Cumu fà un screenshot in Mac OS X

Pudete piglià una screenshot o una screenshot in Mac in OS X cù parechji metudi previsti in u sistema operativu, è questu hè faciule, nè si utilizza iMac, MacBook o ancu Mac Pro (tuttavia, i metodi sò descritti per i tastieri nati di Apple ).

Questu tutoriu dettaglia cume à fà un screenshot in un Mac: cume si cunduce una foto di u tuttu di u schermu, un spaziu separatu o una finestra di prugramma in un schedariu da u desktop o in u clipboard per incollà l'applicazione. È in u stessu tempu cume cambià a location di salvatanti screenshot in OS X. Vede ancu: Cumu fà un screenshot in iPhone.

Cumu piglià un istantanea di l'intera schermata in un Mac

Per uttene una schermata di tuttu u schermu Mac, basta à cliccà a Command + Shift + 3 tasti di a vostra tastiera (da certi chjassi chì dà chì a Shift hè in u Macbook, a risposta hè a freccia in su sopra Fn).

Subitu dopu à sta azione, sentite u sonu di u "obturatore di fotocamera" (se u sonu hè attivatu), è l'istantanea chì cuntene tuttu nantu à u schermu sarà salva in u desktop in u formatu .png cù u nome "Screenshot + date + time".

Nota: solu u desktop virtuale attivu entri in a screenshot, in casu avete parechji.

Cumu fà un screenshot di a zona di u schermu in OS X

Una schermata di una parte di u schermu hè fatta in un modu simile: preme i tasti Command + Shift + 4, dopu allora u puntatore di a mouse passerà à una immagine di una "croce" cù coordinate.

Usendu u mouse o touchpad (tenendu u bottinu), selezziunate a zona di u schermu per a quale vulete fà una cattura di screenshot, mentre a dimensione di a zona selezionata sarà mostrata longu la "croce" in larghezza è altezza in pixel. Se tenite premutu u tasculu Option (Alt) mentre selezziunate, allora u puntu d'ancora sarà piazzatu à u centru di a zona selezionata (ùn sà micca cumu descrivila cun più precisamente: pruvate).

Dopu avete lassatu u pulsu di u mouse o smetta di selezziunà a zona di u schermu cù u touchpad, u spaziu selettu di u salvu serà salvatu cum'è una immagine cù u nomu cum'è a versione precedente.

Screenshot di una finestra specifica in Mac OS X

Un'altra possibilità di creazione di screenshot nantu à un Mac hè un'istantanea di una finestra specifica senza necessità di sceglie manualmente quessa finestra. Per fà quessa, premete e stesse chiavi cum'è in u metudu precedente: Command + Shift + 4, è dopu a scarna, cliccate nantu à la barra Spaziale.

Cusì, u puntatore di a mouse passerà à l'immagine di a fotocamera. Spediscitu à a finestra chì a screenshot chì vulete fà (a finestra hè evidenziata in culore) è cliccate u mouse. Una foto di sta finestra sarà salvata.

Prendendu screenshot in clipboard

In più di salvà a ripresa di u schermo à u desktop, pudete piglià una screenshot senza salvà i schedari è poi à i clipboard per incollà in un editore di grafica o documentu. Pudete fà ciò per l'intera schermata Mac, a so regione, o per una finestra separata.

  1. Per fà una screenshot di u schermu in u clipboard, preme Command + Shift + Control (Ctrl) + 3.
  2. Per rimuovere l'area di a schermata, aduprate i tasti Command + Shift + Control + 4.
  3. Per una schermata di a finestra - dopu appughjatu a combinazione da u 2 vociu, cliccate nantu à a chjave "Spaziu".

Dunque, semplicemente aghjunghiamu a chjave di cuntrollu à e cumminazioni chì salvanu a foto à u desktop.

Utilizendu l'utilità di cattura di schermi integrata (Grab Utility)

In u Mac, ci hè ancu una utilità incorporata per a creazione di screenshot. Pudete trovu in i "Programmi" - "Utilità" o usando a ricerca di Spotlight.

Dopu avè cuminciatu u prugramma, selezziunate l'elemento "Istantanea" in u so menù, e dopu unu di l'oggetti

  • Selezionatu
  • Finestra
  • Schermata
  • Schermata ritardata

Depende da quale elementu OS X vulete fà. Dopu avè selezionatu, vedete una notificazione chì, per avè una screenshot, cliccate nant'à qualsiasi situu fora di sta notificazione, è dopu (dopu cliccatu), u screenshot resultatu aprirà in a finestra di utilità, è pudete salva in u locu ghjustu.

In più, u prugramma "Screenshot" permette (in u menù di configurazione) di aghjunghje una maghjina di u cursore di a mouse à u screenshot (per difettu manca)

Cume cambia a locazione di salvamentu per screenshot di OS X

Per impostazione predefinita, tutti i screenshots sò salvati in u desktop, di conseguenza, se avete bisognu di piglià veru assai schermi, pò esse spessu pieno di disgrazia. Tuttavia, a situazione di salvamentu pò esse cambiata è invece di u desktop, salvarli in una cartella pratica.

Per questo:

  1. Sceglite a cartella in cui saranu salvati i screenshot (aprite a so posizione in u Finder, ci sarà sempre utili).
  2. In u terminal, inserite u cumandamentu i valori predefiniti scrivinu com.apple.screencapture location path_to_folder (vedi punto 3)
  3. Invece di specificà a strada à a cartella manualmente, pudete mette dopu a parola a situazione In u spaziu di cumunamentu, trascina sta cartella in a finestra di terminale è u percorso hè aghjuntu automaticamente.
  4. Cliccate
  5. Inserite u comando in u terminal killall SystemUIServer e premete Invescia.
  6. Chiudite a finestra di terminale, ora i screenshot saranu salvati in a cartella specifiata.

Questu conclude: Pensu chì questu hè una infurmazione esaustiva nantu à cume si prende una schermata in Mac cù i strumenti integrati di u sistema. Naturalmente, per gli stessi scopi ci sò parechji prugrammi di software di terza parte, tuttavia, per a maiò parte di l'utenti cumuni, e opzioni descritte sopra puderanu abbastanza.