Sutitu u processore in un laptop


U prugramma Hamachi hè un ottimu strumentu per creà reti virtuali. Inoltre, contiene molte altre funzioni utili, in u sviluppu di chì questu articulu vi aiuterà.

Installazione di u prugramma

Prima di ghjucà cù un amicu nantu à Hamachi, avete bisognu di scaricà u pacchetto di stallazione.
Scaricate Hamachi da u situ ufficiale


In listessu tempu hè megliu ad avà registratu immediatamente nantu à u situ ufficiale. Ùn vogliu micca tantu tempu, ma ampliu a funzionalità di u serviziu à u 100%. Da dì chì, s'ellu ci hè un prublema in a creazione di rete in u prugrama stessu, pudete sempre fà ciò da u situ web è “invita” u vostru PC cù u prugramma installatu. Per sapè di più nantu à stu situu in un altru articulu.

Hamachi Setup

U primu lanciu per a maggior parte deve esse l'azione più simplici. Avete solu bisognu di accende a rete, inserisci u nome di l'ordinatore desideratu è cuminciate ad aduprà a rete virtuale.

Verificate se u prugramma hè pronta à travaglià in Internet, pudete cunnesse in rete Windows. Avete bisognu di andà à u "Rete è Spartimentu Center" è selezziunate "Cambia impostazioni di l'adattatore".

Puderete vede a foto di stà:


Hè cusì una cunnessione di rete di lavoro chjamata Hamachi.


Ora pudete creà una rete o connettite à una esistente. Hè cusì putete ghjucà minecraft attraverso hamachi, è dinò in molti altri ghjochi cù LAN o connettività IP.

Cunnessione

Fate un clic nantu à "Cunnessi cù una rete existente ...", inserite "ID" (nome di rete) è password (se non, allora lasciate u campu in bianco). Di solitu, e grandi comunità di ghjocu anu e so reti, è i gamerisi cumuni dividenu rete, invitendu ghjente à un ghjocu o à un altru.


Se l'errore «Questa rete pò esse piena» si faci, ùn ci sò micca spezii liberi. Cusì, per cunnesse senza "sparire" i lettori inattivi ùn travaglia.

In u ghjocu, hè basta à truvà u puntu di un ghjocu di rete (Multiplayer, Online, Connect to IP, e sì) è simplicemente indicà a vostra IP indicata in cima di u prugramma. Ogni ghjocu hà e so caratteristiche, ma in generale u prucessu di cunnessione hè identicu. Se sì immediatamente eliminatu da u servitore, significa chì sì sì pienu, o u prugramma blocca u vostru firewall / antivirus / firewall (avete bisognu di aghjunghje Hamachi à e eccezioni).

A creazione di u vostru propiu rete

Sì ùn cunniscite micca l'ID è a parola per e reti pubbliche, pudete sempre creà u vostru propiu rete è invità i vostri amichi quì. Per fà quessa, cliccate semplicemente "Crea una nova rete" è vi inserite i campi: nome di rete è password di 2 volte. Gestisce e so proprie rete hè più faciule per via di a versione web di LogMeIn Hamachi.


Ora pudete dì sicuramente à i vostri amichi o persone affamate in Internet u so ID è password per cunnessu. U cuntenutu di a rete hè una grande responsabilità. Duvite spegghje u prugramma quantu hè pussibule. Senza i so, e capacità di rete di u ghjocu è di i lettori IP virtuali ùn funzionanu micca. In u ghjocu sarà ancu cunnessu à voi stessi cù un indirizzu lucale.

U prugramma hè solu unu di l'altri per ghjucà nantu à a rete, ma hè in Hamachi chì a cumplessità di u travagliu è di a funzionalità sò ben equilibrate. Sfortunatamente, i prublemi si pussinu à causa di e regolazione interna di u prugramma. Leggi più nant'à l'articuli nantu à a riparazione di un prublema cù un tunnel è eliminà un circaru.