U travagliu cù a Toolbar in Windows 7

I punti di riparazione sò una di l'occasioni principali per Windows di tornà à un statu uguagliante se si presentavanu prublemi. Tuttavia, ci vole à capisce chì ponu piglià assai spaziu nantu à u discu duru, s'ellu ùn hè micca rimosso prontamente. Dopu, esamineremo 2 opzioni per cumprà cume si sbarazzanu di tutti i punti irrilevanti di recuperu in Windows 7.

Rimuova i punti di recuperu in Windows 7

Ci sò parechji metodi per risolve u compitu, ma si pò dividi in dui categorie: l'usu di prugrammi di terze parti o di strumenti di sistema operativu. I primi li fornenu generalmente un'opportunità di sceglie indipindente quelle cunsiglii di situazione chì duveranu esse cancellate, lascendu quiddi necessarii. Windows limita l'utente à sceglie, eliminendu tuttu in una volta. Basatu nantu à e vostre esigenze, selezziunate l'opzione adatta è aplicate.

Vede ancu: Cumu pulì u discu duru da l'ordine in Windows 7

Metudu 1: Usa i prugrammi

Come annunziatu nanzu, a funzionalità di molte utilità per pulì e Windows di spazzatura permette di gestisce è ripristinà i punti. Chì a maiò parte di i computer anu installatu CCleaner, guarderemo a prucedura aduprendu stu esempiu è se sì u pruprietariu di un prugrammu simile, cercate l'opzione cumuna tra tutte e funzioni dispunibili è fate u smendu per analogia cù e raccomandazioni descritte sottu.

Scaricate CCleaner

  1. Fate una rete di utilità è cambiate in tab "Servizio".
  2. Da a lista di sezioni, selezziunate "Ripristinà sistema".
  3. Vede una lista di tutte e backups archiviate in u discu duru. U prugramma blocca a rimozione di l'ultimu puntu di risturazione creata per ragioni di sicurezza. In a lista hè u primu è hà un culore grisgiu chì ùn hè micca attivu per a messa in evidenza.

    Fate un clic cliccate nantu à u puntu chì vulete cancellà da u computer è cliccate "Elimina".

  4. Sì avete bisognu di sguassà parechji simul, selezziuneli cliccendu in LMB nantu à sti punti mentre tenendu a chjave Ctrl in a tastiera, o tenendu u bottinu sinu di u mouse è trascinendu u cursore in alzatu.

  5. Un avvertimentu apparirà s'è vo vulete dighjà sbarazzarsi di unu o più file. Aferite cuncepisce l'azione cù u bottinu pertinente.

Nantu à stu metudu esse consideratu smassatu. Comu pudete vede, pudete cancellà e copie di salvezza da a pezza, ma pudete fà tuttu subitu - à a vostra discrezione.

Metudu 2: Strumenti di Windows

U sistema operativu, naturalmente, hè capace di cancellà a cartella induve i punti di riprendimentu sò memorizzati, è fà quellu nantu à a richiesta di l'utente. Questu metudu hà un vantaghju è un svantagghiu rispetto à u precedente: pudete cancellà tutti i punti, cumprisce l'ultimu (CCleaner, ricurdu chì blocca a pulizia da l'ultima copia di salvezza), tuttavia, l'eliminazione selettiva hè impossibile.

  1. Aprite "U me computer" è nantu à u pannellu superiore, cliccate nantu à "Prupietà di u sistema".
  2. A nova finestra si aprà quì, cù u pannellu di manca, andate a "Prutezzione di u sistema".
  3. Esse in a listessa tabulazione in u blocu "Impostazioni di sicurezza" preme u pulsante "Personalizza ...".
  4. Quì, in u blocu "Uusu di u Spaziu di u Disk" cliccate nantu à "Elimina".
  5. Apparirà un avvertimentu nantu à a rimozione successiva di tutti i punti duvete clicchendu solu "Continue".
  6. Vedete una notificazione nantu à a fine di a procedura.

À propositu, in a finestra cù i parametri "Prutezzione di u sistema" Pudete accede micca solu à u volumu chì occupa attualmente i backup, ma ancu a capacità di edità a dimensione massima allargata per a conservazione di i punti di recuperu. Forse ci hè una percentuale abbastanza grande, perchè ciò chì u discu rigiu hè pieno di backups.

Cusì, avemu cunsideratu duie opzioni per sbarazzà di backups inutili, in parte o in tuttu. Comu pudete vede, ùn sò nunda complicata. Attenti à pulì u vostru PC da i punti di recuperu - pò in ogni momentu esse uttene è risolenu i prublemi chì sò partuti per mezu di cunflitti di software o di azioni di l'utente esiste.

Vede ancu:
Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 7
Ripristinà sistema in Windows 7