Recupero di Starus Photo 4.6


Ogni utilizatore chì hà un computer hà e fotografie salvate electronicamente nantu à una unità flash, discu duru, scheda di memoria o altri supporti di memoria. Purtroppu, questu metudu di stoccaggio ùn pò esse chjamatu cunfidenziale, chì cume a causa di l'azione di vari fattori, i dati da questu trasportatore ponu sparire. Tuttavia, pudete rimpattà e fotografie cancellate se usate rapidamente Starus Photo Recovery.

U prugramma hè un strumentu intuitivu cù u quale pudete fà u recuperu di e immagini cancellate. Hè da spiccà per u fattu chì tuttu u flussu di travagliu sia divideru in passi chjaru, perchè l'utente ùn hà difficiule di u so operazione.

U travagliu cù ogni tipu di unità

Quandu travagliendu cù Starus Photo Recovery, ùn avete micca problemi à causa di u fattu chì ùn supporta micca certi unità (unità flash, telecamere, schede di memoria, dischi rigidi o CD / DVD). Puru cunnessu u dispositiu à u computer, è selezziunu in "Explorer" à a prima tappa di u travagliu cù u prugramma.

Sceglite u modu di scansione

U prugettu di recuperu di Starus Photo offre dui modi di scansione: veloce è piena. U primu tipu hè aduvatu se e foto sò state cancellate di recente. Se u media hè statu formattatu o un passatu tempu passatu dapoi a pulizia, a preferenza deve esse data à una scansione completa, chì restaura cumplettamente u vechju sistema di file.

Criteri di ricerca

Per riduce u tempu di attesa per a scansione di u discu, specificà i criteri chì simplificanu a ricerca di Starus Photo Recovery: se cercate i file di una determinata dimensione, puderete specificarli, almenu approssimativamente. Se sapete chì e immagini eliminate sò state aghjunte à u dispositiu, indicate a data approssimativa.

Anteprima risultati di ricerca

U prugramma riprende micca solu l'immagini, ma dinò i cartulari in cui eranu contenuti, ricreaendu nant'à a struttura originale. Tutti i cartulari saranu visualizzati in u riquadro di sinistra di a finestra, è in dirittu - e foto cancellate stesse, chì anteriormente tenianu in esse.

A selettiva selettiva

Per difettu, Starus Photo Recovery offre di salvà tutte e immagini trovate. Se avete bisognu di ripristinà micca tutte e immagini, ma solu certi, rimuete i segni di spezialità da e immagini in più è andate in u palu di l'esportazione cliccendu u pulsante "Prossimu".

Selezziunà l'opzione di recuperu

A cuntrariu cù altri prugrammi di recuperu, Starus Photo Recovery ti permette di salvà e immagini recuperate micca solu à u vostru discu rigiu, ma dinò brusgià in un lettore di CD / DVD, oltre à esportà immagini cum'è una immagine ISO per scrive più tardi à un drive laser.

Salvà l'infurmazioni di analisi

Tutta l'infurmazione nantu à a scansione pò esse esportata cum'è DAI file à un computer. Dopu, se vole, questu schedariu pò esse apertu in u prugramma Starus Photo Recovery.

Virtues

  • Interfaccia semplice è intuitiva cun supportu per a lingua russa;
  • Definizione di criteri di ricerca;
  • U prugramma hè compatibile cù tutte e versioni di Windows (da 95).

Inconvenienti

  • A versione gratuita di u prugramma ùn permette micca di esportà i file recuperati.

U prugramma Starus Photo Recovery hè un strumentu efficace per a ripruduzione di l'immagine: un'interfaccia semplice ùn basta micca u persunalunu, è a velocità di scansione alta ùn impieghjarà bè per aspittà. Purtroppu, a versione free hè puramente dimostrativa in natura, allora se volete aduprà appena questu arnesi, pudete acquistà una chjave di licenza nantu à u situ di u sviluppatore.

Scaricate e versione di prova di Starus Photo Recovery

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Hetman Photo Recovery Recuperu Foto RS Wondershare Photo Recovery Magic Photo Recovery

Share l'articolo in reti sociali:
Starus Photo Recovery è un utariu software utile chì permette di recuperà in modo simule è rapidamente e foto cancellate da diversi media.
Sistema: Windows 7, 8, 8,1, 10, 2000, 2003, 2008, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Starus Recovery
Costu: $ 18
Dimensioni: 6 MB
Lingua: russo
Versione: 4.6