WebMoney Keeper 3.9.9.12

Calculu via Internet cù l'aiutu di u moneta elettronica hè diventatu u tempu cumunu. U sistema più diffusa di traduzzione Web di Web hè WebMoney. A propositu, a questione di e opzioni per gestisce e paghjine di stu serviziu diventa pertinente. Un di sti modi hè di aduprà l'applicazione ufficiale di u clientela WebMoney Keeper per i computer personali.

Vedi ancu: Cumu aduprà WebMoney

Gestione di a raccolta

U prugramma hà a capacità di creà un portafoglio elettronicu, chì hè furnitu da u sistema WebMoney. Ogni portafugiu hè legatu à a valuta rispettiva:

  • WMR;
  • WMK;
  • WME;
  • WMB;
  • WMZ;
  • WMU;
  • WMX è altri

Gestione finanziaria

A funzione primaria di u clientela WebMoney Keeper è a gestione di operazioni finanziarie nantu à i portafogli di u sistema WebMoney. Usendu a funzionalità di u prugramma, l'utente può mandà soldi à e-wallets d'altri participanti à u sistema, pagà per bè è servizii, riceve o furnisce un prestitu o traccia u flussu di fondi à so propri. È ancu pussibule di scambià di valuta ind'è u vostru contu trà bussie cù diversi tipi di valute. Ci hè una funzione per visualizzare a storia di transazzioni in i conti.

A caratteristica principale hè chì tutte l'operazioni sò fatti immediatamente, è u debitu di fondi è u so trasferimentu à un altru account accade in simultaneu senza ritardi. U trafficu hè criptatu, chì offre maghjine sicurezza è riservatezza.

Gestione cumpondenti

U prugramma hà un cartulare in cui l'utente possa purtà i so corrispondenti. Questu hè necessariu per fà a comunicazione è e transazzioni cun di più faciule in futuro, se necessariu. Quì pudete vede WMID di un particulare corrispondente, scopre u livellu di u so BL è TL.

Hè pussibule di aghjunghje un novu correspondente à u cartulare durante l'esecuzione di una transazione, cunducendu da a ricerca da WMID, da u numeru di u sacchettu o da u nome di u cuntattu.

Prisente

WebMoney Keeper prevede a possibilità di trasmette un account à i so corrispondenti, se l'utente prevede bensi o servizii. In a fattura, pudete specificà micca solu a summa da pagà, ma ancu lascite un commentu di u testu.

Comunicazione

Attraversu l'interfaccia di WebMoney Keeper, pudete comunicà cù i corrispondenti. Pò esse fattu, cum'è in un chat di testu o in un format SMS, è cum'è una chjamata video. Ci hè ancu a possibilità di mandà messaghji à parechji corrispondenti simultaneamente è di spartera.

L'accessu à l'infurmazioni nantu à WebMoney

A tabulazione separata fornisce un accessu pratiziu à l'infurmazioni nantu à vari prublemi d'usu WebMoney. I dati di interesse per l'utente saranu visualizzati in a pagina di u situ ufficiale aperta in u navigatore predefinitu.

Virtues

  • Interfaccia comoda;
  • Capacità di gestisce più sacchelli da una cuttata nant'à una volta;
  • Prudutimentu assai altu da a pirateria;
  • U prugramma hè assolutamente libaru;
  • A lingua principale di l'applicazione hè u russo.

Inconvenienti

  • Quandu reinizerà u sistema operativu o u prugramma, pò esse esistiti prublemi cù a riparazione di l'accessu à i cartelli.

WebMoney Keeper hè un clientela pratica è sicura per gestisce i soldi in u sistema WebMoney. Questu pruduttu software hè regolarmente aghjurnatu, è i so aspetti positivi piglianu assai l'inconvenienti, chì si riflette in a grande popularità trà l'utenti di u sistema di pagamentu in generale è u prugramma spiegu.

Scaricate WebMoney Keeper per Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

3 modi per entrà in u portafoglio WebMoney Truvà u numaru di cartelli WebMoney Trasferimentu di fondi da WebMoney in carta di Sberbank Trasferimentu di u soldi da QIWI in WebMoney

Share l'articolo in reti sociali:
WebMoney Keeper hè un prugramma clientela per gestisce u raccogliu in u sistema WebMoney. A so funzionalità ti permette di fà trasferimenti di soldi, di gestisce a tua rubrica, è comunicà trà l'utenti.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista, 2003
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: WM Transfer LTD.
Costu: Free
Dimensioni: 39 MB
Lingua: russo
Versione: 3.9.9.12