Satellite / Browser 1.3.33.29

In aghjunghje à a maghju maggiurità di l'utenti di i navigatori web, ci sò solu alternative più popolari in u listessu mercato. Un di questi hè u Satellitiu / Navigatore chì travaglia un motoru Chromium è hè statu creatu da a cumpagnia di Rostelecom in e condizioni di u prugettu Russu Satellite. Ci hè qualcosa di vantà di un tale browser è ciò chì funzioni hà?

Funzionale nuova scheda

I sviluppatori anu creatu una nova tabulazione pratica, induve l'utente pò scopre rapidamente u tempu, e notizie, è va in i vostri siti preferiti.

A situazione di l'utente hè determinata automaticamente, perchè u tempu accumula immediatamente visualizà i dati curretti. Cliccendu nant'à u widget, vi puderanu à a pagina Satellite / Weather, dove pudete vede informazione dettagliata nantu à e condizioni meteorologiche in a vostra cità.

À a destra di u widget hè un bottinu chì ti permette di piazzà una di e opzioni per u sfondi di culore, chì serà visualizatu in una nova tabulazione. L'icona di u segnu più permette di sceglie a vostra propria immagine conservata in u vostru computer.

Appena sottu hè un blocu cù i segnalatori visuali chì l'utente aghjusta manualmente. U so numeru massimu hè più chè in Yandex. Browser, in cui esiste un limite di 20 pezzi. I segnalibri pò esse trascinati, ma micca fissati.

Un commutatore di toggle hè statu aghjuntu à a destra di u blocu di segnalibru; cambia un clic da i segnalibri à i siti popolari - cioè quiddi indirizzi Internet chì un uteru particularu visita più spesso di altri.

A nutizia hè stata aghjunta à u fondu, è l'eventi più impurtanti è interessanti sò stati dimustrati quì, secondu a versione di u serviziu Sputnik / News. Ùn pudete micca spiegà, è nascite / unpin tessere unu à unu.

Rivenditore

Senza un bloccatore di annunci, hè più diffusa è di più aduprà l'internet. Parechji siti affundenu aggressivu è sgradevulenti, interferiscendu cù a lettura di a publicità, chì si vole smarrà. A default blocker hè integrata in Satellite / Browser per difettu. "Advertiser".

Hè basatu annantu à a versione aperta di Adblock Plus, perciò, in a so efficacia ùn hè micca inferiore à a prumuzione originale. Inoltre, l'usu riceve statistiche visive nantu à u numeru di publicità nascoste, pò gestisce e listini "neri" è "bianchi" di siti.

U minus di una tale decisione hè "Advertiser" Ùn si pò micca rimuovere se per un qualchì ragu u so principiu di travagliu ùn basta. U massimu chì una persona pò fà hè puru a speggia u.

Vetrina di Estensioni

Chì u navigatore hè supirratu cù u mutore Chromium, stallazione di tutte le estensioni da u Google Webstore hè dispunibule. In più, i creaturi anu aghjuntu a soia "Estensioni di vetrina"induve mettenu e addizioni comprovate è più impurtanti chì ponu esse installate in modo sicuru.

Sò listati in una pagina separata di un navigatore.

Benintesa, u so set hè minimu, subjectivu è luntanu da esse cumplettu, ma pò esse sempre utule per diversi utenti.

Sidebar

Simile à unu in Opera o Vivaldi, a sidebar hè assai più rara qui. L'utellu pò accede rapidamente à "Impostazioni" lista di visualizazione di u navigatore "Downloads"vai à "Preferiti" (una lista di segnalibri, sia da u novu tabulazione che da a barra di segnalibri) o da vede "Storia" pagine Web in precedenza aperte.

U pannellu ùn sà micca fà cum'è altra cosa - ùn pudete micca trascari nunda da soli o rimuovere l'elementi inutili quì. In l'impostazioni pò esse completamente scurdatu o cambiate u latu da a sinistra à a destra. A funzione di pinning in forma di un'icona cù un pushpin cambia u tempu chì si vede - u pannellu appuntatu sarà sempre u latu, staccatu - solu in una nova scheda.

Mostra lista di tabs

Quandu usamu attivamente Internet, si pò truvà una situazione in cui un gran numaru di tabulazioni sò mantenuti aperti. A causa di u fattu chì ùn vedemu micca u so nome, è à volte ancu u logò, pò esse difficiule di cambià a pagina di diritta da a prima volta. A situazione hè facilitata da a capacità di visualizà l'intera lista di tab à apri in forma di un menu verticale.

L'impianta hè abbastanza pratice, è a piccula icona riservata ùn interferisce micca cù quelli chì ùn sentenu micca bisognu di visualizzare un elencu di tabulazioni.

Modu Stalker

Secunnu i sviluppatori, un elementu di sicurezza hè integratu in u so browser, chì avverte l'utente chì u situ web stallu pò esse periculu. Tuttavia, in realtà, ùn hè micca cumplettamente chiaru cumu questo modu funzi, da ùn ci hè nè un bottinu chì avia da rispunsu per a gravità di a filtrazione, è quandu visita i siti veramente in periculu, u navigatore ùn risponde mai. In breve, ancu sì "Stalker" in u prugramma è quì, hè quasi inutile.

Modu invisibile

A forma standard di Incognito, chì si trova in quasi tutti i browser moderni, hè prisentata quì. Questu ùn hè micca sorprendente, chì a funzionalità di Satellite / Browser hè stata ripetuta cumpletamenti da quelli in Google Chrome.

In generale, questu mode ùn hà micca bisognu di una descrizione addizionale, ma s'ellu ci hè interessa in a peculiarità di u so travagliu, pudete familiarizzarti cun una breve guida chì compare ogni volta chì hè lanciata a finestra. Invisible. A stissa infurmazione hè in u screenshot sopra.

Stringu intelligente

À l'epoca di i navigatori, chì e so linee di indirizzu si sò convertite in un campu di ricerca è senza primu passà à a pagina di i motori di ricerca, scrive assai "Linea intelligente" senza significatu. Questa caratteristica hè diventata unu di i principali, perchè ùn invichemu micca a so descrizione. Per dà una breve, ci hè ancu una.

Impostazioni

Avemu già riferitu più di una volta à a forte similitudine di u navigatore cù Chrome, è u menu di regolazione hè un'altra cunferma di stu. Ùn ci hè nunda chì dirà, sì solu perchè ùn hè micca trattata in totu è sembra esattamente uguale a quella di l'omologa eminente.

Da e funzioni persunali vale a sveglianza di a configurazione. "Sidebar"chì avemu parlatu sopra, è "Stampa Digitale". L'ultimu strumentu hè una cosa assai utile, postu chì hè impegnata in a prevenzione di a raccolta di dati personali da i vari siti. Hà sì, agisce cum'è un muvimentu di difesa per traccia è identificà ti cum'è una persona.

Versione cun supportu per a criptografia domestica

Se lavori cù a firma elettronica chì li utilizza in u sistema bancariu è in a sfera legale, l'edizione di Sputnik / Browser cù u supportu di a criptografia domestica faciliterà stu prucessu. Tuttavia, ghjustu per scaricà ùn funzionerà micca - nantu à u situ di l'urdinatori vi sarà bisognu di pre-specificà u so nome, casella postale è nome di a cumpagnia.

Vede ancu: CryptoPro plugin per i navigatori

Virtues

  • Navigatore semplice è digià;
  • Opere nantu à u motore più popularu Chromium;
  • Disponibilità di funzioni di basa per un travagliu confortevole in Internet.

Inconvenienti

  • Funzionalità scala;
  • Mancu di sincronizazioni;
  • In u menù cuntestu ùn ci hè micca un bottinu di ricerca per una foto;
  • L'impossibilità di personalizà una nova tabulazione;
  • Interfaccia senza trattatu.

Satellite / Browser hè u clone più cumunu di Google Chrome senza nisunu e funzioni interessanti è utili. Per parechji anni di a so esistenza, perse solu e funzioni interessanti anziane cum'è "Modu di i zitelli" è apparentemente "Stalker". Paragunà l'aspettu aggiornatu di a nova tabulazione cù u precedente ùn hè ancu micca à favurizà u novu pruduttu - era d'usu più armuniosu è micca troppu carregatu.

L'audizione di stu navigatore ùn hè micca chjaramente cumpleta - si tratta di un Chromium spogliatu, chì era già scarsu in l'utili. Più probabilmente, ancu ùn hè micca ottimizatu per i computer debuli in termini di consumu di risorse. Tuttavia, se sì impressu da u serie di funzionalità di u navigatore web rivisutu oghje, pudete scaricà facilmente da u situ di u fabbricante.

Scaricate Satellite / Browser per liberu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Browser Yandex Cume aghjurnà Yandex Browser per l'ultima versione 4 modi per riavvi Yandex Browser Cosa fate se Yandex.Browser ùn principia

Share l'articolo in reti sociali:
Satellite / Browser - un navigatore nantu à u mutore Chromium cù alcune caratteristiche addizionali per assicurà a sicurezza di l'utente.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7
Categoria: Navigatori Windows
Sviluppatore: Sputnik LLC
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 1.3.33.29