Installate u driver per a stampatrice Epson SX125


L'inserimentu di i schedari multimediali è i fogli di calculu pò ùn sempre dà qualchì difficoltà cum'è semplicemente l'aggiunta di testu in una diapositiva. I motivi di sta situazione ponu esse assai numeru, di più chì l'usu media ghure u so cum'è per risolve u prublema. Cusì hè u tempu di pieghje le lacune di cunniscenza.

Problemi di PowerPoint

Ancu s'è ùn ci hè nunda di travagliu cù un prugettu chì utilizza un design assolutamente unicu, ci sò abbastanza prublemi cù e zone per l'infurmazione testuale in PowerPoint. Tipicamente, i diapositivi standard ponu solu 2 finestre basiche - per i subtituli è l'inserzione di qualunque cuntenutu, cum'è u testu.

Fortunatamente, ci sò e manere per aghjunghje scatule di testu addizionali per risolve ogni prublema. In tuttu ci sò 3 metodi è ognunu di elli hè bonu in u so campu di applicazione.

Metudu 1: Modifichi u mudellu di diapositiva

Per i casi chì avete bisognu di più spazii per testu, stu metudu hè adattu. Se aduprate mudelli standard, pudete creà finu à duie parti.

  1. Solu puru cliccate à dirittu destro nantu à a diapositiva desiderata è sceglite a voce di menu di menu a finestra. "Layout".
  2. Una selezzione di parechji mudelli per a diapositiva specificata apparirà nantu à u latu. Pudete sceglie una chì hà in a so composizione diverse zone per u testu. Per esempiu "Due oggetti" o "Parallelu".
  3. U mudellu sarà applicatu automaticamente à a diapositiva. Ora pudete aduprà duie finestre subitu per entrà u testu.

Inoltre, hè possibile studiare i mudelli in più dettagliu, è creà u vostru propriu, induve potete accumulà quante aree volete inserà l'infurmazioni.

  1. Per fà quessa, andate in tab "Vede" in l'intestazione di a presentazione.
  2. Quì avete bisognu di cliccà nantu à u pulsante. "Sample Slides".
  3. U prugramma andrà in una modalità separata induve pudete persunalizà i mudelli. Eccu pudete selezzià entrambe quelli dispunibili è creà u vostru propriu cù u bottinu. "Insert Layout".
  4. Usendu a funzione "Insert placeholder", pudete aghjunghje tutte e zone à a diapositiva. Cliccendu nantu à questo bottinu, espandete u menu cù opzioni.
  5. In diapositive di solitu usate "Contenutu" - A finestra tutta di avà pudete ancu inserì u testu, ancu inserisce l'elementi cù l'aiutu di icone rapide-aghjunte. Dunque questu scelta serà u megliu è universale. Se esattamente u testu hè bisognu, allora a variante di u listessu nomu hè listata qui sotto.
  6. Ogni opzione dopu cliccate hà da tracce nantu à a diapositiva, indicendu a dimensione desiderata di a finestra. Quì pudete usà una larga gamma di strumenti per creà una diapositiva unica.
  7. Dopu à questu, hè megliu à dà u mudellu u so nome. Questu pò esse fattu cù u pulsante Rinominà. Comu pudete vede, sopra hè una funzione "Elimina"per sbarazzà di e opzioni falliti.
  8. Appena u travagliu hè finitu, cliccate nantu à "Chiudi modalità di campu". A presentazione ritornerà à a so forma abituale.
  9. Pudete applicà u mudellu creatu à a diapositiva cum'è descritta sopra, cù u taschju dirittu di u mouse.

Questu hè u modu più pratice è funzionale, permettendu non solu di aghjunghje testu in quantità nantu à una diapositiva, ma dinò, in principiu, per dà u qualchì aspettu chì vulete.

Metudu 2: Aggiungere una etichetta

Ci hè un modu più faciule per aghjunghje u testu. Questu opzione hè a scelta per aghjunghje i sottotitoli sottu tabulature, grafici, foto è altri file media.

  1. A funzione chì avemu bisognu hè in tab "Inserisci" in l'intestazione di a presentazione.
  2. Qui ci vole à cliccà nantu à l'opzione "Iscrizzione" in a zona "Text".
  3. U cursore cambia subitu è ​​assemi à una croce invertita. Avete bisognu di sortevà nantu à a zona di diapositive per l'introduzione di u testu.
  4. Dopu à quessa, l'elemento disegnatu sarà dispunibule per u travagliu. U campu attivatu immediatamente per a tipulazione. Pudete scrive qualsiasi cosa è formattà l'infurmazione cun l'utenu standard.
  5. Subitu dopu à chjusu u modu di entrata di testu, questu elementu sarà percepitu da u sistema cum'è un unicu componente, cum'è un file media. Pò esse spustatu sicuru cum'è ti piace. Si pò ghjunghje prublemi in i casi in cui una regione hè creata, ma ci hè pocu testu in questu - qualchì volta sarà difficiule di sceglie una zona per entrà novu dati. Per edità in sta situazione, avete bisognu di clicà nantu à quellu oghjettu è cliccate nant'à u menù di pop up "Edit Edit".
  6. Questu pò esse utillariu per a cambiamentu, cum'è l'usu di i marcatori convenzionali per allargà o allargà a zona ùn hà micca u interessu di u testu in sè. Hè un aiutu solu per riduce o aumentà u font.

Metudu 3: Inserisci Text

U mezu più simplici hè di inserisce un testu in PowerPoint per i casi in cui ùn ci hè micca bisognu o tempu per messe cù l'altre opzioni, è avete bisognu di inserisce testu.

  1. Semplicemente inserisci u testu cù u cliccatu dirittu di u mouse o una combinazione "Ctrl" + "V". Benintesa, prima di quessa, ogni passaghju deve esse copiatu.
  2. U testu esistente in a clipboard sarà aghjuntu in a so finestra. Ùn importa micca ciò chì testo hè statu copiatu, pudete ancu salvà una parola da quella scritta nantu à a stessa diapositiva è appiccinata, è poi editala. Questa area si allargarà automaticamente, adattendu à a quantità di informazioni di entrata.

Da dì chì sta metodica ùn copia micca esattamente a formattazione di u testu in a finestra per inserisce cuntenutu. Quì avete da creà manualmente marcature di paragrafi è regiate i sazi Dunque l'opzione hè più adatta per creà piccule descrizzioni di foto, note addizionali vicinu à i componenti impurtanti.

Optional

In altrò, modi alternativi di aghjunghje u testu pò esse appropriati in certi casi. Per esempiu:

  • Se vulete aghjunghje descrizzioni o tagghjavanu à e foto, allora pò esse piazzatu nantu à u file duvule in u editor, è inserisci a versione finita in a presentazione.
  • E listessu vale per l'inserimentu di tabelle o grafici da Excel - pudete aghjunghje descrizzioni direttamente in u còdice sorgente, è inserite una versione in pienu.
  • Pudete aduprà l'utili di editazione WordArt. Pudete aghjunghje tali componenti in a tabulazione "Inserisci" cù a funzione curretta. Bene per sottotituli o tituli di foto.
  • Se ùn ci hè assolutamente nunda da fà, allora pudete provà à aghjunghje testi cù l'editor in i posti pertinenti nantu à a foto, copia u fondu di a diapositiva, è incollatela in un fondu. U modu hè accussì, ma hè ancu impossibile micca parlà nantu à questu, per fortuna, i casi d'usu in a storia sò cunnisciuti.

Sintendu vale, vale a dire chì ci sò assai modi per aghjunghje testu in cundizioni quandu ci hè pochi di opzioni iniziali. Basta à sceglie a più adatta per una attività specifica è implementa in modo currettale.