Modi per apri l'editoru di u Registro di sistema in Windows 10

L'editor di u registru in Windows hè tradiziunalmente adupratu per risolve parechji prublemi saldati in u travagliu di i cumpunenti standard di stu OS o soluzioni di software di terze parti. Quì, ogni utilizatore pò cambià prestu u valore di quasi tutti i parametri di u sistema chì ùn ponu micca esse editati da interfacce grafiche cum'è "Pannelli di controllo" è "Parametri". Prima di effettuà l'azione desiderata associata à fà cambiamentu à u Registro di sistema, bisogna aprirle, è pudete fà di diverse maniere.

Esecuzione Editor del Registro di sistema in Windows 10

Prima di tutti, mi vogliu ricurdà chì u registru hè un strumentu assai impurtante per u funziunamentu di tuttu u sistema operativu. Una azzione sbagliata pò disattivà almenu una componente separata o un prugramma, à u peghju - per portà Windows in un statu inoperabile, richiedendu a riparazione. Allora, assicuratevi chì fate è ùn vi scurdate di creà una copia di backup (esportazione) in modu chì in casu di situazioni impurtate pò esse sempre usatu. È pudete fà u simu:

  1. Aprite a finestra di editore è selezziunate "File" > "Esporta".
  2. Inserite u nome di u file, specificate ciò chì volete esportà (di solitu hè megliu per fà una copia di u registru interu) è cliccate "Salvà".

Avà prufessiunemu directamente l'utizzioni di u lancio per l'elemento chì avemu bisognu Diversi modi per aiutà à avvià u registro perchè sarà praticu per voi. In più, pò esse pertinente quandu si tratta di attività di virus, quandu ùn puderete micca aduprà nisunu perchè si blocanu l'accessu da malware.

Metudu 1: Menu Start

Un bellu tempu "Start" esegue u rolu di un mutore di ricerca in Windows, cusì u modu più faciule per noi è di aprire l'utellu scrivendu a query desiderata.

  1. Aprite "Start" è cumincià à digità "Registru" (senza quotazioni). Di solitu dopu duie lettere puderete vede u risultatu desideratu. Pudete cuminciare immediatamente l'applicazione cliccendu nantu à a più bona partita.
  2. U pannellu da a destra dà immediatamente e funzioni supplementari, di i quali u più utile à voi pò esse "Run as administrator" o a so fissazione.
  3. L'ughjettu accadarà s'è iniziendu à digità u nome di u strumentu in inglese è senza quotazioni: "Regedit".

Metudu 2: Fighjate una finestra

Un altru modu faciule è rapidu di principiatu u registru hè aduprà a finestra Run.

  1. Premete a combinazione di tasti Win + R o cliccate nantu à "Start" cliccà à diretta induve sceghja Run.
  2. In u campu in vacu intremuregeditè cliccate "OK" avà da mandà editor à privilegi di amministratore.

Metudu 3: Directory di Windows

Editor di u Registro di sistema - una applicazione esecutivu chì hè conservata in a cartella di sistema di u sistema operativu. Da quì pò ancu esse lanciatu facilmente.

  1. Apri Explorer e seguite a strada.C: Windows.
  2. Da a lista di file, cerca "Regedit" nant'à "Regedit.exe" (a presenza di un estensu dopu u puntu dipende se sì una tale funzione hè stata abilita nantu à u vostru sistema).
  3. Lanciatu dopu cliccendu dopu cliccà u pulsante sinistro di u mouse. Sì avete bisognu di diritti amministratori - cliccate à dirittu destro in u schedariu è selezziunate l'elementu correspondente.

Metudu 4: Linea Command / PowerShell

A cunsulta di Windows ti permette di lanciare rapidamente u registru - basta à inserisce una parola quì. Una azzione simile pò esse fatta cun PowerShell - à chì hè più pratice.

  1. Run "Linea di cumannu"scrivendu in "Start" a parola "Cmd" senza cita o cumincendu à digià u so nome. PowerShell parte da u stissu modu - cù a scrittura di u vostru nome.
  2. Enterregeditè cliccate Enter. L'editoru di u Registre apri.

Avemu guardatu à i modi più efficaci è pratici per cume si mette in ballu l'éditor di u Registro di sistema. Assicuratevi di ricordà e azzioni chì fate cù ellu, affine chì in casu di difettu sia pussibule di ripristinà i valori precedenti. Megliu ancu esporta se ci fate cambià impurtante a so struttura.