A storia di i file hè una funzione di salvà versioni precedenti di i vostri documenti è altri file in Windows 10 (primu apparutu in 8-ke), chì ti permette di ripruducà rapidamente i vostri dati à u so statu precedente in casu di cambiamenti impurtati, cancellazione accidentale, o ancu cù un virus cripto.
Per impostazione predefinita (s'ellu hè attivatu), a storia di i file in Windows 10 esegue un backup di tutti i file in cartelle d'utenti (Desktop, Documenti, Immagini, Musica, Video) è conserva i so stati precedenti per un tempu illimitatu. Cumu configurà è aduprà a storia di i Windows 10 per ripristinà i vostri dati è sarà discupratu in l'istruzioni attuali. À a fine di l'artìculu truvate dinò un video chì mostra cume includere a storia di i file è aduprale.
Nota: per u funziunamentu di a funzione di Storia di File in un computer, hè necessariu un drive fisicu separatu: pò esse un discu duru separatu, un'unità flash USB o un drive di rete. À propositu: sì ùn avete micca qualcosa di quì, pudete creà un discu duru virtuale, montarli nant'à u sistema è aduprale ancu per u storicu di i file.
Imposta u storicu di file di Windows 10
A storia di i file in l'ultimi versioni di Windows 10 pò esse configuratu in duie lochi - u pannellu di cuntrollu è in a nova interfaccia "Impostazioni". Prima designaraghju a seconda opzione.
Per abilità è configurà u storicu di i file in i parametri, seguite sti passi:
- Andate à Paràmetri - Aggiornamenti è Sicurezza - Servizi di backup, è cliccate nantu à u "Pulsante Disk". Avete bisognu di specificà una unità separata nantu à a quale u storicu di u schedariu sarà salvatu.
- Dopu avè specificatu u discu, vi aduiu per andà in i cunfusioni avanzate cliccendu in u ligame appositu.
- In a prossima finestra, pudete configurà quantu tempu a storia di i file hè salvata (o archiviu i dati manualmente), aghjuntà o exclue cartelle da u storicu.
Dopu e azzioni eseguite, a storia di i file selezionati sarà salvata automaticamente in cunfurmia cù e impostazioni specificate.
Per abilità a storia di i file cù u pannellu di cuntrollu, aprisela (per esempiu, per mezu di a ricerca nantu à a barra di task), assicuratevi chì in u pannellu di cuntrollu in u campu "Vede" sia impostatu "Icone" è micca "Categorie", selezziunate "Storia file ". Ancu s'ellu pò esse più faciule - scrivi in a ricerca in a barra di task "Storia di u File" è fate truvà da quì.
In a "Finestra di l'archiviazione di l'archiviazione di i file", vedite u statu attuale di a funzione, a presenza di unità in esecuzione per conservà a storia di i file è, se a funzione hè attualmente disattivata, u pulsante "Enable" per aprì.
Subitu dopu cliccendu u pulsante "Enable", u cundimentu di u schedariu sarà attivatu è cumincerà u backup iniziale di i vostri schedari è documenti da e cartelle d'utenti.
In futuro, e copie di i file mudificati sò salvati una volta l'ora (per difettu). Tuttavia, se vulete, pudete cambià quellu intervallu di tempu: andate in "Parametri addiziunali" (a sinistra) è setate l'intervallu desideratu per salvà copie di file è u tempu ch'elli sò salvati.
Inoltre, aduprendu l'elemento "Escludi cartelle" in Storia di File, pudete rimuovere cartelle individuali da u salvataggio: questu pò esse utule s'ellu vole salvà u spaziu nant'à u discu adupratu per a storia di i file, senza includere l'importanza, ma i dati chì piglianu spaziu, per esempiu, u cuntenutu di e cartelle "Musica" o "Video".
Recuperà un schedariu o una cartulina cù u storicu di i file
È ora di aduprà a storia di i file per recuperà un file o una cartulina eliminata, è dinò à restituete à a versione precedente. Considerà a prima opzione.
- Un documentu di testu hè statu creatu in a cartulina "Documenti", dopu ch'ellu aghju aspettatu tantu chì a storia di i schedari salvassi di novu e copie di salvezza (setate l'intervallo 10 minuti prima).
- Questu documentu hè statu cacciatu in passatu u binecchiatura.
- In a finestra di l'Explorer, fate un clic nantu à "Casa" è cliccate nantu à l'icona di u storicu di i file (cù u logu di a firma chì ùn pò esse affissatu).
- A finestra si aprite cù e copie salvate. U schedariu cancellatu hè visibile ancu in ellu (se scorrite à sinistra è a diritta, pudete vede parechje versioni di i file) - selezziunu e cliccate nantu à u pulsante di riparazione (s'ellu ci sò parechji file, pudete selezziuneli tutti o quelli chì devenu esse ripuliti).
- Subitu dopu à ciò, una finestra si apre cù i schedari è i cartulari già ristabiliti in a stissa locu.
Comu pudete vede, assai semplice. Simili, a storia di i file Windows 10 permette di ripristinà e versioni precedenti di documenti se sò cambiati, ma queste cambiamenti necessitano di esse annullate. Prova a.
- I dati impurtanti sò stati inseriti in u documentu; in un prossimu prossimu, questa versione di u documentu sarà salvata da u storicu di i file.
- I dati impurtanti di u documentu sò stati eliminati accidentalmente.
- Altrimenti, attraversu u pulsante di l'archivio file in la scheda Home di l'esploratore (aperta in a cartella di cui ci vole), guardamu a storia: cù i bottoni di sinistra è di diritta, pudete guardà diverse versioni di file è dopu clicchendu - u so cuntenutu in ogni versione.
- Usendu u pulsante "Restaura", ripetitemu a versione selezionata di un file impurtante (s'ellu ci hè u file in a cartella, vi verrà dumandatu di rimpiazzà u schedariu in a cartella di destinazione).
Cumu abilità è aduprà u storicu di i file Windows 10 - video
In conclusione, una piccola guida video mostra quellu chì hè statu discu sopra.
Cumu si pudete vede, a storia di i file Windows 10 hè un strumentu abbastanza facili da usà chì ancu i utilizatori novici ponu aduprà. Purtroppu, questa funzione ùn hè micca sempre attivata, è ùn salva micca i dati per tutte e cartelle. Se succede così chì avete bisognu di recuperà i dati à i quali a storia di i file ùn hè micca applicata, prova Best Software Recovery di dati.