Risolvendu u prublema di mostra di un drive flash in UltraISO

Comu sapete, micca tutti i servizii di Skype pruponenu di rigalu. Ci sò certi di elli chì necessitanu pagamento. Per esempiu, una chiamata à un mobile o terrestre. Ma, in questu casu, si pò fà a domanda, cumu si rifornisce u cuntu in Skype? Venemu truvà stu.

Stage 1: Actions in the Skype program window

Prima di tuttu, avete bisognu di fà certi azzioni in l'interfaccia di Skype. Naturalmente, quandu si eseganu queste manipolazioni, ci sò alcune sfumature dipende da a versione di u prugramma, postu chì l'interfaccia hè differente.

Guadagnà i soldi in Skype 8 o in su

Prima analizzeremu l'algitismu di azzione per guadagnà soldi in Skype 8.

  1. In a parte sinistra di l'interfaccia di u prugramma, cliccate nantu à l'elemento in forma di ellissi - "Più". In a lista chì compare, cliccate nantu à l'elemento "Impostazioni".
  2. In a finestra di configurazione chì si apre, andate in a sezione "Account and Profile" è cliccate nantu à u pulsante "Add fund fund" punto opposto "Telefono in Skype".
  3. Next in u blocu "Telefoni mobili è fissi" cliccate nantu à l'elemento "Verificate i prezzi".
  4. Dopu à quessa, u navigatore predefinitu in u sistema aprirà nantu à a pagina di u situ Skype ufficiale è tutte le altre manipolazioni duveranu esse eseguite in questu.

Guadagnà i soldi in Skype 7 è Sottu

L'algoritimu di azzione in Skype 7 è in versioni precedenti di stu messaggero hè un pocu diversu da l'ordine sopra descrittu. Ci hè abbastanza à fà un solu coppia di manipulazioni in a finestra di u prugramma stessa.

  1. Aprite l'elemento di menu "Skype", è in a lista chì compare, cliccate nantu à l'etichetta "Deposite denaro in cumunu Skype".
  2. Dopu à quessa, u navigatore predefinitu hè lanciatu.

Versione mobile di Skype

Se state usando attivamente Skype nantu à u vostru dispositivo mobile, pudete cambià a rifornimentu di cunte direttamente da l'applicazione. L'algoritimu di azzioni chì anu da esecutà hè identicu per dui dispositivi da Android è iOS.

  1. Dopu avè lanciatu Skype, andate nantu à e vostre informazioni di profilo. Per fà quessa, cliccate nantu à a so icona in u pannellu superiore.
  2. Cliccate u pulsante "Add fund fund"dopu à a pagina successiva seguite u ligame "Verificate i prezzi".
  3. Vedite una sezione di u situ web di Skype induve pudete vene cunnosce cù i piani tariffarii dispunibili è, per quessa, mettite u soldu in u cuntu. Per una navigazione più conveniente è implementazione di e azzioni necessarie, si consiglia di aprire questa pagina in un navigatore cumpletu (mobile). Appena tocca nantu à i trè punti verticali in l'angulu in dirittu superiore è selezziunate l'elemento pertinente in u menu chì si vede.
  4. Ulteriori azioni chì furniscenu a capacità di rifornimentu un account cù Skype sò assolutamente identichi à quelli descritti in a parte successiva di stu articulu. L'unica differenza hè in u posizionamentu di l'interfaccia web, chì duverà interagisce. Dunque, in u casu di a versione mobile di u messaggero, hè per motivi evidenti di esse verticali, micca orizzontali. I nomi è i situazioni di l'elementi necessarii stessi ùn sò micca differenti da quelli di u navigatore nantu à u PC, allora ghjustu aduprà e istruzioni sottu.

Passu 2: Azioni di Navigatore

Indipendentemente di a versione chì avete adupratu per aprire a pagina di u situ ufficiale di u messaggero in u navigatore, tutte l'azione ulteriore sò da fà in l'ordine elencatu sottu.

  1. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u ligame "Money on Skype account".
  2. A pagina di u situ ufficiali di Skype si apre, induve potete depositu soldi in u vostru contu interno. Pudete sceglie di depositu $ 5, 10 o 25. Ma, pudete sceglie, se vulete, l'equivalente di un'altra valuta, cliccendu semplicemente nantu à u campu di selezzione di valuta. Hè vera, ùn ci hè rublu russo in sta lista.
  3. Inoltre, pudete abilizà u pagamentu automaticu semplicemente marcatu a casella adatta. In listessu tempu, u pagamentu sarà creditu automaticamente da u metudu chì avete sceltu, appena l'ammontu annantu à u restu di Skype hè menu di $ 2.
  4. Spieghjite u passu per a quantità ch'è no vulemu depositu è ​​cliccate nantu à u pulsante. "Continue".
  5. In u prossimu tappa, avemu bisognu di cunnessu à u vostru contu di Skype cù un navigatore. Prima, inserisci u vostru username, indirizzu email o numeru di telefonu chì avete furnitu quandu si registra cù Skype. Poi, cliccate nantu à u bottinu "Login".
  6. In a prossima finestra, inserite a password da u vostru contu in Skype, è cliccate nantu à u pulsante "Login".
  7. U modulu di iscrizzione di dati persunale si apre. Qui ci vole à inserite u vostru primu cognome, u vostru paese, indirizzu, cità di a residenza è u còdice postale. Ùn si micca cunfusu per a presenza di dui campi chjamati "Indirizzu". L'inserimentu di i dati hè obbligatori solu in u primu di elli, è u secondu serve da un addizionale, se l'indirizzu hè assai largu, è include u nomu di e regioni, è di sughjetti più picculi. Ma, ùn avete micca bisognu à preoccupassi chì ogni volta chì rifornite u vostru contu avete a introdurà tutti questi dati. Sò fatti solu una volta, è dopu basta dopu automaticamente trascinali da a base. Dopu avè inseritu i dati, cliccate nantu à u pulsante "Continue".
  8. Davanti à noi apre a sezione di selezzione di u sistema di pagamentu, attraverso chì voi pianifichi di rifornisce u vostru contu cù Skype.

Considerà i modi più popolari per ricaricà.

Ricaricà via a carta di creditu

A destra in a finestra di scelta di i sistemi di pagamentu hè a forma di rifornimentu di u cuntu in Skype cù una carta di banca. Dunque, se pensate di rifornizà u cuntu in stu modu, allora ùn avete micca duvutu andà nant'à, perchè ghjustu scorrere a finestra cù u rolu di a mouse da u perversu. Ricaricà dispunibile da e carte di sistemi di pagamentu Visa. MasterCard, Maestro, è tanti altri.

Per u trasferimentu di paga entri in i campi adatti:

  • numero di carta;
  • nome di u titularu di a carta;
  • mese è annata di scadenza di a carta;
  • codice di verifica (CVC2 / CVV2) situatu ind'è u posteru di a carta.

Assicuratevi di accettà i termini di riservatezza è e regule per u travagliu cù Skype, marcendu a casella appropriata. Poi, cliccate nantu à u bottinu "Pay".

Ulteriore prugramma di pagamentu dipende da a banca chì hè l'emittente di a carta è per e l'impostazioni di sicurezza chì avete impostatu per travaglià cun u. In certi casi, u pagamentu passa automaticamente, in altri - avete bisognu di dà permessu per a transazzione in l'uffiziu di banca di Internet.

Deposita via WebMoney

  1. Per raccupà u soldu in Skype cù un altru sistema di pagamentu, cliccate nantu à u bottinu "Altru".
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à a forma chì hè firmata "Selezziunu u desideratu", è scelte un sistema di pagamentu. Oltre à una carta di banca, i seguenti sistemi di pagamentu sò dispunibuli: PalPay, Money Yandex, WebMoney, QIWI, Skrill, Alipay, trasferimentu bancariu.

    Cunsidemu a rifornimentu cù WebMoney, cusì scegli di stu sistema di pagamentu.

  3. A seguitu, metti un segnu in forma adatta, cunfirmendu l'accordu cù e regule di u sistema, è cliccate nantu à u bottinu "Continue".
  4. Dopu, avemu passatu à u situ WebMoney.
  5. Quì, e stesse azzioni sò fatti cum'è un altru pagamentu per i servizii chì utilizanu u sistema WebMoney in Internet. Come in u casu precedente, i passi specifici dipindenu da parechji fattori à tempu: l'impostazioni di sicurezza in u contu WebMoney, u tippu di custante adupratu, l'usu di u sistema E-NUM. Tuttavia, se sceglite di cagionà u vostru contu in Skype cù l'aiutu di u sistema di pagamentu WebMoney, è micca un altru serviziu, allora, apparentemente, state facendu tali pagamenti nantu à Internet micca per a prima volta, è ùn hè micca difficiule capisce l'azzioni.

U rifornimentu di un account in Skype cù l'aiutu di altri sistemi di pagamenti hè custruitu nantu à i principii cum'è in i dui chì eranu descritti sopra, ma, naturalmente, cù alcune sfumature inerenti in ogni ordine di pagamentu.

Deposite da u terminal

In più di u rifornimentu di u contu di Skype via Internet, ci hè a possibilità di u so rifornimentu cù u terminal di pagamenti. Per fà quessa, prima di tuttu, avete bisognu di truvà un terminal situatu in edifici custadarii chì, trà a lista di servizii prestati, hè pussibule di rifornisce u vostru contu in Skype. Dopu, inseremu u numeru di u vostru Skype, è deposità a quantità desiderata di soldi in contanti à u destinatariu di bollette.

Comu pudete vede, ci sò duie vie principali per fondà u vostru contu in Skype: cun l'interfaccia web, è da u terminal di pagamentu in numeru. In listessu tempu, u rifornimentu via Internet impurteghja l'usu di parechji sistemi di pagamentu popolari. In generale, a procedura per rifornimentu un account in Skype ùn hè micca assai complicata è intuitiva.