Cumu uttene una licenza Malwarebytes Anti-Malware Premium gratuitamente

Malwarebytes Anti-Malware hè unu di i mezi i più boni per rimproverà i malware di u vostru computer, chì ti permette di rimuovere Adware (per esempiu, causendu l'apparenza di publicità in u browser), Spyware, alcuni Troiani, vermi è à un altru prugrammu indesideratu. U sfruttamentu di stu prugramma cù un bon antivirus (chì ùn cungraduite micca) hè unu di i migliori modi per pruteggere u vostru computer.

Ci hè una versione gratuita è premium di Malwarebytes Anti-Malware. U primu permette di truvà è rimuovere malware da u vostru computer, u secondu include una prutezzione contr'à ransomware, scansione di siti maliziosi, modalità di scansione veloce, è scansione in un pianu, è Malwarebytes Chameleon (ti permette di aduprà Anti-Malware quandu u malware infializza.)

U costu di a chjave Premium Malwarebytes Anti-Malware per un annu hè di circa una migliaia di rubli, ma l'altru ghjornu ci era una occasione legale di avè una licenza di sta versione gratuitamente. In particulare, pensu, pertinente per l'utente russo.

Uttenemu u primu Malwarebytes Anti-Malware Premium quale parte di u prugramma Amnesty

Quandu, Malwarebytes hà lanciatu u “Amnesty Program” in cui l'utenti chì utilizanu una versione pirata di u pruduttu ponu avè una chjave Premium Malwarebytes Anti-Malware gratuita. Questu passu hà u scopu di combattimentu a pirateria, è deve ancu permette à a cumpagnia di aghjuntu chjavi contraffatti à a lista nera è attirà più acquirenti.

Allora, se avete a versione Malwarebytes Anti-Malware cun a chjave generata installata, pudete avè a chiave di licenza vera per liberu cù u metodo descrittu sottu.

Eseguite u prugramma (l'internet deve esse cacciuu, è u prugramma deve esse permessu à l'accessu à a rete per vene, inclusa in l'ospiti).

Vedete a finestra "Locazione di a Tua Chiave di Licenza" cù u messaghju "Sì pare chì abbiate un prublema cù a chiave di licenza. Ma pudemu risolve u" è duie voci da scegliere (vedi a stessa finestra chì si scarica Anti-Malware da u situ ufficiale di Malwarebytes.org e inserisci a chjave generata):

  • Ùn sò micca sicuru induve aghju a mo chjave - "ùn sò micca sicuru induve aghju fattu a mo chiavi o l'aghju scaricata da Internet." Quandu sceglite questu articulu, ricevi un novu libru Malwarebytes Anti-Malware Premium chiave per 12 mesi.
  • Aghju acquistatu a mo chiave - "aghju acquistatu a mo chjave". Se sceglite questu opzione, a chjoma sarà liberata di novu cù e listessa situazione (per un annu, per a vita) chì u compromette.

Dopu avè sceglie unu di l'altri è cliccendu u pulsante "Avanti", l'azione selezionata sarà applicata, è u prugramma sarà attivatu automaticamente cù a nova chiave di licenza.

Pudete vede a chjave Malwarebytes Anti-Malware è a so data di scadenza cliccando "Miu Cuntu" in u angulu in dirittu superiore. Più tardi, quandu si reinstalla l'attellu di sguassenza di malware da un computer, pudete aduprà a stessa licenza.

Nota: Ùn cunnoscu quantu tempu hà da fà sta opportunità. Ma à u tempu di sta scrittura, funziona.