Split u PDF in pagine in linea

Un di i furmati cunnisciuti per u travagliu cù fogli di calculu chì risponde à i requisiti di a modernità hè XLS. Di conseguenza, u travagliu di cunvertisce altri formati di fogli di calculu, inclusu l'ODS aperta, in XLS diventa pertinente.

Cume da convertì

Malgradu u numeru abbastanza grande di suites di ufficio, pochi di sti supportanu cunvertendu ODS in XLS. Principalmente per stu scopu sò servizii in linea. Tuttavia, questu articulu cunduci nantu à i prugrammi speciali.

Metudu 1: OpenOffice Calc

Possemu dì chì Calc hè una di sti applicazioni per chì u furmatu ODS hè nativu. Stu prugramma hè natu in u pacchettu OpenOffice.

  1. Per cuminciare, dirigite u prugramma. Poi aprite u schedariu ODS
  2. Più: Cumu aprite u formatu ODS.

  3. In u menù "File" selezziunate a linea Salva cum'è.
  4. A finestra di selezzione di cartulare si aprisce. Naviga versu u cartulare in cui vulete salvà, poi edità u nome di u file (s'ellu ci vole) è specificate XLS quale u formatu di uscita. Next, cliccate "Salvà".

Pressu "Usate u formatariu attuale" in a prossima finestra di notificazioni.

Metudu 2: LibreOffice Calc

Un altru processor tabularia aperta chì pò convertisce ODS in XLS hè Calc, chì face parte di u pacchettu LibreOffice.

  1. Fighjate l'applicazione. Allora avete bisognu di aprite u file ODS.
  2. Per convertì, cliccate nantu à i pulsanti "File" è Salva cum'è.
  3. In a finestra chì si apre, ci vole prima andà à u cartulare duve vulete salvà u risultatu. Dopu, avete da inserisce u nome di l'oggiu è selezziunate u tipu di XLS. Cliccate nantu à "Salvà".

Spingi "Usate u formatu Microsoft Excel 97-2003".

Metudu 3: Excel

Excel - u prugrammu più funziunale per l'editing di fogli di calcalu. Si pò convertite ODS in XLS, è viceversa.

  1. Dopu u lancia, aprite a tavula source.
  2. Per di più: cumu apri u formatu ODS in Excel

  3. Esiste in Excel, cliccate prima nantu à "File"E dopu in Salva cum'è. In a tabulazione aperta selezionemu unu per unu "Questu computer" è "Cartella attuale". Per salvà in un altru cartulare, cliccate nantu à "Revisione" è selezziunate u directory desiderata.
  4. A finestra Explorer hè lanciata. In questu, ci vole à sceglie a cartella da salvà, inserisci u nome di u file è selezziunu u formatu XLS. Dopu cliccate nantu à "Salvà".
  5. Stu prucessu finisce a conversione.

    Usendu Windows Explorer, pudete vede i risultati di conversione.

    U svantaghju di stu metanu hè chì l'applicazione sia prumessu cum'è parte di u pacchettu di MS Office per un abbonamentu pagatu. A causa di u fattu chì questu dopu hà parechji prugrammi in a so composizione, u so costu hè abbastanza altu.

A revisione hà mostratu chì ci sò solu dui prugrammi liberi chì ponu convertì ODS in XLS. In listessu tempu, un numeru nant'à pochi di cunvertitori hè associatu cù certi restrizioni di licenza di u formatu XLS.