Windows 10 webcam ùn funziona

Alcuni utenti, più spessu dopu l'aghjurnamentu di Windows 10 è u menu spessu - cù una stallazione pulita di u sistema operativo, fronteghjanu u fattu chì a webcam di u laptop o a webcam cunnessa da un USB à un computer ùn hè micca prudente. Riparà u prublema hè generalmente micca troppu complicatu.

In normale, in questo casu si cumincia a cercà induve si scarica u driver per a webcam in Windows 10, ancu cù un alto gradu di prubabilità hè già in u computer, è a fotocamera ùn funziona micca per altre ragioni. In questo manuale truverete diversi modi per riparà u travagliu di a webcam in Windows 10, unu di i quali, spergu, ti aiutera. Vede ancu: Software di webcam, immagine di webcam affucata.

Nota importante: se a webcam si ferma di travagliu dopu l'aggiornamentu di Windows 10, date un'occhiata à Start - Impostazioni - Privacy - Camera (in "Autorizzazioni d'applicazione" a sinistra. Se smette di funzionà improvvisamente, senza aggiornà u 10-ki è senza reinstallà u sistema, prova l'opzione più faciule: andate in u direttore di i dispositivi (cliccate à dirittu destro nantu à l'iniziu), truvate a webcam in a sezione "Dispositivi per l'elaborazione di l'image", cliccate nantu à u cù u taschju direttu di u mouse - "Proprietà" è vede se u pulsu "Rallenta" hè attivatu nantu à la scheda Driver ". Sì, allora ospolzuytes hè dinù: circà, è s'ellu ùn ci hè in a fila, cima di e chjave presente un ritrattu cù u Camera Sè vo avete - pruvà à spinghja lu o di u so a cunghjunzione incù u FN.?.

Cancellà è rinasce a webcam in u Manager di Dispositivi

Circa a metà di u tempu, affinchì a webcam accada un travagliu dopu l'upgrading di Windows 10, hè basta à seguità sti passi simuli.

  1. Andate à u manager di dispositivi (cliccate à u cliccagliu nantu à u bottu "Start" - selezziunate l'elemento desideratu in u menù).
  2. In a sezione "Dispositivi d'elaborazione d'immagine", fate un clic destro nantu à a vostra webcam (se ùn ci hè micca, allora questu metudu ùn hè micca per voi), selezziunate a opzione "Elimina". Sì ancu chjamatu per rimuovere i piloti (s'ellu ci hè tale marca), accetta.
  3. Dopo aver rimuiu a camera in u manager di dispositivi, selezziunate "Azzione" - "Aggiorna configurazione hardware" da u menù sopra. A camera deve esse torna installata. Ci puderà dighjà à riavvià u computer.

Fatto - verificate se a vostra webcam funziona adesso. Pudarete micca bisognu di più passi.

In listessu tempu, aghju u cunnessione di cunsiderà cù l'applicazione integrata di Windows 10 di Cammara (hè faciule da mandà a ricerca da a barra di task).

Se si vede chì a webcam funziona in questa applicazione, ma micca, per esempio, in Skype o un altru prugramma, u prublema hè prubabile in l'impostazioni di u prugramma stessa, e micca in i piloti.

Installà i driver di webcam 10 Windows

L'opzione successiva hè di stallà i driver di webcam chì sò diversi da quelli chì sò attualmente installati (o, se ùn ci sò micca installati, installa semplicemente i driver).

In casu chì a vostra webcam sia visualizzata in u gestore di dispositivi in ​​a sezione "Dispositivi di elaborazione d'immagine", pruvate a seguente opzione:

  1. Fate un clic destro nantu à a fotocamera è seleziona "Aggiorna i Driver".
  2. Selezziunà "Cercà i driver in stu computer."
  3. In a prossima finestra, seleziona "Selezzi un driver da a lista di i piloti già installati".
  4. Vede s'ellu ci hè un autru driver compatibile per a vostra webcam chì puderete installà invece di u solu attualmente in usu. Prova a stallà.

Un'altra variazione di u listessu metudu hè di andà à la scheda "Driver" di e proprietà di a webcam, cliccate "Elimina" è sguete u so driver. Dopu, dopu, in u manager di dispositivi, selezziunu "Azzione" - "Aggiorna configurazione hardware".

Sì ùn ci sò dispositivi simuli à una webcam in a sezione "Dispositivi per l'elaborazione di l'immagine" o ancu sta sezione stessa, tenta prima di dà aduprà u menu di u gestore di dispositivi in ​​a sezione "Vede" per abilità "Mostra dispositivi nascosti" è vede se in a lista hè una webcam. Se si vede, prova à cliccà nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è vede si ci hè un "Enable" articulu là per abilità.

In casu chì a fotocamera ùn compare micca, pruvate sti passi:

  • Vedite se ci sò dispositivi scunnisciuti in a lista di gestore di dispositivi. In caso dimentu, allora: Cumu installà un driver di dispositivi scunnisciutu.
  • Andate à u situ ufficiale di u fabbricante di u laptop (sì hè un laptop). È cercate in a sezione di supportu di u vostru mudellu laptop: ci hè qualchi piloti per a webcam (sì esistenu, ma micca per Windows 10, pruvate aduprà i chisti "vecchi" in modu di compatibilità).

Nota: per alcuni portatili, esse specificu per un mudellu specificu di u cpu di chipset o utilità supplementari (tutti i stili di Firmware Extensions, etc.) pò esse necessarii. Hè Idealmente, se scuntrarà un prublema in un laptop, devi installà u set completo di piloti da u situ ufficiale di u fabbricante.

Installà un software per a webcam tramite i parametri

Hè pussibule chì per chì a webcam funziona correttamente, avete bisognu di un software speciale per Windows 10. È ancu pussibule ch'ellu sia già installatu, ma ùn hè micca compatibile cù l'OS attuale (s'ellu ci hè u prublema dopu l'upgrade di Windows 10).

Per cumincià, andate in Pannello di controllo (Cliccate à dirizziu u "Start" è selezziunate "Pannello di controllo". In u campu "View" in cima à destra, cliccate "Icone") è aprite "Programmi è Funzioni". S'ellu ci hè qualcosa in a lista di prugrammi installati in relazione cù a vostra webcam, eliminà stu prugramma (selezziunu e cliccate "Disinstalla / Modifichi".

Dopu à l'eliminazione, andate in "Avvia" - "Impostazioni" - "Dispositivi" - "Dispositivi cunnessi", trova a vostra webcam in a lista, cliccate nant'à u cliccate nantu à u "Ponu l'applicazione". Aspettate finu à esse carregatu.

Altri modi per risolve i problemi di webcam

È uni pochi di modi addiziunali per risolve i prublemi cù a webcam senza travagli in Windows 10. Rare, ma à volte utili.

  • Per e fotocamere integrate solu. Se ùn avete mai usatu una webcam è ùn cunnosci micca s'ellu hà fattu in precedenza, in più ùn hè micca visualizatu in u manager di dispositivi, andate in u BIOS (cumu accede à u BIOS o UEFI Windows 10). È verificate a scheda Avanzata o scheda Periferiche Integrate: da qualchì parte ci ponu abilità o disattivà a webcam integrata.
  • Se avete un laptop Lenovo, scaricate l'applicazione Lenovo Settings (s'ellu ùn hè micca installatu) da u negoziu di l'applicazioni di Windows. In a sezione di cuntrollu di a fotocamera ("Camera"), fighetta attenzione à l'impostazione di Privacy Mode. Spegali u serviziu.

Un'altra cunnoscia: s'è visualizzata a webcam in u gestore di dispositivi, ma ùn funziona, andate in i so proprietà, nantu à u tabulamentu "Driver" è cliccate nantu à u pulsante "Dettagli". Puderete vede una lista di i schedari driver per l'uperevule. Se trà esse hè stream.sysChistu suggerisce chì u driver per a vostra fotomiseta hè statu liberatu dighjà e ùn pò puru funzionà in parechje nuove applicazioni.