Mentre ghjucà qualchi ghjochi in un computer cù Windows 7, parechji utilizatori sperimentanu tale fastidiu cum'è a so pieghje involontaria à diretta durante u prucessu di ghjocu. Questu ùn hè micca solu scunfortu, ma pò ancu abbia un impattu assai negativu nantu à u risultatu di u ghjocu è impediscenu di passà. Vedemu chì pudete riparà sta situazione.
Cume per eliminà a pieghjazione
Perchè un fenomenu simili si faci? Nantu à a maggior parte di i casi, pieghje involuntariu di ghjoci hè assuciatu cun conflitti cù certi servizi o processi. Per quessa, per eliminà u prublema studiatu, hè necessariu disattivà l'oggetti currelanti.
Metudu 1: Disattivà u prucessu in u Task Manager
Due processi in u sistema ponu provocà una minimizazione involuntaria di Windows in i ghjochi: TWCU.exe è ouc.exe. U primu hè un'applicazione di router TP-Link, è u secondu hè un software per a interazione cù un modemu USB da MTS. Di conseguenza, se ùn aduprate micca questu equipagiu, i prucessi specificati ùn sò micca visualizzati. Se aduprate questi routers o modem, allora hè abbastanza probabilmente chì eranu a causa di u prublema cù minimizà e finestre. In particulare spessu sta situazione si faci cù u processo ouc.exe. Considerà cume per stabilisce u bonu operativu di ghjochi in caso di una situazione data.
- Cliccate à diretta nantu à "Taskbar" in fondo à u schermu è selezziunu da a lista "Avvia u dispatcher ...".
Per attivà questu strumentu pò ancu applicà Ctrl + Shift + Esc.
- In corsa Task Manager navigà à a tab "Prucessi".
- Dopu avete da truvà in l'elementi chjamati "TWCU.exe" è "ouc.exe". S'ellu ci hè troppu oggetti in a lista, puderete facilità a missione di ricerca cliccendu nantu à u nome di a colonna. "Nome". Dunque, tutti l'elementi sò piazzati in ordine alfabeticu. Se ùn truvate micca l'oggetti desiderati, cliccate nant'à "Mostra tutti i prucessi di l'utente". Avà avete ancu accede à processi nascosti per u vostru contu.
- Se dopu queste manipolazioni ùn avete micca truvatu i prucessi TWCU.exe e ouc.exe, quessa significa chì ùn ne avete micca, è chì u prublema di minimizà e finestre deve esse guardatu per altri motivi (parleremu di elli, tenendu cunsideratu d'altri modi). Se avete ancora truvatu unu di sti processi, avete bisognu di u cumunamentu è scopre cumu si comportarà u sistema dopu. Fighjà l'elemento corrispondente in Task Manager e premete "Complete u prucessu".
- Si aprirà una finestra di dialogo induve avete bisognu di cunfirmà l'azione premendu torna "Complete u prucessu".
- Dopu u fine di u prucessu, fighjate se a minimizazione involuntaria di e Windows in i ghjochi hà cessatu o micca. Se u prublema ùn si ripete più, a so causa sta precisamente in i fattori descritti in stu metudu di soluzione. S'ellu persunisce u prublema, procedi à i metudi discuvuti sottu.
Purtroppu, se a causa di minimizà involontariamente e finestre in i ghjochi hè u processu TWCU.exe è ouc.exe, allora u prublema sarà risoltu drammaticamente solu sì vo aduprate micca i router TP-Link oi modem MTS USB, ma altri dispositivi da cunnessu in u World Wide Web. Altrimenti, per ghjucà à i ghjochi di ghjustu, avete a necessità di disattivà manualmente i prucessi chì i rispettivi ogni volta. Questu, naturalmente, vi porterà à u fattu chì finu à u prossimu ripartimentu di u PC ùn puderete micca cunnesse à Internet.
Lezione: Lanciate u Task Manager in Windows 7
Metudu 2: Disattivà u serviziu di Discovery di Servizi Interactive
Cunsiderà risolvendu un prublema disattivà u serviziu. "Scoperta di servizii in linea".
- Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
- Aprite "Sistema è Sicurezza".
- In a prossima sezione, andate à "Amministrazione".
- In a copertina visualizzata in a lista, cliccate "Servizi".
Manager di serviziu Pudete dà una serie di azzioni più veloce, ma chì impiegate un cumandamentu da memorizà. Aghjunghje Win + R è in un martellu apertu in:
services.msc
Cliccate "OK".
- Interfaccia Manager di serviziu sta in esecuzione. In a lista hà bisognu di truvà l'oggetto "Scoperta di servizii in linea". Per fà più faciule d'identificà, pudete cliccà nantu à u nome di a colonna. "Nome". Allora tutti l'elementi di a lista saranu disposti in ordine alfabeticu.
- Avendu trovu l'oggiu avemu bisognu, verificate ciò chì status hè in a colonna "Condition". S'ellu ci hè un valore "Works", allora avete bisognu di disattivà stu serviziu. Selezziunu e cliccate nantu à u latu à manca di a cunca. "Stop".
- Questu hà da fermu u serviziu.
- Oghji avete bisognu di disattivà completamente a possibilità di u so lanciu. Per fà quessa, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u nome di l'elemento.
- A finestra di proprietà di l'elemento si aprite. Cliccate nantu à u campu Tipu Startup è in a lista chì vene, seleziona "Disabled". Ora cliccate "Applicà" è "OK".
- U serviziu selezziunatu hè disattivatu è u prublema cù u pieghju involuntariu di ghjochi pò sparire.
Lezione: Disattivazione di i servizi inutili in Windows 7
Metudu 3: Disattivà l'iniziu è i servizii cù a "Configurazione di u sistema"
Se per risolve u prublema di minimizazione spontanea di Windows in i ghjochi, nè u primu nè u secondu di i metudi descritti ti aiutavanu, l'opzione rimane cù a disattivazione totale di servizii di terze parti è autocassà u software installatu cù "Configurazioni di sistema".
- Pudete aprà u strumentu necessariu per mezu di a sezione già cunnisciuta à noi. "Amministrazione"chì pudete passà per "Pannello di cuntrollu". Mentre in i, cliccate nantu à l'iscrizzione "Configurazione di u sistema".
Questu strumentu di sistema pò esse messu in lignu cù a finestra Run. Aghjunghje Win + R e martelli in a scatula:
msconfig
Cliccate "OK".
- Attivazione di l'interfaccia "Configurazioni di sistema" produttu. Situatu in a sezione "Generale" spostà u pulsante di radio à "Aviziu selettivu"s'ella hè una altra opzione selezionata. Poi deselezionate a casella. "Carica elementi di partenza" è andate à a sezione "Servizi".
- Vai à a sezione sopra, prima di tuttu, ticca a casella "Ùn vede micca i servizii Microsoft". Poi premete "Disable all".
- A marcazione di tutti l'articuli in a listessa sarà eliminata. Dopu, andate a sezione "Startup".
- In sta sezione, cliccate "Disable all"è in più "Applicà" è "OK".
- Apparirà una shell, vi chiede di riavvià u dispositivo. U fattu hè chì tutti i cambiamenti chì sò fatti a "Configurazioni di sistema", diventa pertinente solu dopu à riavvià u PC. Allora, chiudete tutte e applicazioni attivi è salvate l'infurmazioni, è cliccate Reboot.
- Dopu avendu riavutu u sistema, u prublema di u travagliu spontaneu di i ghjochi deve esse eliminatu.
Stu metudu, naturalmente, ùn hè micca l'ideale, postu chì, avendu appiutu, pudete disattivà a partitura automatica di prugrammi è di i servizii di avvicinamentu chì avete bisognu. Benchì, cum'è mostra di pratica, a maiò parte di quelli elementi chì avemu spegnutu in "Configurazioni di sistema" sulu vene u computer senza u vantaggiu. Ma se riesci sempre à calculà l'oggettu chì causa l'inconveniente descrittu in stu manuale, allora pudete disattivà u solu, è tutti l'altri processi è servizii ùn ponu micca esse disattivati.
Lezione: Disattivà l'applicazioni di avvicinamentu in Windows 7
Quasi sempre, u prublema di u travagliu spontaneu di i ghjochi hè assuciatu à un cunflittu cù certi servizii o prucessi chì stanu in u sistema. Dunque, per eliminà lu, hè necessariu fermà u funziunamentu di l'elementi currelanti. Ma disgraziamente, ùn hè micca sempre pussibule d'identificà u culpitu direttu, è cusì, in certi casi, l'utenti anu fermà un gruppu interu di servizii è processi, è rimuove tutti i prugrammi di terze da l'autorunu.