192.168.1.1: perchè ùn entra micca in u router, scopre i motivi

Salutu!

Quasi duie settimane ùn scrivevanu nunda in u blog. Micca avà avà ricevutu una domanda da unu di i lettori. A so essenza era semplice: "Perchè ùn va in u router 192.168.1.1?". Aghju dicisu di risponde micca solu à ellu, ma ancu di emi una risposta in forma di un picculu articulu.

U cuntenutu

  • Cumu aprite l'impostazioni
  • Perchè ùn vada micca à 192.168.1.1
    • Impostazioni browser sbagliate
    • U router / modem hè spente
    • Carte di rete
      • Tabella: logins predefiniti è password
    • Antivirus è firewall
    • Verificà u file di l'ospite

Cumu aprite l'impostazioni

In generale, questu indirizzu hè adupratu per entrà e impostazioni di a maggior parte di router e modem. I motivi per i quali u navigatore ùn li aprite micca, anzi, assai, consideranu i principali.

Prima, verificate l'indirizzu s'ellu ci hè copiatu bè: //192.168.1.1/

Perchè ùn vada micca à 192.168.1.1

E seguenti sò problemi cumuni.

Impostazioni browser sbagliate

Più spessu, un prublema cù u browser hè aghjurnatu se avete u modu turbo attivatu (questu hè in Opera o Browser Yandex), o una funzione simile in altri prugrammi.

Verificate ancu u vostru computer per virus, qualchì volta, un surfer web pò esse infettatu cù un virus (o additivu, una sorta di bar), chì impedisce l'accessu à alcune pagine.

U router / modem hè spente

À spessu, l'utenti circentanu di entrà in l'impostazioni, è u dispositivo in sè hè spente. Assicuratevi di verificà chì e luci (LED) lampighjini nantu à u casu, u dispositiu hè statu collegatu à a rete è l'alimentazione.

Dopu, pudete provà à resettà u router. Per fà quessa, trova u pulsante di reset (di solitu in u pannello di retro di u dispositiu, accantu à l'ingressu di l'alimentazione) - è teneru cun una penna o un matita per 30-40 secondi. Dopu à quessa, accende torna u dispositiu - a regolazione sarà restituita à l'impostazioni di a fabbrica, è pudete facilmente entrà in elli.

Carte di rete

Ci sò assai prublemi à causa di u fattu chì a scheda di rete ùn hè micca cunnessa o ùn funziona. Per scopre se a scheda di rete hè cunnessa (è sì hè attivata), avete bisognu di andà à l'impostazioni di rete: Pannello di cuntrollu Rete è Internet

Per Windows 7, 8, pudete aduprà a combinazione chì seguita: preme i pulsanti Win + R è inserisci u comando ncpa.cpl (poi preme Invescia).

Dopu, guardate attentamente a cunnessione di rete à a quale u vostru computer hè connessu. Per esempiu, se avete un router e un portatile, allora più probabilmente u laptop sò connectatu per rete Wi-Fi (cunnessione senza filu). Fate un clic nantu à u cù u bottinu di diritta è cliccate nantu à (se a cunnessione senza filu hè visualizata cum'è una icona grigia, micca un culore).

À propositu, ùn puderete micca accurdà a cunnessione di rete - perchè U vostru sistema pò esse mancante i piloti. Aghju da ricuò, in casu di prublemi cù a rete, in ogni casu, pruvate à aghjurnà li. Per l'informazione nantu à cumu hè fatta questione, vede questu articulu: "Cumu aggiornà i driver."

Hè impurtante! Assicuratevi di verificà e impostazioni di a scheda di rete. Hè pussibile chì avete l'indirizzu sbagliu. Per fà quessa, andate in a linea di cumannu (Per Windows 7.8 - cliccate nantu à Win + R, è digià u comando CMD, allora premete a tastu Invità).

A chjama di cumandata, inserite un cumandamentu simplici: ipconfig è premete a tasca Invità.

Dopu, videte molte opzioni per i vostri adattatori di rete. Fate attenzione à a linea "gateway principale" - questu hè l'indirizzu, hè pussibule chì ùn l'avete micca 192.168.1.1.

Attentu! Ci vole à avvisà chì a pagina di l'impostazioni in diversi mudelli hè differente! Per esempiu, per definisce i parametri di u router TRENDnet, avete bisognu di andà à l'indirizzà //192.168.10.1, è ZyXEL - //192.168.1.1/ (vedi a tavula sottu).

Tabella: logins predefiniti è password

Router ASUS RT-N10 ZyXEL Keenetic D-LINK DIR-615
Impostazione indirizzu di a pagina //192.168.1.1 //192.168.1.1 //192.168.0.1
Login admin admin admin
Password admin (o campu vuoto) 1234 admin

Antivirus è firewall

À spessu, antivirusi è i firewall integrati in esse ponu bloccà alcune cunnessioni Internet. Per ùn ghjunghje micca, vi aduiu per st'arrusce appena spuntà li: hè di solitu abbastanza in u banditu (in un angulu, accantu à l'orologio) per clicà dirittu nantu à l'icona di l'antivirus, è cliccate nantu à a uscita.

In più, u sistema Windows hà un firewall integratu, pò ancu blocà l'accessu. Hè cunsigliatu di disattivà tempu tempu.

In Windows 7, 8, e so impostazioni sò situate in: Pannello di controllo Sistema è Sicurezza Pariu Windows.

Verificà u file di l'ospite

Suggerisce di verificà u schedariu di l'armatori. Hè facili da truvà: cliccate nantu à i tasti Win + R (per Windows 7, 8), allora inserisci C: Windows System32 Driver per, e dopu u pulsu OK.

Dopu, aprite u schedariu chjamatu "not hosts" e verifichi chì ùn anu micca "registri suspittosi" (di più nantu à quì)).

À propiu sì, articulu ancu più dettagliatu nantu à u restauru di u file di l'ospite: pcpro100.info/kak-ochistit-vosstanovit-fayl-hosts/

Se tuttu u restu falliscenu, prova di staccà da u discu di salvamentu è accede à 192.168.1.1 cù u navigatore in u discu di salvamentu. Cumu fà un tali discu, descrittu quì.

Tuttu u megliu!