Qualsiasi dispositivo, è in particolare l'adattatori grafici AMD, anu da sceltu di u bonu software. Aiuta à aduprà efficacemente tutte e risorse di u vostru computer. In tutorial di oghje, vi aiuterà à truvà e installà i driver per l'adattatore di grafica AMD Radeon HD 6620G.
Scaricate u software per AMD Radeon HD 6620G
Senza u software currutu, hè impossibile aduprà efficacemente l'adattatore video AMD. Per installà u prugramma, pudete vene à unu di i metudi, chì vi diremu oghje.
Metudu 1: u situ ufficiale di u fabbricante
Prima di tutti, fate una risorsa ufficiali di AMD. U fabbricante sustene sempre u so pruduttu è prevede l'accessu libaru à i piloti.
- Per cuminciare, andate da a risorsa ufficiale di AMD nant'à u ligame.
- Poi nantu à u schermu, truvà u pulsante "Assistenza è guidatori" è cliccate nantu à ellu.
- Tu farrà à a pagina di u tecnicu. Se scorrite un pocu più bassu, truverete un pocu di blocchi: "A rilevazione automatica è l'installazione di i driver" è "Selezzione di cuntrollu manuale". Appughjà nantu à u pulsante "Download"scaricà una utilità chì ricunnusce automaticamente u vostru dispositivo è u sistema operativu, è dà installà tutti i driver necessari. Sì avete u mumentu di ricercà per u prugrammu ellu stessu, poi inserite tutti i campi in a sezione pertinente. Scriviamu ogni passu in più dettagliu:
- Passu 1: Specifichi u tipu di adattatore video - APU (Accelerated Processors);
- Passu 2: Allora a serie - APU mobile;
- Passu 3: Avà u mudellu - A-Series APU w / Radeon HD 6000G Series Graphics;
- Passu 4: Sceglite a versione di l'OS è a prufonda
- Passu 5: E infine cliccate "Mostra i risultati"per andà à u prossimu passu.
- Allora vi truverete nantu à a pagina di download di software per a scheda di video specifica. Scorri finu u fondu, induve vede una tavula cun risultati di ricerca. Quì vi truverete tutti i prugrammi dispunibili per u vostru dispositivo è OS, è dinò esse capace di scopre più informazioni nantu à u software scaricatu. Avemu da u sì alvi di sceglie un driver chì ùn hè micca in tappa di prova (a parola ùn compare micca in u titulu) "Beta"), cume hè garantitu di travaglià bè è efficiente. Per scaricà u prugramma, cliccate nantu à u bottinu di scaricatu in a linea desiderata.
Ora avete solu per installà u software scaricatu è configurà u vostru adattatore video cun Inoltre, per a vostra praticità, avemu prupusitu in precedenza leghjette di u travagliu cù i centri di cuntrollu grafici AMD. Puderete cunnosce cun elli seguendu i ligami sottu:
Ulteriori dettagli:
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson
Metudu 2: Prugrammi per l'installazione automatica di software
D'altronde, sa prubabilmente cunnisciete circa utenze speciali chì scansite u vostru sistema è identificà i dispositivi connessi chì necessitanu aggiornamenti di driver. U vantaghju di stu metanu hè chì sia universale è ùn richiede micca cunniscenza o sforzu particulare da l'utente. Se ùn avete ancora decisa quale software piacerebbe andà, pudete truvà un elencu di e soluzioni di software più interessanti di stu tippu à u ligame sottu:
Leggi più: Selezzione di software per l'installazione di i driver
À u so, avemu a cunvennu aduprendu DriverPack Solution. Hà un'interfaccia intuitiva di l'usu, è una larga base di dati di driver per vari attrezzature. Inoltre, stu software hè regolarmente aghjurnatu è si rifornisce di a so basa. Pudete aduprà à tempu a versione in linea è offline, per chì ùn avete micca bisognu di accesso ad internet. Ùn raccomandemu micca di leggere l'articolo, chì descrive in dettaglio u prucessu di l'aggiornamentu di u software di l'apparecchiatura chì utilizza DriverPack:
Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack
Metudu 3: Ricercà un software cun ID
Questu metudu pò esse adupratu se u dispositiu ùn hè micca statu difettu in u sistema. Bisognu à truvà u numeru di identificazione di l'adattatore video. Pudete fà sta passendu "Manager di dispositivi"da solu navigazione "Pruprietà" scheda di video. Pudete ancu aduprà i valori chì avemu sceltu per a vostra convenienza per anticipu:
PCI VEN_1002 & DEV_9641
PCI VEN_1002 & DEV_9715
Dopu avete bisognu di aduprà ogni serviziu in ligna specializatu in a selezzione di software per l'identificazioni di l'attrezzatura. Avete basta à sceglie a versione più avanzata di u software per u vostru sistema operativu è installarla. In precedenza, avemu descrittu e risorse più famose di tale pianu, è ancu publicatu istruzzioni dettagliate per u travagliu cun elli.
Lezione: Truvà i piloti da ID hardware
Metudu 4: Manager di dispositivi
È infine, l'ultima opzione hè a ricerca di software cù l'utili standard di Windows. Sebbene questu metudu sia u menu efficiente, permetterà ancu di stallà i file essenziali, chì u sistema pò identificà u dispositivo. Questu hè una soluzione temporanea chì deve esse aduprata solu sì avà nessunu di i metodi sopra sposti per un qualchì ragu ùn hà fattu u vestitu. Avete un solu bisognu di andà à "Manager di dispositivi" è aghjurnà u driver di una adattatore grafica non identificata. Ùn dicemu micca in dettaglio cumu fà, perchè un materiale piuttostu dettagliatu nantu à stu tema hè statu ancu pubblicatu nantu à u nostru situ web:
Lezione: Installazione di i driver in u Strumentu standard di Windows
Cumu si pudete vede, stallà i driver per l'AMD Radeon HD 6620G ùn vi prenderà molto tempu è sforzu. Avete basta à selezzià cù cura u software è installatu. Speremu chì, dopu leghje l 'articulu, avete riesciutu è ùn ci sarà più prublemi. È sì ci hè qualchì domanda, dumandatevi in cumenti è noi ti rispuneru di sicuru.