Rimuovi u serviziu in Windows 10


I servizii (servizii) sò applicazioni speciali chì fighjanu in background è chì esegu varie funzioni - l'aghjurnamentu, garantisce a sicurezza è u funziunamentu in rete, abilitendu funzionalità multimediali, è tanti altri. I servizii sò integrati in u sistema operativo, o ponu esse installati esternamente da pacchetti chieru o software, è in certi casi da virus. In questu articulu spiegheremu cume si elimina un serviziu in u "top ten".

Rimuovere i servizii

A necessità di effettuà sta procedura accade generalmente quandu una disinstallazione errata di alcuni prugrammi chì aghjunghjenu i so servizii à u sistema. Una tale "coda" pò creà conflitti, causà vari errori o cuntene u so travagliu, producendu azzioni chì portanu à cambiamenti in i parametri o file di l'OS. Spessu, tali servizii parenu durante l'attacco di un virus, è dopu a rimozione di u parassiale rimaranu nantu à u discu. E lighjemu dui modi per rimuoverli.

Metodo 1: "Linea di comando"

In e condizioni normali, u travagliu pò esse risoltu cù l'utilità di console. sc.exechì hè pensatu per gestisce i servizii di sistema. Per dà u dirittu di u dirittu, primu bisognu à capisce u nome di u serviziu.

  1. Accede à a ricerca di un sistema cliccendu nantu à l'icona di a lente accanto à u bottinu "Start". Cummintemu à scrive a parola "Servizi", è dopu a publicazione di u prublema, andate in l'applicazione classica cù u nomi pertinente.

  2. Avemu cercà u serviziu di destinazione in a lista è cliccate duie volte nantu à u so nome.

  3. U nome hè situatu in cima à a finestra. Hè dighjà selezionatu, cusì pudete semplicemente copiare a stringa in u clipboard.

  4. Se u serviziu hè in esecuzione, allora deve esse fermatu. A volte hè impossibile fà quì, in quellu casu hè solu andà à u passu chì seguita.

  5. Chiudu tutte e finestre è scena. "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore.

    Leggi ancu: Aprite una linea di cumannu in Windows 10

  6. Inserite u mandatu da eliminà cù sc.exe è cliccate ENTER.

    sc eliminà PSEXESVC

    PSEXESVC - u nomu di u serviziu chì ci hà copiatu in passu 3. Pud'essa adatta in a console, cliccanu nant'à u direttu di u mouse. U missaghju cumparatu in a console pò dighjà nantu à a fine di l'operazione.

A pratica di rimozione hè cumpleta. I cambiamenti entreranu in vigore quandu u sistema hè ripartitu.

Metudu 2: Prufetti di registru è di serviziu

Ci sò situazioni in cui hè impossibile rimuovere un serviziu in a manera descritta sopra: a mancanza di questu in u snap-in di i Servimenti o à u fallimentu di effettuà una operazione in a console. Quì ci darà l'aiutu di una cancellazione manuali sia di u lìarce sia di a so menzione in u registru di sistema.

  1. Ancu una volta avviemu a ricerca sistema, ma sta volta scrivemu "Registru" è aprite l'editor.

  2. Andà à u ramo

    SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE I Servizii di CurrentControlSet

    Cercamu una cartella cù u nomu cum'è u nostru serviziu.

  3. Fighjà u parametru

    Imagepath

    Contene a strada per u schedariu di serviziu (% SystemRoot% hè una variabile d'ambiente chì specifichi u caminu à a cartella"Windows"chì hè"C: Windows". In u vostru casu, a lettera di l'unità pò esse differente).

    Vede ancu: Variabili di ambiente in Windows 10

  4. Vai à stu indirizzu è sguassate u schedariu correspondente (PSEXESVC.exe).

    Se u schedariu ùn hè micca cancellatu, pruvate à fà "Modu sicuru", è in casu di fallimentu, leghje l'articolo à u ligame sottu. Leghjenu ancu i cumenti à esse: ci hè un altru modu micca-standard.

    Ulteriori dettagli:
    How to enter mode safe on Windows 10
    Eliminà i file da u discu dur

    Se u schedariu ùn hè micca visualizatu à u percorsu specificatu, pò avè un attributu "Nascitu" è (o) "Sistema". Per visualizà queste risorse, cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni" nant'à u tab "Vede" in u menù di ogni cartulare è selezziunate "Modificare e cartulare è e opzioni di ricerca".

    Quì, in a sezione "Vede" deselezziunate l'elemento chì nascone i file di sistema è cambia à a visualizzazione di cartelle nascoste. Pressu "Applicà".

  5. Quandu u file hè cancellatu, o ùn hè micca trovu (succede), o u caminu à esse ùn hè micca specificatu, torneremu à l'editor di registru è cancellà cumpletamente a cartella cù u nome di u serviziu (PKM - "Elimina").

    U sistema vi dumandarà se vulemu effettivamente fà sta procedura. Confirmu.

  6. Rinvià u computer.

Conclusione

Alcuni servizii è i so schedari riprisentanu dopu l'eliminazione è u reiniziziu. Quellu indica sia a creazione automatica da u sistema in sè o per l'effettu di u virus. S'ellu ci hè una sospetta di infezzione, verificate u vostru PC cun utilità antivirus speciali, o megliu, cuntattate specialisti nantu à risorse specializate.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Prima di cancellà un serviziu, assicuratevi ch'ellu ùn sia sistemicu, postu chì a so assenza pò influenzà significativamente u funziunamentu di Windows o porta à u so fallimentu cumplessu.