Hè ghjustu u tempu chì un discu duru in computer ùn hè più abbastanza. Sempre più utenti anu decisendu di cunnesse un secondu HDD à u so PC, ma micca tutti sà cume fà u correttu per evitare errori. In realtà, a prucedura di adeguà un secondu discu hè semplice è ùn necessita di cumpitenzi speciali. Ùn hè micca necessariu ancu montà u discu duru - pò esse cunnessu cum'è un dispositivu esternu s'ellu ci hè una porta USB libera.
Cunnessione di un secondu HDD à un PC o laptop
Opzioni di cunnessione per un secondu discu duru sò cum'è pussibule:
- Connettu u HDD à l'unità di u computer di sistema.
Adupratu per i pruprietari di Pc ordinarie ferme chì ùn vogliono micca avè dispositivi cunnessi esterni. - Cunnessione di u discu duru cum'è una unità esterna.
U modu più faciule per cunnessu u HDD, è solu solu per u proprietariu di u laptop.
Opzione 1. Installazione in a unità di sistema
Scansione di u tipu HDD
Prima di cunnessione, avete bisognu di determinà u tippu di interfaccia cù a quale u discu travaglia - SATA o IDE. Quasi tutti i computer moderni sò dotati di interfaccia SATA, rispettivamente, hè megliu si u discu duru hè di u listessu tippu. U autobus IDE hè cunsideratu obsolutu, è pò esse assente in la scheda madre. Allora, cù a cunnessione di tali discu pò esse qualchì difficoltà.
Ricunnosce u standard hè u modu più faciule per cuntattà. Hè cusì vedenu nantu à i dischi SATA:
È cusì cù u IDE:
Cunnessione di u secondu discu SATA in a unità di sistema
U prucessu di cunnessione di u discu hè assai facilissimu è passa in parechje fasi:
- Spegni è scignate a unità di sistema.
- Rimuovi a copertura di blocchi.
- Truvà a cala induve u discu duru extra hè installatu. A seconda di cum'è si trova u compartimentu in a vostra unità di sistema, è u discu duru hè situatu. Se possibile, ùn installate micca un secondu rigalu à fiancu à u primu - questu permette à ogni HDD di rinfrescà megliu.
- Inserite u secondu discu duru in a baia libera è, se hè necessariu, attaccà cù e viti. Avemu da fassi quandu fà avete intenzione à aduprà u HDD per un lungu tempu.
- Pigliate u cavu SATA è cunnessu à u discu dur. Cunnessu l'altru latu di u cavu à u connettore rispettu di a scheda madre. Fighjulate a maghjina - un cavu rossu è ci hè una interfaccia SATA chì deve esse connessu à a scheda madre.
- Un secunu cavu deve ancu esse cunnessu. Cunnesse una parte di u discu duru è l'altru à l'alimentu. A foto sottu mostra cumu un gruppu di fili di diversi culori va in l'alimentu.
Se l'alimentu hà una sola spina, allora hà bisognu di un splittjaru.
Se u portu in l'alimentu ùn coincide micca cù u vostru discu, avete bisognu di un cavu di adattatore di potenza.
- Chiudite a copertura di l'unità di sistema è fissatela cù a vite.
Priority boot SATA-drives
In a scheda madre ci hè in solitu 4 connettori per cunnessione di dischi SATA. Esse designati cum'è SATA0 - u primu, SATA1 - u secondu, e accussì. A priorità di u discu duru hè directamente legata à a numerazione di u connettore. Se site avete bisognu di definisce manualmente a priorità, sarà necessariu entrà in u BIOS. Sicondu u tippu di BIOS, l'interfaccia è u cuntrollu saranu diversi.
In e vecchie versioni, andate in a sezione Caratteristiche avanzate di BIOS è travaglià cù i parametri First Device Boot è Secunu dispositivo di staccamentu. In e nuove versioni di u BIOS, cerca una sezione Stivali o Sequenza di avvintu e parametru 1 ° / 2 ° Priorità di l'Ascensione.
Cunnessione di u secondu discu IDE
In rari casi, ci hè una necessità di installà un discu cun una interfaccia IDE obsoleta. In stu casu, u prucessu di cunnessione sarà un pocu diversu.
- Seguitate i punti 1-3 di l'istruzzioni sopra.
- Nantu à i cuntatti di u HDD stessa, setate u pontu à a posizione desiderata. I discuri IDE anu duie modi: Maestru è Slave. Di regula, in u modu Master, u discu duru principale hè in esecuzione, chì hè dighjà installatu nantu à u PC è da chì u sistema operativo hè in carica. Per quessa, per u secondu discu, avete bisognu di definisce a modalità Sclavu cù u pontu.
L'istruzzioni per a configurazione di ponturi (ponti) circà nantu à l'etichetta di u vostru discu rigiu. In a foto - un esempiu di istruzzioni per cambià i ponti.
- Inserite u discu in u compartimentu libre è chjappatu cù i viti se pensate di usarli per un lungu tempu.
- U cavu IDE hà 3 prese. U primu connettore blu si connette à a scheda madre. A seconda bocca di culore biancu (in mezu à u cavu) hè cunnessa cù u discu Slave. A terza plug di culore neru hè cunnessa cù u discu Maestru. Slave hè u discu slave (dipendente), è Master hè u maestru (u discu principale cù u sistema operativu installatu nantu à ellu). Cusì, solu u cavu biancu bisognu da esse collegatu à u secondu discu IDE di rigore, cume i dui altri sò dighjà in a scheda madre è in u discu maestru.
S'ellu ci hè tappi di altru culori nantu à u cavu, allora ghjustificati per a lunghezza di u nastro tra i dui. I prugna, chì sò più vicinu à l'altru, sò pensati per i modi di discu. U prugrammu chì si trova in a mità di a cinta hè sempre Slave, u spechju estremu u più vicinu hè u Maestru. A seconda spina estrema, chì hè più luntanu da a metà, hè cunnessa à a scheda madre.
- Connettu l'unità à l'alimentu cù u filu pertinente.
- Rimanendu fermà u casu di l'unità di sistema.
Cunnessione di u secondu discu IDE in u primu discu SATA
Quandu avete bisognu di cunnesse un drive IDE à un HDD SATA chì funziona dighjà, aduprate un adattatore speciale IDE-SATA.
U schema di cunnessione hè cumpratu:
- U pontu nantu à l'adattatore hè impostatu in u Modu Master.
- Spinu IDE si cunnisce à u discu duru stessa.
- U cavu SATA rossu hè cunnessu da un latu à l'adattatore, l'altru à a scheda madre.
- U cavu di tensione hè cunnessu da un latu à l'adattatore, è l'altru à l'alimentu.
Ci pudete bisognu à acquistà un adattatore da un connettore d'alimentazione di 4 pin (4 pin) à SATA.
Inizializzazione di u discu in OS
In i dui casi, dopu a cunnessione, u sistema pò ùn vede micca l'unità cunnessa. Ciò ùn significa micca chì avete fattu qualcosa chì ùn hà, bè, hè normale quandu u novu HDD ùn hè micca visibile in u sistema. Per usarli, l'inizializazione di u discu duru hè necessariu. Legite cumu ciò si faci in u nostru altru articulu.
Ulteriori dettagli: Perchè u computer ùn vede micca u discu duru
Opzione 2. Cunniscendu un discu duru esterno
Spessu, l'utenti decide di cunnesse un HDD esterno. Hè assai più faciule è più pratticu chì qualchi file avà salvati nant'à u discu anu bisognu à volte fora di a casa. È in una situazione cù i portatili, stu metudu hè particularmente impurtante, postu chì ùn ci hè nisuna spaziatura separata per un secondu HDD.
Un discu duru esternu hè cunnessu per USB in exactamente cum'è un altru dispositivo cù a stessa interfaccia (unità flash USB, mouse, tastiera).
Un discu dur disegnatu per installazione in l'unità di sistema pò esse cunnessu ancu via USB. Per fà quessa, bisognu aduprà un adattatore / adattatore, o un casu straordinariu speciale per u discu dur. L'essenza di u funziunamentu di tali dispositivi hè simile - attraversu l'adattatore à u HDD, a tensione necessaria hè applicata, è a cunnessione à u PC hè via USB. Per i dischi rigidi di fatti di forma diversa anu i so propri cavi, allora quandu si acquista, avete sempre prestu attenzione à u standard chì stabilisce e dimensioni globali di u vostru HDD.
Sì decide di cunnesse un discu aduprendu u secondu metudu, seguite esattamente 2 reguli: ùn trascurà micca di rimuovere in periculi u dispositivu è ùn disconnuite micca u discu mentre travaglia cù un PC per evitare errori.
Avemu parlatu cume di cunnessione di un secondu discu duru à un computer o un laptop. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di complicatu in sta procedura è ùn hè necessariu di aduprà i servizii di i maestri in computer.