MemTest86 + 5.01

Tra i numerosi prugrammi di cambiamenti di voce, MorphVox Pro hè unu di i più funzionali è pratici. Oghje spiegheremo brevemente e funzioni di l'usu di stu prugramma.

Scaricate l'ultima versione di MorphVox Pro

Per uttene appena MorphVox Pro, avete bisognu di un microfunu è di u prugramma principale cun chì comunicate (per esempio, Skype) o registra un video.

Vede ancu: Cumu cambià a voce in Skype

Come installà MorphVox Pro

L'installazione di MorphVox Pro ùn hè micca grande. Avete bisognu di cumprà o scaricà una versione di prova nantu à u situ ufficiale è installatu annantu à u vostru computer, seguendu i missi di l'installatore wizard. Leggi più in a lezione nantu à u nostru situ web.

Come installà MorphVox Pro

Come installà MorphVox Pro

Sceglite e vostru novu opzioni di voce, personalizà l'estrumenta è l'effetti sonori. Optimizate a vostra riproduzione vocale in modo chì sia micca più micca interferenza possibile. Sceglite una di i mudelli per cambià a voce o scarica quella adatta da a rete. A propositu di questu in u nostru articulu speciale.

Come installà MorphVox Pro

Sarà interessante per voi: scrivemu a voce cambiata in Bandicam

Cume registrà a vostra voce in MorphVox Pro

Pudete scrive u vostru discursu cù una voce mudificata in u format WAV. Per fà quessa, andate in u menù "MorphVox", "Registra a vostra voce".

In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Set" è selezziunate a situazione duve u salvu di u schedariu. Poi precede u bottinu "Registra", dopu chì a registrazione si principia. Ùn vi scurdate di accende u microfunu.

Avemu a cunvenzione di leggere: I prugrammi per cambià a voce

Hè tutti i punti principali in aduprà MorphVox Pro. Play a vostra voce senza limiti!