Quali setaglie avete bisognu à fà prima di installà Windows 10 dipenderà da a versione BIOS chì a vostra scheda madre utilizza è chì tippu di discu duru hè installatu in u computer. Fighjendu nantu à questi dati, pudete creà u media di stallazione curretta è cambiate correttamente a configurazione di u BIOS o di u BIFI UEFI.
U cuntenutu
- Cumu scopre u tippu di discu duru
- Cume cambiate u tippu di discu duru
- Tramite a gestione di u discu
- Aduprà l'esecuzione di i comandi
- Determinazione di u tippu di scheda madre: UEFI o BIOS
- Preparà i Media di Installazione
- Processo d'installazione
- Video: stallà u sistema in un discu GTP
- Problemi d'installazione
Cumu scopre u tippu di discu duru
I disci rigidi sò generalmente spartiti in dui tippi:
- MBR - un discu chì hà un bar in quantità di - 2 GB. Se sta dimensione di memoria hè superata, tutti i megabyte in più rimarranu inutilizzati in a riserva; ùn hè micca impossibile distribuirle in mezu à e partizioni di u discu. Ma i vantaggi di stu tipu includenu u supportu di sistema à 64-bit è di 32 bit. Allora, se avete un processore single-core chì supporta solu un OS di 32 bit, pudete usà solu u MBR;
- U discu GPT ùn hà micca una limitazione minore in quantità di memoria, ma nant'à un tempu solu un sistema di 64 bit pò esse installatu nantu à questu, è micca tutti i processori supportanu questa profondità di bit. L'installazione di u sistema nantu à un discu cun una rotazione GPT pò esse fatta solu sì ci hè una versione più nova di u BIOS - UEFI. Se a scheda installata in u vostru dispositivo ùn supporta micca a versione curretta, allora stu marcatu ùn funziona micca per voi.
Per scopre in chì modalità esce u vostru discu hè in esecuzione attualmente, avete bisognu di passà per i passi chì seguite:
- Espandi la finestra "Run", tenendu premutu a combinazione di i pulsanti Win + R.
Aprite a finestra "Run", tenendu Win + R
- Usate u cumandatu diskmgmt.msc per passà à u discu standard è u prugramma di gestione di partizioni.
Fighjate u comando diskmgmt.msc
- Ampliate e proprietà di u discu.
Apri a pruprietà di u discu dur
- In a finestra aperta, cliccate nantu à a scheda "Tom" è, se tutte e righe sò vacanti, aduprate u pulsu "Riempitu" per riempitu.
Premete u pulsante "Riempiu"
- A linea "Sezione Stile" cuntene l'infurmazioni chì avemu bisognu - u tippu di partizionamentu di u discu duru.
Fighjemu u valore di a stringa "Sezione Stile"
Cume cambiate u tippu di discu duru
Pudete cambià di modu indipendente u tippu di discu duru da MBR in GPT o viceversa, ricorrendu à l'utili di Windows integrati, puru chì sia pussibule di sguassà a partizione principale di u discu - u sistema chì esiste u sistema operativu. Pò esse cancellatu solu in dui casi: se u discu di cunvertenu hè cunnessu separatamente è ùn hè micca implicatu in u funziunamentu di u sistemu, cioè, hè installatu nantu à un altru discu rigiu, o u prucessu d'installazione di u novu sistema hè in corso, è l'ultima pò esse eliminata. Se u discu hè cunnessu separatamente, allora u primu metudiu ti basterà - cù a gestione di u discu, è se vulete fà un prucessu durante l'installazione di u sistema operativo, allora usa a seconda opzione - cù a linea di comando.
Tramite a gestione di u discu
- Da u pannellu di cuntrollu di u discu, chì ponu esse aperto cù u comando diskmgmt.msc, eseguitu in a finestra "Run", comincia a cancellà tutti i volumi è partizioni una per unu. Per piacè, avverate chì tutti i dati situati nantu à u discu saranu cancellati in permanenza, dunque, salvà l'infurmazioni impurtanti anticipatamente nantu à l'altri media.
Eliminemu unu per unu u volumu
- Quandu tutte le partizioni è i volumi sò stati cancellati, 'dirittu nantu à u discu, cliccate u cliccate u cliccate à e sceglite "Converti in ...". Se aduprate u modalità MBR adesso, allora vi sarà offerta una conversione à u tipu GTP, è viceversa. Quandu u prucessu di conversione hè finitu, puderete dividere u discu in u numaru impiegatu di partizioni. Pudete ancu fà quellu durante l'installazione di Windows stessa.
Appughjà nantu à u pulsante "Convert to ..."
Aduprà l'esecuzione di i comandi
Questa opzione pò esse aduprata micca durante l'installazione di u sistema, ma hè sempre più adatta per stu casu:
- Per cambià da l'installazione di u sistema à a linea di comando, aduprà a combinazione di tasti Shift + F in sequenza, esegui i cumandi seguenti: diskpart - cambia a gestione di u discu, elenca discu - ampliuna l'elenco di dischi rigidi cunnessi, selezzi u discu X (dove X hè u numeru di disc). chì saranu convertiti dopu, pulitule - l'eliminazione di tutte e partizioni è tutte e informazioni da u discu sò un passu necessariu per a cunversione.
- L'ultimu cumannu chì inizià a conversione hè convertite mbr o gpt, dipende da ciò chì tippu chì u discu hè rinumatu à. Finisci, emette u cumandamentu di uscita per lascià u prompt di l'ordine, è cuntene cù l'installazione di u sistema.
Pulemu u discu duru da partizioni è li trasformiamo.
Determinazione di u tippu di scheda madre: UEFI o BIOS
L'informazione nantu à u modu in cui a vostra scheda madre, UEFI o BIOS funziona, pò esse trovu in Internet, cuntrullendu nantu à u so mudellu è ancu altri dati cunnisciuti nantu à a scheda madre. S'ellu ùn hè micca pussibile, allora u computer aghjunghjite, accende è durante u scarpiu, premete u tastu Delete da a tastiera per entrà in u menù di boot. Se l'interfaccia di u menu chì si aprite cuntene immagini, icone o effetti, allora in u vostru casu hè usata una versione BIOS più recente - UEFI.
Questu hè UEFI
Altrimenti, pudemu cuncipitu chì u BIOS hè adupratu.
Questu hè quellu di u BIOS.
L'unica differenza trà u BIOS è l'UEFI chì incontrate durante l'installazione di un novu sistema operativu hè u nome di u media di stallazione in a lista di download. Perchè u computer sia iniziò da u litu di l'installazione o di u discu di u creatu, è micca da u discu duru, cum'è per difettu, bisognu cambià manualmente l'ordine di boot da u BIOS o l'UEFI. In BIOS, u primu postu deve esse u nome abituatu di u trasportatore, senza alcun prefissi è add-ons, è in UEFI - u primu postu chì avete bisognu di mettere i media, chì u so nome cumincia cù UEFI. Nulla di più no micca differenze finu à a fine di l'installazione ùn hè micca aspettata.
Avemu stabilitu u supportu di stallazione prima
Preparà i Media di Installazione
Per creà un mezu chì avete bisognu:
- un'immagine di un sistema adeguatu chì avete bisognu à sceglie basatu annantu à u bittu di u processore (32-bit o 64-bit), u tippu di discu duru (GTP o MBR) è a versione più adatta di u sistema (casa, estesa, etc.);
- un discu in bianco o un drive flash, micca menu 4 GB;
- Rufus, un prugrammu di terze parti, cù u quale sarà formatate è supporti persunalizati.
Scaricate è aprite l'applicazione Rufus è, cù i dati ottenuti sopra in l'articolo, selezziunate una di e seguenti impostazioni: per u BIOS è l'MBR, per l'UEFI è l'MBR, o per l'UEFI è u GPT. Per un discu MBR, cambia u sistema di file à u formatu NTFS, è per un discu GPR, cambia lu in FAT32. Ùn vi scurdate di specificà u parcorsu à u schedariu cù l'immagine di u sistema, è cliccate nantu à u pulsante "Avvia" è aspettate chì u prucessu finisci.
Piazzà i parametri curretti per a creazione di i media
Processo d'installazione
Allora, se avete preparatu i media di stallazione, capisci quale tipu di discu è di a versione BIOS avete, allora pudete installà u sistema:
- Inserite i supporti in u computer, spegni u dispositiu, accumuna u prucessu, accede à u BIOS o UEFI è setà u media à u primu postu in a lista di download. Di più nantu à quì in u paragrafo "Determinate u tippu di scheda madre: UEFI o BIOS", situata sopra in u stissu articulu. Dopu avete finitu di configurà a lista di download, salvà e cambiamenti apportate è uscite da u menù.
Modificare l'ordine di boot in BIOS o UEFI
- U prucedimentu di stallazione standard cumincerà, selezziunate tutti i parametri chì avete bisognu, versioni di sistema è altre impostazioni necessarie. Quandu si chiede di sceglie unu di i percorsi seguenti, un aggiornamento o una installazione manuale, selezziunate a seconda opzione per avè l'occasione di travaglià cù e partizioni di u discu dur. Se ùn avete micca bisognu, pudete basta à fà fà l'upgrade di u sistema.
Sceglite l'aggiornamentu o l'installazione manuale
- Complete u prucessu di stallazione à una alimentazione stabile per u computer. Fattu, per quessa d'installazione di u sistema hè finita, pudete cuminciare à aduprà u.
Complete u prucessu di stallazione
Video: stallà u sistema in un discu GTP
Problemi d'installazione
Se avete i problemi à stallà u sistema, cioè, una notificazione pari chì ùn pò esse installatu nantu à u discu rigiu selezionatu, u mutivu pò esse cumpru:
- bit di sistema sceltu in maniera errata. Ricurdate chì l'OS di u 32-bit ùn hè micca adatta per i dischi GTP, è l'OS di 64 bit per i processori single-core;
- Un sbagliu hè statu fattu durante a creazione di u supportu di stallazione, hè difettosu, o l'immagine di sistema usata per creà u supportu cuntene errori;
- U sistema ùn hè micca installatu per u tippu di discu, convertila in u furmatu desideratu. Cumu fà sta hè descrittu in a pagina "Cumu cambià u tippu di discu duru" sopra in u listinu articulu;
- un errore hè statu fattu in u listinu di scaricazione, cusì, u mezu d'installazione ùn hè micca selezionatu in modu UEFI;
- L'installazione hè fatta in mode IDE, deve esse cambiatu in ACHI. Questu hè fattu in u BIOS o UEFI, in a sezione di configurazione SATA.
L'installazione di un discu MBR o GTP in a modalità UEFI o BIOS ùn hè micca diversa, u più impurtante hè di creà u media di stallazione in modu currettu è configurà u listinu d'ordini di avvicinamentu. L'azione restante ùn hè micca diversa da l'installazione standard di u sistema.