Cumu aduprà una stampante Canon


U navigatore popolari Google Chrome hè famosu per a so funzionalità, un enorme magazinu di prumuzioni, un supportu attivu da Google è tante altre funzioni piacevuli chì hà influenzatu u fattu chì u navigatore web hè diventatu u popolari in u mondu. Purtroppu, micca tutti i navigatori di utenti funzionanu correttamente. In particulare, unu di l'errori di navigatore più popolari cumincia cù "Oops ...".

"Opanki ..." in Google Chrome - un tipu d'errore abbastanza cumune, chì cunsulta chì u situ web ùn hà micca caricat. Ma perchè u situ ùn hà fattu carà - un spaziu largu di ragioni pò influenzà sta. In ogni casu, fronte à un prublema simile, bisognu seguitu qualchì simu racecchje simuli, descritte sottu.

Come eliminà l'errore "Opanki ..." in Google Chrome?

Metudu 1: Refresh Page

Prima di tutti, quandu confrontati à un errore simile, avete da sospettà di u fallimentu minimu di Chrome, chì, cum'è in regula, hè risoltu cù l'aghjurnamentu di a pagina. Pudete rinfrescà a pagina cliccendu in l'icona correspondente in u angulu in alto à sinu di a pagina o premendu a chjave in a tastiera F5.

Metudu 2: chjappà e tabulazioni è prugrammi inutili nantu à u vostru computer

U secondu di più di più spicce di l'errore "Opanky ..." - mancanza di RAM per u correttu funzionamentu di u navigatore. In questu casu, bisognu fermà u numeru massimu di tabulazioni nant'à u navigatore stessa, è in u computer esegue a chiusura di prugrammi inutili chì ùn sò micca in usu à u mumentu di travaglià cù Google Chrome.

Metudu 3: Ripartite u computer

Duvete esse suspettoso di un fallimentu di u sistemu, chì, cum'è in regula, hè risoltu semplicemente cun riavevu u computer. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Start", cliccate nantu à l'icona di l'alimentu in u angulu inferiore sinu, è dopu sceglite Reboot.

Metudu 4: Reinstallare u Navigatore

Cù questu item, principii assai più radicali di risolve u prublema, è hè cù stu metà chì ti cunsigliu di reinstallà u navigatore.

Prima di tuttu, avete bisognu di caccià cumpletamente u navigatore da u computer. Benintesa, pudete cancellà a strada standard da u menù "Pannello di cuntrollu" - "Uninstall programmi", ma sarà assai più efficentu se si ricurrente à l'aiutu di un software specializatu per disinstallà u browser web da un computer. Più dettagli nantu à questu avianu dittatu annantu à u nostru situ web.

Cumu rimuete cum'è pussibule u navigatore Google Chrome da u computer

Quandu sbarrazziunu u navigatore hè chjappu, bisognu scaricà l'ultima distribuzione di Chrome necessariu da u situ ufficiale di u sviluppatore.

Scaricate Google Chrome Browser

Quandu andate à u situ di sviluppatore, avete bisognu di assicurà chì u sistema offre a versione giusta di Google Chrome, chì hè pienamente conforme à a cifra di u vostru computer è a versione di u sistema operativo. Per esempiu, certi utenti di Windows 64 bit si trovanu di fronte à u fattu chì u sistema offre automaticamente di scaricà u pacchettu di distribuzione di i navigatori di 32 bit, chì, in teoria, deve travaglià nantu à un computer, ma in realtà tutte le tabule sò accumpagnate da l'errore "Opany ...".

Se ùn cunnosci micca ciò chì bitiness (profondità di bit) di u vostru sistema operativu, aprite u menu "Pannello di cuntrollu"mettenu in u angulu in dirittu superiore "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Sistema".

In a finestra aperta vicino à l'elemento "Tipu di sistema" Puderete vede a bitrezza di u sistema operativu (ci sò solu 2 - 32 è 64 bit). Questu bit è deve esse osservatu quandu si scarica a distribuzione di Google Chrome in u vostru computer.

Dopu avè scaricatu a versione desinta di a distribuzione, esegui u prugramma d'installazione nant'à u vostru computer.

Metudu 5: Eliminate u software cunflittente

Alcuni prugrammi si pò cunfirmà cun Google Chrome, analizzate dunque se l'errore hè apparutu dopu installazione di un prugramma nantu à u vostru computer. Se sì, vi sarà bisognu di smarrà u lugiziale in conflittu da u computer è poi riavvià u sistema operativu.

Metru 6: eliminà i virus

Ùn hè micca necessariu è si esclusa a possibilità di attività virale nantu à u computer, cume assai virus aghjenu vinduti à colpite u navigatore.

In questo casu, vi fate bisognu di effettuà una scansione di u sistemu cù u vostru antivirus o utilità di trattamentu speciale. Dr.Web CureIt.

Scaricate utilità Dr.Web CureIt

Se à u risultu di a scansione, e minacce di virus sò state rilevate nantu à u vostru computer, duverete eliminatu, è dopu ripartite u computer è verificate u funziunamentu di u navigatore. Se u navigatore ùn hà fattu, reininserila, perchè u virus pudia danneghja u so operazione normale, da chì, ancu dopu a rimossa di i virus, u prublema cù u funziunamentu di u navigatore pò rimanà pertinente.

Come reinstallà u navigatore Google Chrome

Metudu 7: Disattivu u Flash Player Plugin

Se l'errore "Opany ..." si presenta à u mumentu di u tentativu di riproduci u cuntenutu Flash in Google Chrome, dà subitu subitu di prublemi di travagliu in u travagliu di Flash Player.

Per fà quessa, avemu bisognu di ghjunghje à a pagina di u navigatore di a gestione di i plugins, cliccendu nantu à u link:

chrome: // plugins

Trova Adobe Flash Player in a lista di plugins installati è cliccate nantu à u bottinu accantu à stu plug-in. "Disable"da traduce in statu inattivu.

Speremu chì queste raccomandazioni anu aiutatu a risolve u prublema cù u travagliu di u navigatore Google Chrome. Se avete a vostra propria esperienza di eliminà l'errore "Opanki ...", spartiteghja in i commenti.