Installà u driver per a scheda video NVIDIA GeForce GTX 660


NetLimiter hè un prugrammu chì cuntrolla u trafficu in rete cù a funzione di vede u consumu di a rete per ogni applicazione individuale. Permette di limità l'usu di a cunnessione Internet à qualunque software installatu nantu à u vostru computer. L'utente pò creà una cunnessione à una macchina remota è li controlla da u so PC. I vari strumenti chì componenu NetLimiter furniscenu statistiche dettagliate chì sò ordinate per ghjurnata è mese.

Rapporti di trafficu

Finestra "Statistiche di trafficu" permette di vede un rapprese dettagliata nantu à l'usu di Internet. In cima sò fiasce in cui i rapporti sò ordinati per ghjornu, mese, annu. Inoltre, pudete definisce u vostru tempu propiu è vede un riassuntu per stu periodu. U grafico baru hè espositu in a metà superiore di a finestra, è a scala di i valori in megabyte hè visibile da u latu. A parte inferiore mostra a quantità di ricezione è di liberazione di informazioni. A lista sottostante mostra u consumu di a rete di applicazioni specifichi è mostra i quali utilizanu più a cunnessione.

Connessione remota à PC

U prugramma ti permette di cunnessu à un computer à distanza chì serve NetLimiter. Avete basta à inserisce u nome di a rete o l'indirizzu IP di a macchina, è u nomu d'utente. Cusì, vi sarà permessu accede à a gestione di stu PC cum'è amministratore. Questu permette a cuntrollu di u firewall, à ascultà in portu TCP 4045 è assai altre. In u riquadro inferiore di a finestra, i ligamenti creati sò visualizzati.

Cree un calendariu per Internet

In a finestra di attività ci hè una tabulazione "Pianificatore"chì vi permetterà di cuntrullà l'usu di Internet. Ci hè una funzione di serratura per i ghjorni specifici di a settimana è un tempu specificu. Per esempiu, in ghjornu di a settimana, dopu à 22:00, l'accessu à a rete globale hè chjappatu, è in week-end l'usu di Internet ùn hè micca limitatu di tempu. L'attività installata per l'applicazione deve esse attivata, è a funzione di u fermu hè aduprata quandu l'utente quessa à tene e regule specificate, ma attualmente anu esse annullatu.

Configurazione di a regula di bloccu di rete

In u editor di regule "Editor di regula" A prima tabulazione, vi hè una opzione chì permette di definisce e regule manualmente. Sarà applicatu à e reti globali è locali. In sta finestra, ci hè una funzione per bluccà completamente l'accessu à Internet. A discrezione di l'utente, a proibizione hè valida per u caricatu di i dati o per l'infurmazione, è se desiderate, pudete applicà e regole à u primu è u secondu parametru.

A restrizioni di u trafficu hè un'altra caratteristica di NetLimiter. Vi basta à inserisce dati nantu à a velocità. L'alternativa hè a regula di tipu. "Priorità"chì seleziona a priorità applicata à tutte e applicazioni nantu à u PC, cumpresu i processi di sottu.

Disegnà è visualizà grafici

E statistiche dispunibule sò per vede in a tabulazione "Grafico di trafficu" è presentatu in forma grafica. Mostra u consumu di trafficu in entrata è in uscita. U stilu di u grafico hè dispunibule per l'utente: righe, lamelle è colonne. In più, una cambiamentu in l'intervallo di tempu hè dispunibule da un minutu à un'ora.

Imposta i limiti di u prucessu

In a tabulazione curretta, cum'è in u menu principale, ci sò limiti di velocità per ogni prucessu individuatu adupratu da u vostru PC. Inoltre, à l'iniziu di a lista di tutte e applicazioni, hè permesso à sceglie a restrizzione di trafficu di ogni tipu di rete.

Bloccà u trafficu

Funzione "Blocker" chiude l'accessu à a rete globale o locale, a scelta di l'utente. Per ogni tippu di blocchi, e so regole sò messe, chì si vene in "Regole di Blocker".

Report di applicazione

In NetLimiter, ci hè una funzione assai interessante chì mostra statistiche d'usu di rete per ognuna di e applicazioni installate nantu à un PC. Strumentu sottu u nome "Lista di applicazioni" apre una finestra in a quale tutti i prugrammi installati nantu à u sistema di l'utente saranu visualizzati. Inoltre, pudete aghjunghje reguli per u cumpunente selezionatu.

Cliccando nantu à ogni prucessu è seleziantu in u menù contestuale "Statistiche di Traficu", furnisce una relazione dettagliata nantu à l'usu di u trafficu di rete da sta applicazione. L'informazione in una nova finestra hè apparsa in forma di un diagramma chì mostra a tempu è a quantità di dati utilizzati. Un pocu sottu mostra e statistiche di megabyte scaricate è inviate.

Virtues

  • Multifunzionale;
  • Statistiche d'usu di a rete per ogni prucessu individuale;
  • Configurate ogni applicazione per aduprà u flussu di dati;
  • Licenza gratuita.

Inconvenienti

  • Interface di lingua inglese;
  • Ùn ci hè nisunu supportu per l'invio di rapporti à e-mail.

A funzionalità di NetLimiter fornisce rapporti dettagliati sull'usu di u flussu di dati da a rete globale. Cù strumenti cunfinitu pudete cuntrullà micca solu u vostru PC à aduprà l'Internet, ma dinò i computer à distanza.

Scaricate NetLimiter gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

NetWorx Bwmeter TrafficMonitor Velocità DSL

Share l'articolo in reti sociali:
NetLimiter - software chì permette di visualizà statistiche d'usu di una cunnessione Internet. Pudete cuntenite e vostre regule è creà fatti di restrizzioni di trafficu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: LockTime Software
Costu: Free
Dimensioni: 6 MB
Lingua: inglese
Versione: 4.0.33.0