Una carta di video hè unu di i componenti più cumpleti di un computer modernu. Include u so propiu microprocessore, slot di memoria video, oltre à a so propria BIOS. U prucessu di l'aggiornamentu di u BIOS in una scheda video hè un pocu più cumplicatu ch'è in un computer, ma hè necessariu assai menu.
Vede ancu: Duvutu aggiornà u BIOS
Avvertenze prima di travaglià
Prima di principià una aggiornazione di u BIOS, devi studiare i punti chì seguite:
- U BIOS per e schede video chì sò già integrati in u processore o scheda madre (spessu una tale soluzione pò esse trovu in i laptop), ùn necessita micca un aghjattimentu, chì ùn l'avenu micca;
- Se aduprà parechje schede video discrète, allora pudete adeguà solu una per volta, u restu durante l'aggiornamentu duverà esse disconnessu è in furmatu dopu à tuttu u prughjettu;
- Ùn hè micca bisognu d'aghjurnamentu micca senza ragione, per esempiu, l'incompatibilità cù l'attrezzatura nova pò esse tale. In altri casi, lampi è impraticu.
Stage 1: travaglii preparatori
In preparazione, avete bisognu di fà e cose:
- Crea una copia di backup di u firmware attuale, affine chì in casu di prublemi pudete fà una copia di backup;
- Imparà e caratteristiche dettagliate di a scheda video;
- Scaricate l'ultima versione di u firmware.
Aduprà stu manualu per scopre e caratteristiche di a vostra scheda video è fate un backup di u BIOS:
- Scaricate è installate u prugramma TechPowerUp GPU-Z, chì permette di fà una analisi completa di a scheda video.
- Per vede e caratteristiche di l'adattatore video, dopu u lanciu di u prugramma, andate in la tabulazione "Scheda grafica" in u menù superiore. Assicuratevi di fà attenti à e voci chì sò marcate in u screenshot. Hè cunsigliatu di salvà valori in qualchì puntu, avendu bisognu di quelli in futuro.
- Solu da u prugramma pudete fà una copia di backup di a scheda video BIOS. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona per a carica, situata di fronte à u campu "Versione BIOS". Quandu fate un clicu annantu à ella, u prugramma offre una scelta di un'azione. In stu casu, avete bisognu di sceglie l'opzione "Salva in u file ...". Allora ancu bisognu à sceglie un locu per salvà una copia.
Ora vole à scaricà l'ultima versione di u BIOS da u situ ufficiale di u fabbricante (o qualsiasi altra risorsa chì puderete fede) è preparà per l'installazione. Se vulete cambià in qualche manera a configurazione di a scheda video lampeggendu, allora a versione BIOS modificata pò esse scaricata da vari fonti di terze parti. Quandu scarichi da queste risorse, assicuratevi di verificà u file scaricatu per i virus è a prucazione curretta (deve esse ROM). Hè ancu raccomandatu di scaricà solu fonti reputabili da e fonti attendibili.
U schedariu scaricatu è a copia salvata deve esse trasferita à una unità flash USB da cui hè installatu u novu firmware. Prima di aduprà una unità flash USB, hè raccomandatu di formattallu completamente, è solu da saltà i file ROM.
Stage 2: flashing
L'aggiornamentu di u BIOS in una scheda video richiederà à l'utenti di pudere travaglià cù un analogu "Linea di cumannu" - DOS. Aduprate stu insignamentu passo à passo:
- Avviate u vostru computer cù un drive flash cun firmware. Cù un avvicinamentu rinumatu, invece di u sistema operativu o di u BIOS standard, devi vede l'interfaccia DOS, chì hè assai simile à u solitu "Linea di cumandamentu" da Windows.
- Hè da ricurdà chì in quest'ultimu modu hè pussibule di rifatisce solu una scheda video di un prucessore. Cù l'aiutu di u cumandamentu -
nvflash --list
Pudete truvà u numaru di processori è infurmazioni in più nantu à a scheda video. Se avete una carta di videu per un prucessore, l'infurmazioni nantu à una sola tavula sò spieghjate. Puru chì l'adattatore duva processori, u computer hà dighjunerà dui carti video. - Se tuttu hè normale, allora per una lampadina di successu di a scheda di videocasseria NVIDIA, devi initializà disattivà a prutezzione di scrittura di soprabene di BIOS, chì hè attivata per difettu. Se ùn l'avete micca dimenticatu, sovrintendente sarà impossibile o ùn serà micca eseguitu in modo. Per disattivà a prutezzione, aduprà u comando
nvflash - protectctoff
. Dopu avè inseritu u cumandamentu, u computer pò dumandà per a conferma di u cumplimentu, per questo avete cliccà sia Enternant'à Y (dipende da a versione BIOS). - Avà bisognu inserisci un cumandamentu chì riflendu u BIOS. Sembra questu:
nvflash -4 -5 -6
(nome di u file cù a versione attuale di u BIOS).rom
- Quandu hè finitu, ripartite u computer.
Vede ancu: Cumu definisce u boot da una unità flash USB in BIOS
Se per una ragione, a scheda video cù u BIOS aggiornatu rifiuta di travaglià o hè instabile, allora prima prova di scaricà è l'installazione di i driver. Puru chì questu ùn anu micca aiutatu, duverete rimborsà tutti i cambiamenti indietro. Per fà quessa, utilizate e istruzioni precedenti. A sola cosa hè chì, in u 4 ° paragrafo, avete da cambià u nomu di u schedariu per quellu chì portu u file cù u firmware di backup.
In casu chì ci vole à aggiornà u firmware nantu à parechji schede video da un pezzu, avete bisognu à disconnessu a carta chì hè già stata aggiornata, cunnessu u prossimu è fà u listessu cum'è prima. Fate u listessu cù u seguitu finu quandu tutti i adattatori sò aggiornati.
Senza necessità urgente di fà qualchì manipolazione cù BIOS nant'à a carta di video ùn hè micca raccomandata. Per esempiu, pudete aduprà a frequenza cun l'aiutu di prugrammi speciali per Windows o cù l'aiutu di manipuli cù un BIOS standard. Ùn micca micca pruvate à stallà versioni di u firmware da sorgenti micca verificate.