Codice d'errore 80 à Steam. Cosa fà


L'utenti di u serviziu Steam mentre travagliavanu cù l'applicazione clientu di u situ pò truvà un errore in u schedariu libcef.dll. L'errore si faci sia quandu pruvate à lanciare un ghjocu da Ubisoft (per esempiu, Far Cry o Assassins's Creed), o mentre ghjucate video in i servizii publicati da u Valve. In u primu casu, u prublema hè relativu à a versione antica di uPlay, in u secondu l'urighjina di l'errore ùn hè micca chiara è ùn ci hè nunda di opzione di correzione chiara. U prublema si manifesta in tutte e versioni di Windows, chì sò dichjarati in i requisiti di sistema di Steam è di YuPlay.

A risoluzione di i problemi libcef.dll

Se l'errore di sta biblioteca si alza per a seconda ragione citata sopra, esse deve rinnuvà - ùn ci hè nisuna soluzione definitiva per quessa. In alternativa, pudete provà à reinstallà completamente u client Steam cù a procedura di pulizia di registru.

Leggi più: Cumu pulì u registru

Avemu dinò ancu nota un puntu impurtante. U software di sicurezza da Avast Software spesso definisce libcef.dll cum'è un componente di un prugrammu maligno. In realtà, a biblioteca ùn raprisenta una minaccia - L'algoritmi di Avast sò cunnisciuti per un gran numeru di falsi allarmi. Dunque, quandu fronte un tale fenomenu, restauri puru a DLL da a quarantena, è dopu aghjunghjela à e eccezioni.

Per e raghjunte riligate à i ghjochi da Ubisoft, allora tuttu hè più faciule. U fattu hè chì i ghjochi di sta impresa, ancu quelli venduti in Steam, sò ancu lanciati via uPlay. Inclusu cù u ghjocu hè a versione di l'applicazione chì hè pertinente à u momentu di u liberazione di stu ghjocu. Dopu à u tempu, sta versione pò diventà obsoleta, è dunque fiasca. A megliu soluzione à stu prublema hè di aggiornà u clientela à l'ultimu statu.

  1. Scaricate u installatore in u vostru computer, fate si. In a selezzione di lingua predefinita deve esse attivata "Russu".

    Se un'altra lingua hè selezionata, selezziunu quella desiderata in l'elencu nant'à u menù, è cliccate "OK".
  2. Duvete accettà l'accordu di licenza per cuntinuà à l'installazione.
  3. In a prossima finestra avete bisognu di esse attenti. Nant'à u campu di l'indirizzu di u cartulare di destinazione deve esse annunziatu a situazione di u cartulare cù a vechja versione di u client.

    Se u prugrammu di stallazione ùn la sceglie micca automaticamente, selezziunate a cartella desiderata manualmente cliccando "Sfoglia". Avendu fattu a manipolazione, premete "Prossimu".
  4. U prucessu di stallazione principia. Ùn vogliu micca tantu tempu. À a fine di u fattu fate un clic "Prossimu".
  5. In a finestra di installazione finale, se si desidera, deselezziunate o lasciate a casella di u lance di l'applicazione è cliccate "Fatti".

    Hè cunsigliatu dinò à rializà u computer.
  6. Prova à esibisce un ghjocu chì in precedenza dette un errore nantu a libcef.dll - più probabilmente, u prublemu hè risoltu, è ùn vedite micca u fallimentu.

Stu metudu dà un risultatu quasi garantitu - durante l'aggiornu di u clientela, a versione di a libreria di prublemi sarà aggiornata, chì deve eliminà a causa di u prublema.