Cumu disattivà u riavvintu automatica Windows 10

Una di e cose più fastidiosi di Windows 10 hè u riavvintu automaticu per l'installazione di l'aggiornamenti. Ancu s'ellu ùn accade micca direttamente quandu si travagliate in u computer, si pò riavvia per installà l'aggiornamenti, per esempiu, se andasti à pranzà.

In questo manuale ci sò diversi modi per configurà o completamente disattivà u reiniziziu di Windows 10 per stallà l'aggiornamenti, lascendu à a possibilità di riavucere un PC o un laptop per questu. Vede ancu: Cumu disattivà l'aggiornamentu di Windows 10.

Nota: se u vostru computer riparte in instalazione di l'aggiornamenti, scrive chì ùn era micca piena finita (configurà) l'aggiornamenti. Annullate i cambiamenti, dopu aduprà sta istruzzione: Impussì cumplitu l'aggiornamentu di Windows 10.

A rializazione di Windows 10

U primu di i metudi ùn implica micca un spegneu cumpletivu di u riprucchiu automaticu, ma permette solu di configurà quandu succede cù i mezi standard di u sistema.

Andate à l'impostazioni di Windows 10 (chiavi Win + I o cun menù Start), andate in a sezione Aggiornamenti è Sicurezza.

In a sottosezione di Windows Update, pudete configurà l'aggiornamentu è riavvia l'opzioni cumprendu:

  1. Cambia u periodu di attività (solu in versioni di Windows 10 1607 è supe) - stabilisce u periodu di micca più di 12 ore durante chì u computer ùn va micca via.
  2. Opzioni di ripartizione - l'impostazione hè attiva solu se l'aggiornamenti sò già scaricati è un riavevu hè pianificatu. Sò questa opzione è pudete cambià l'ora pianificata per riavvi automaticu per installà l'aggiornamenti.

Comu pudete vede, completamente disattivà sta "caratteristica" chì e impostazioni semplici ùn funzionanu micca. Tuttavia, per parechji utilizatori, sta caratteristica pò esse sufficiente.

Usendu l'Editor di Politiche di Gruppi Locali è l'Eritore di u Registro

Questu metudu ti permette di disattivà cumplettamente u riavvule automatica di Windows 10 - aduprà l'editor di e regule di gruppu locale in e versioni Pro è Enterprise, o in l'editor di registru, se avete una versione home di u sistema.

Per cumincià, i passi da disattivà cù gpedit.msc

  1. Avvia u editore di e regule di gruppu locale (Win + R, enter gpedit.msc)
  2. Andate in Configurazione Computer - Modelli Administrativi - Componenti di Windows - Windows Update è dopu cliccate nantu à l'opzione "Ùn ripetite micca automaticamente quandu l'inutenti installanu automaticamente l'aggiornamenti, se l'utenti stanu travagliendu in u sistema."
  3. Piazzà u valore Enabled per u parametru è applicà e impostazioni fate.

Pudete chjude l'editor - Windows 10 ùn riavvia micca automaticamente s'ellu ci hè utenti chì sò logati.

In Windows 10 Home, lo stesso pò esse fattu in l'editor di u Registru.

  1. Avvia l'Editor di u Registro di sistema (Win + R, enter regedit)
  2. Andate à a chiave di registro (cartetti à sinistra) SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Politiche Microsoft Windows WindowsUpdate (se a "cartella" AU manca, creandula in a sezione WindowsUpdate, cliccanu nantu à u cù u dirittu di u mouse).
  3. Cliccate nantu à u latinu dirittu di l'editor di u Registro di sistema cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate creà un valore DWORD.
  4. Dà un nome NoAutoRebootWithLoggedOnUsers per stu parametru.
  5. Cliccate nantu à u parametru duie volte è setate u valore à 1 (unu). Smetta editor di Registre.

I cambiamenti avianu da u risicu senza riavvicinà u computer, ma in casu, pudete ancu riavanu (cum'è cambiamenti in u registru ùn vene micca sempre effettivi, ancu se ne avenu).

Disattivà u reiniziziu cù u pianificatore di attività

Un altru modu per sceglie u riavevu di Windows 10 dopu l'installazione di l'aggiornamenti hè aduprà Task Scheduler. Per fà quessa, eseguite u pianificatore di attività (utilizate a ricerca in a barra di task o in i tasti Win + R, è entrate control schedtasks in a finestra "Run" ()

In Task Scheduler, navigate finu à a cartella Biblioteca di pianificatore di attività - Microsoft - Windows - UpdateOrchestrator. Dopu à quessa, cliccate à dirittu nantu à u travagliu cù u nomu Reboot in l'elenco di attività è selezziunate "Disable" in u menù contestuale.

In futuro, ùn ci si pò sbucà automaticamente per installà l'aggiornamenti. In questu casu, l'aggiornamenti saranu installati quandu si riavvià u computer o u laptop in maniera.

Un'altra opzione, sì hè difficiule di fà u tuttu manualmente descrittu per voi, hè di aduprà l'utilità di terza parte Winaero Tweaker per sbarru di riavvintene automaticamente. L'upzione hè in a sezione Comportamentu di u prugramma.

A stu mumentu in questi tempi, questi sò tutti i modu di disattivà riprova automatica nantu à l'aggiornamenti di Windows 10, chì ponu offre, ma pensu chì saranu abbastanza se questu comportamentu di u sistema vi dà fastidiu.