Per entrà in BIOS, avete bisognu di aduprà una chiave speciale o una combinazione di tasti in a tastiera. Ma s'ellu ùn funziona micca, allora inserisci u metudiu standard ùn funziona micca. Sò solu à truvà un mudellu di travagliu di a tastiera, o per entrà direttamente da l'interfaccia di u sistema operativu.
Entrate in BIOS via OS
Bisogna capisce chì stu metudu hè adattu solu per e versioni più mudernhe di Windows - 8, 8,1 è 10. Se avete un altru OS, duverete cercà una tastiera chì funziona è pruvate à entrà in manera standard.
L'istruzzioni per l'entrata per mezu di u sistema operativu sembra:
- Andà à "Opzioni", cliccate nantu à l'icona "Aghjuntà è Ripristina".
- In u menu di sinistra, aprite a sezione "Recuperu" è truvà u titulu "Opzioni speciali di download". Hè necessariu cliccà nant'à. "Ricarichi avà".
- Dopu avendu riavvicinatu u computer, un menu sputicu si aprirà induve avete bisognu di selezziunà "Diagnostica"è dopu "Opzioni avanzate".
- Questa sezione deve avè un elementu speciale chì vi permette di carregà u BIOS senza aduprà a tastiera. Hè chjamatu "Parametri UEFI firmware".
Purtroppu, questu hè l'unica manera di entrà in u BIOS senza una tastiera. Pure nantu à qualche schede madre ci pò esse un bottinu speciale per l'entrata - deve esse situatu à a parte posteriore di l'unità di sistema o à fianco à a tastiera di i portatili.
Vede ancu: Ciò da fà se a tastiera ùn funziona micca in u BIOS