Google Chrome vs Yandex Browser: chì à preferisce?

Attualmente, Google Chrome hè u navigatore più popularu in u mondu. Più di u 70% di l'utenti u utilizanu annantu à a basi. Tuttavia, parechji hanno sempre a quistione di sì Google Chrome hè megliu o Yandex.Browser. Provemu à cunvalla e determinà u vincitore.

In a lotta per i so utilizatori, i sviluppatori stanu cercendu di migliurà i parametri di i navigatori web. Rendite cume praticu, comprensibile, veloce. Stu riescenu?

Tabella: Google Chrome è Yandex Browser Comparison

ParameterDescrizione
Avvicinà a velocitàCù una alta velocità di cunnessione, entrambi i navigatori si lanciavanu in circa 1 à 2 secondi.
Velocità di caricamentu di paginaE prime duie pagine sò aperte più veloce in Google Chrome. Ma i siti successivi sò più veloci aperti in u navigatore da Yandex. Questu hè sottumessu à u lanciame simultaneu di trè o più pagine. Se i siti si aprenu cù una piccula differenza di tempu, a velocità di Google Chrome hè sempre più altru chè u Yandex Browser.
Carica di memoriaQuì, Google hè solu megliu s'è apertura in u simultanu micca più di 5 siti, allora a carica diventa circa a listessa.
Facilità di configurazione è interfaccia di gestioneEntrambi i navigatori vantanu una configurazione facili. Tuttavia, u Yandex. L'interfaccia di navigatore hè più raro, è Chrome hè intuitivu.
AddizioniGoogle hà u so negoziu di add-ons è di prumuzioni, chì Yandex ùn hà. Tuttavia, u secondu cunnessu a possibilità di aduprà Opera Addons, chì permette l'usu di estensioni è Opera è Google Chrome. Dunque in sta materia hè megliu, perchè permette di aduprà più opportunità, ancu se ùn hè a soia.
PrivacySfortunatamente, i dui navigatori cullanu una quantità enorme di informazioni nantu à l'utente. Cù una sola differenza: Google ne fà più apertamente, è Yandex hè più velatu.
Sicurezza di l'infurmazioneEntrambi i navigatori blocanu i siti in periculu. Tuttavia, Google hà questa funzione solu per e versione di desktop, è per Yandex è per i dispositivi mobili.
OriginalitàInfatti, Yandex Browser hè una copia di Google Chrome. Tutti dui sò equipaghjati di funzionalità è capaci simili. Di recente, Yandex prova à spiccà, ma e nuove caratteristiche, per esempio, i gesti attivi cù u mouse. Tuttavia, ùn sò micca aduprate da l'utenti.

Pudarete esse interessatu à una selezzione di extensioni VPN libere per i navigatori:

Se l'utente abbia bisognu di un browser rapidu è intuitivu, allora hè megliu di sceglie Google Chrome. È per l'utenti chì preferenu una interfaccia inusuale è chì avianu bisognu di più add-ons è extensions, Yandex Browser fate, cume hè nettamente megliu di u so concurrente in questu sensu.