Cumu a deframmentazione di un discu in Windows 7

Defragmentazione di u sistema di file - sta frase hè largamente cunnisciuta da tutti l'utenti sinu à l'iniziu di u sviluppu di i computer in u mondu. In ogni computer, ci hè un numeru quasi incalculabile di schedari cù e varie estensioni chì svolenu diverse attività. Ma sti schedari ùn sò micca statiichi - sò sempre cancellati, registrati è cambiati in u prucessu di u sistema di travagliu. A capacità di u discu duru in a propagazione hè piena di schedari, à causa di quessa, u computer spende più risorse à prucessu ch'è necessariu.

Defragmentà u vostru discu rigiu hè disignatu per massimizzare l'ordine di i file registrati. E so parti, chì si trovanu in diversi loci, sò unite u più vicinu à ognuna l'altru, di sicuru - u sistema operativu spende molta menu a risorsa per u so trattamentu, è a carica fisica nantu à u discu duru hè significatu riduttu.

Unità di deframmentazione mappata in Windows 7

A deframmentazione hè raccomandata solu in i disci o partizioni chì sò in costante usu. In particulare, riguarda a partizione di sistema, è i dischi cun un gran numeru di file chjucu. A deframmentazione di una collezione di filmu è musica multi-gigabyte ùn semplicemente aghjunghje velocità, ma creà solu una carica inutile nantu à u discu dur.

A deframmentazione pò esse eseguita cù software addizionale o di l'utili di sistema.

Se l'utente per una ragione ùn vulete o pò micca aduprà u deframmentatore standard in u sistema operativu di Windows 7, esiste una grande scelta di software specializatu chì ottimizza i drive per migliorà e prestazioni di u computer. Questu articulu discurrerà i trè prugrami più diffusi.

Metudu 1: Auslogics Disk Defrag

Unu di i prugrammi più popolari chì hè pensatu per deframmentà è ottimizà un sistema di file in ogni tippu di media. Ha un design classicu, un'interfaccia intuitiva è un gran numeru di critiche positive.

  1. Scaricate Auslogics Disk Defrag. Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione, dopu cliccate nantu à quellu per aprì. Legiate attentamente ogni articulu, in modo da ùn smintelli i prugrammi indesiderati.
  2. Quandu l'installazione hè completa, u prugramma si aprirà. U nostru ochju presenta immediatamente u menu principale. È cusì di trè parti principali:
    • a lista di media attualmente dispunibule per a deframmentazione;
    • in u mezu di a finestra ci hè una mappa di u discu, chì in temps reale mostrerà i cambiamenti apportati da u prugrammu durante l'ottimizazione;
    • E tabule sottu cuntenenu varie informazioni nantu à a sezione selezionata.

  3. Fate un clic destro in a sezione chì deve esse ottimizzata, è in u menu a discesa seleziona l'oggetto "Defragmentazione è ottimizazione". U prugramma analizzerà sta sezione, allora cumincià à travaglià nantu à u sistema di file. A durata di l'operazione dipende da u gradu di pienezza di u discu è da a so dimensione generale.

Metudu 2: Smart Defrag

U design futuristicu hè riunitu cù una potente funzionalità, chì analizzerà tutti i dischi senza prublemu, dendu à l'utente cun infurmazioni dettagliate è dopu ottimisce e sezioni necessarie in un determinatu algoritmu.

  1. Per inizià Smart Defrag chì avete bisognu di scaricà, installà dopu cliccatu. Rimuova attentamente tutti i marchi di spuntà.
  2. Dopu avè installatu, si cumincia solu. L'interfaccia hè assai diversa da a versione precedente, quì l'attenzione hè pagata à ogni rùbbrica separatamente. L'interazione cù a sezione selezionata si faci da un grande bottinu in u fondu di a finestra principale. Pone una marcata, sceglie e sezioni necessarie per ottimizazione, dopu cliccate nantu à a freccia à a destra di u bottone grande. In u menù drop-down, selezziunu "Defragmentazione è ottimizazione".
  3. Si aprirà a finestra dopu, in cui, per analogia cù u prugramma precedente, una mappa di u discu sarà visualizata, quandu l'utente puderà monitorà i cambiamenti in u sistema di file di partizioni.

Metru 3: Defraggler

Cunfragmentatore ben notu, chì hè famosu per a so simplicità è a so velocità, puru essendu un uttivu putente per rende u sistema di file in ordine.

  1. Scaricate u pacchettu di installazione Defraggler. Fighjatu, seguite e istruzioni.
  2. Quandu l'installazione hè cumpleta, aprite u prugramma cun una scorcia di cumerciu da u desktop, se ùn hà aperto per ellu solu. L'utente vederà una interfaccia assai familiare chì hè stata avutu in u primu prugramma. Operemu per analogia - in a rùbbrica selezionata, cliccate nantu à u bottinu di dirittu di u mouse, in u menù menu a tendi, selezziunate l'element "Disk Defragmenter".
  3. U prugramma cumincerà à fà a deframmentazione, chì hà un pocu di tempu.

Metudu 4: Aduprà u deframmentatore standard di Windows

  1. Solu nantu à u desktop, dopu cliccate nantu à l'icona. "U me computer"E dopu si aprà una finestra in a quale tutti i dischi rigidi attualmente cunnessi à u computer sò visualizati.
  2. Dopu, avete bisognu di sceglie u discu o partizione cù cui lavemu. A causa di u travagliu più frequente, a partizione di u sistemu deve esse defragmentata. "(C :)". Passate u cursore nantu ad ellu è appughjate cù u pulsante dirittu di u mouse, invocendu u menu cuntestu. In questu noi ne interessa l'ultimu articulu. "Pruprietà", chì avete bisognu di clicà una volta cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. In a finestra aperta ci vole à aprire la scheda "Servizio"dopu in blocco "Disk Defragmenter" spingi un bottinu "Defragment ...".
  4. In a finestra chì si apre, solu i disci chì ponu esse analizzati o defragmentati saranu visualizzati. Per ogni discu in u fondu di a finestra, ci sò duie pulsanti chì eseguenu e funzioni principali di questu arnesi:
    • "Analizzate u Dischettu" - A percentuale di schedari fragmentati sarà determinata. U so numaru sarà dimustratu à l'utente, basatu annantu à sti dati, conclude s'ellu deve esse optimizatu.
    • "Disk Defragmenter" - principia u prucedimentu d'organizazione di i lima nantu à a partizione selezionata o discu. Per inizià a deframmentazione simultaneamente in parechji dischi, tenite u pulsu nantu à a tastiera "CTRL" è aduprate u mouse per sceglie l'elementi necessarii cliccendu nantu à elli cù u bottinu di sinistra.

  5. A seconda di a taglia è a pienezza di i schedari di a partizione / sezione selezionata, è dinù a percentuale di frammentazione, l'ottimizazione pò dure 15 minuti à parechji ore. U sistema operativu hà da avvisà dopu a fine di un successu cù un segnali sonore standard è una notificazione in a finestra di travagli di l'utensu.

A defragmentazione hè desiderabile da fà quandu a percentuale di analisi supera u 15% per a partizione di u sistema è u 50% per u restu. Mantenendu permanentemente l'ordine in a località di i file nantu à i dischi aiutera à accelerà in modo significativu a risposta di u sistema è aumentà l'efficienza di l'utente à u computer.