Funzione Libertà trasformazione in Photoshop


A volte, quandu esegu applicazioni più novule, pudete truvà un errore chì indica i prublemi in u file msvcr90.dll. Questa biblioteca dinamica appartene à u pacchetto Microsoft Visual C ++ versione 2008, è l'errore indica l'assenza o u duminiu di stu schedariu. Di conseguenza, Windows XP SP2 è l'utente successivi ponu scontru ch'è un crash.

Cumu affrontà un fallimentu in msvcr90.dll

A prima cosa chì vene in mente hè l'installazione di a versione curretta di Microsoft Visual C ++ file. U secondu modu hè di scaricà a DLL mancante indipindente è metti in un annu di sistema particulare. Quest'ultimu, à u so, pò esse fattu in dui modi: manualmente è cù l'aiutu di un software speciale.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

U lugiziale di spezialità summittariu hè rappresentatu da u prugrammu DLL-Files.com Client, u più praticu di quelli esistenti.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Fighjate l'applicazione. Inserite in a barra di ricerca "msvcr90.dll" è cliccate "Run search" o chiave Enter in a tastiera.
  2. Cliccate à u cliccate nantu à u nome di u lima trovata.
  3. Leghje e pruprietà di a biblioteca chì sò scaricata è cliccate "Install".
  4. Quandu l'installazione hè cumpleta, u prublema sarà risolto.

Metudu 2: Installa Microsoft Visual C ++ 2008

Una soluzione ancu più semplice hè di stallà Microsoft Visual C ++ 2008, chì include a libreria chì avemu bisognu.

Scaricate Microsoft Visual C ++ 2008

  1. Scaricate u installatore, lancia u rulettu. In a prima finestra, cliccate "Prossimu".
  2. In u secondu, bisogna leggere l'accordu è accettallu pè toccà a casella.


    Poi premete "Install".

  3. U prucessu di stallazione principia. Ùn ci vole micca più di un minutu, cusì vedite tante una finestra.

    Appughjà "Fatti"Poi riavanu u sistema.
  4. Dopu avè caricatu Windows, pudete lanciare sicuru e applicazioni chì ùn anu micca fattu prima: l'errore ùn accadrà più.

Metudu 3: Installate u msvcr90.dll sè

Stu metudu hè un pocu più cumplicatu ch'è i precedenti, perchè ci hè periculu di fà un sbagliu. U metudu consiste in caricà a libreria msvcr90.dll è trasferimentu manualmente in a directory di sistema situata in a cartella di Windows.

A difficoltà sta in u fattu chì a cartella desiderata hè differente in alcune versioni di u sistema operativo: per esempiu, per Windows 7 x86 uC: Sistema di Windows 32nant'à per un sistema di 64 bit a indirizzu sarà simuleC: Windows SysWOW64. Ci hè una serie di sfumature chì sò trattate in dettaglio in l'articolo nantu à l'installazione di biblioteche.

In più, hè assai probabile chì a copia o a mossa di solitu ùn sia micca abbastanza, è l'errore resterà. Per finalizà u travagliu, a biblioteca deve esse ritenuta à u sistema, bè, ùn ci hè nunda di complicatu.