Cume partiziu un discu rigiu in Windows 7

In i computer moderni è in i portatili sò installati di stentu di dati relativamente grossi, chì cuntenenu tutte e necessarie per e schedari di travagliu è di intrattenimentu. Indipendentemente da u tippu di media è cumu uttene u computer, hè assai praticu chì tene una parte spiccata. Questu crea un grande caosu in u sistema di lima, mette in furmazione i file multimediali è i dati critichi s'ellu u sistema ùn hè micca aghjuntu bè è chì i settori di u discu duru sò dannatu fisicamente.

Per a ottimisazione massima di u spaziu di liberu in u computer, un muvimentu hè statu sviluppatu per dividendu tutte e memorie in parti separate. Inoltre, più grande u volumu di u trasportatore, più pertinente hè a separazione. A prima sezione hè di solitu preparata per l'installazione di u sistema operativu stessa è di i prugrammi in esse, e cundce parti sò create in u scopu di u computer è di i dati conservati.

Spartemu u discu duru in parechje sezioni

A causa di u fattu chì questu topic hè abbastanza pertinente, in u sistema operativu Windows 7 ci hè un strumentu abbastanza praticu per gestisce i dischi. Ma cù u sviluppu mudernu di l'industria di software, questu strumentu hè piuttostu superatu, hè statu rimpiazzatu da soluzioni di terze parti più semplici è funzionali chì ponu palesà u potenziale reale di u meccanismu di spartimentu, puru restanu comprensibili è accessibili à l'utenti cumuni.

Metudu 1: AOMEI Assistant Partition

Stu prugramma hè cunsideratu unu di i migliori in u so campu. Prima di tuttu, AOMEI Partition Assistant hè distingue per a fiducia è l'affidabilità - i sviluppatori presentavanu esattamente u pruduttu chì pudarà soddisfà l'utente più esigente, mentre u prugramma hè chiaru intuitivamente "fora di a scatula". Hà una traduzione russa competente, un design elegante, l'interfaccia hè simile à u strumentu di Windows standard, ma in realtà hè assai superiori a lu.

Scaricate AOMEI Assistant Partition

U prugramma hà parechje versioni pagate creati per e necessità diverse, ma ci hè dinò una opzione di liberu per u scopu di una casa non commerciale - ùn avemu micca bisognu di più per partizii i dischi.

  1. Da u situ ufficiale di u sviluppatore scarichemu u schedariu d'installazione chì, dopu u scaricamentu, deve esse lanciatu dopu cliccendu. Seguite u sassu assistente di stallazione, esecuzione u prugramma da l'ultima finestra di l'assistente, o da un druninu in u desktop.
  2. Dopu un brevi screensaver è un veru di integrità, u prugramma visualizza immediatamente a finestra principale in a quale tutte e azzioni avveranu.
  3. U prucedimentu di a creazione di una nova sezione pò esse mostra nantu à l'esempiu di unu esistente. Per un novu discu chì hè un pezzu cuntinuatu, a metodulugia ùn differirà micca nunda. In u spaziu chì deve esse spartitu, cliccemu à u dirittu per aprire u menu cuntestu. In questu ci sarà interessu à l'elemento chjamatu "Partizionendu".
  4. In a finestra aperta, avete bisognu di specificà manualmente e dimensioni chì avemu bisognu. Questu pò esse fattu in dui modi - o trascina u cursore, chì dà una regolazione rapida, ma micca accurata di i parametri, o stabilisce immediatamente valori specifichi in u campu "Dimensioni nova partizione". Nantu à a vecchia sezione ùn pò micca restà u spaziu menu di quì, ci hè un schedariu. Fighjate questu subitu, perchè durante u travagliu di spartimentu pò fà un errore chì mette in periculu i dati.
  5. Quandu i parametri necessarii sò impostati, avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "OK". L'utunile hè chjusu. A finestra principale di u prugramma sarà rializata, ma ora un altru apparirà nant'à a lista di sezioni. Sarà dinò affissatu in fondo à u prugramma. Ma finu à quì questu hè solu una azzione preliminare, chì permette solu di valutà i cambiamenti aperti. Per inizià a separazione, in u angulu in alto à sinu di u prugramma, cliccate nantu à u bottinu. "Applicà".

    Prima di ciò, pudete ancu dà u nome di a futura sezione è di a lettera. Per fà quessa, in u pezzu apparse, cliccate à dirittu destro, in a sezione "Avanzate" selezzione articulu "Modifica a lettera di l'unità". Piazzà u nomu premendu di novu RMB in a sezione è seleziunendu "Modifica l'etichetta".

  6. Si aprirà una finestra in cui u prugramma mostrerà l'utente a operazione spaccata creata in precedenza. Verificate prima di principià tutti i numeri. Benchì ùn sia micca scrittu quì, ma sapè: una nova partizione sarà creata, formattata in NTFS, dopu allora ci sarà assegnata una lettera dispunibule in u sistema (o in precedenza specificata da l'utente). Per avè a esecuzione, cliccate nantu à u bottinu. "Vai".
  7. U prugramma verificà a giustizia di i parametri entrati. Se tuttu hè currettu, offrirà diverse opzioni per eseguirà l'operazione chì avemu bisognu. Ciò hè da u fattu chì a sezione chì vulete "tagliare" hè assai usata da u momentu. U prugramma ghjunghjerà à smuntà sta partizione da u sistema per fà una azzione. Tuttavia, questu ùn hè micca a scelta migliore per quiddi chì travagliavanu da quì un inseme di prugrammi (per esempio, portatili). U modu più sicuru puderebbe esse partizionatu fora di u sistema.

    Premendu u pulsante "Ricarichi avà"U prugramma criarà un picculu modulu chjamatu PreOS è integrà in autolad. Dopu à quessa, Windows si reiniziona (salvate tutti i file importanti prima di quì). Grazie à stu modulu, a separazione sarà fatta prima di u sistema, perciò nunda li impedisce. L'operazione pò piglià un pocu di tempu, perchè U prugramma verifica i disci è u sistema di file per a integrità per evitare di danneghja a partizioni è i dati.

  8. Prima chì l'operazione sia finita, a participazione di l'utente hè inutile. Durante u prucessu spaccatu, u computer pò riavvià più volte, visualizendu u listessu modulu PreOS nant'à u schermu. Quandu u travagliu hè finitu, u computer hà da accende in a manera usuale, ma solu in u menù "U me computer" avà ci sarà una sezione formattata fresca, subitu pronta per l'usione.

Cusì, tuttu ciò chì l'utente deve fà hè solu per indicà i dimensioni di partizione desiderata, allora u prugramma farà tuttu stessu, dendu à partizioni parturariamente operative. Nota chì prima di preme u pulsante "Applicà" una partizione appena creata pò esse spartita in dui. Windows 7 hè basatu nantu à i media cun una tavula MBR, chì supporta a fendu in 4 sette almenu. Per un computer di casa, questu hè basta.

Metudu 2: Strumenti di Sistema di Gestione di Dischi

L'alimentu pò esse fattu senza l'usu di software di terze parti. U svantaghju di stu metanu hè chì l'automatismu di e attività fatte hè assente. Ogni operazione hè fatta subitu dopu avè stabilitu i parametri. Più u fattu chì a separazione si faci direttamente in a sessione attuale di u sistema operativu, ùn hè micca necessariu riavvià. Tuttavia, trà cumportendu diverse azzioni in u prucedimentu di seguità l'istruzzioni, u sistema raccoglie costantemente i dati effettivi di debugging, dunque, in generale, u tempu hè spesi micca menu chì in u metudu precedente.

  1. Nant'à l'etichetta "U me computer" cliccate à dú "Gestione".
  2. In a finestra aperta in u menu di sinistra, selezziunate l'elemento "Gestione di dischi". Dopu una breve pausa, mentre l'utensu raccolla tutti i dati di sistema necessarii, apparirà un'interfaccia cunnoscuta à u sguardo di l'utente. In u riquadro inferiore, selezziunate a sezione chì vulete spartiri in parti. Nant'à, fate un clic u cliccavu nantu à u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento "Comprimite Tom" in u menù contestuale chì si vede.
  3. A nova finestra si aprirà, cù u solu campu dispunibule per a mudificazione. In questu, specificate a dimensione di a futura sezione. Nota chì questu numeru ùn deve supere u valore in u campu. "Spaziu cumpressibile (MB)". Considerà a taglia specifica, basata nantu à i parametri 1 GB = 1024 MB (un ulteriore inconveniente, in AOMEI Partition Assistant, a dimensione pò esse immediatamente impostata in GB). Appughjà nantu à u pulsante "Squeeze".
  4. Dopu una breve separazione, una lista di sezioni si vede in a parte inferiore di a finestra, induve una pezza nera sarà aghjunta. Hè chjamatu "micca distribuitu" - a procura futura. Fate un clic nantu à stu fragmentu cù u bottinu direttu di u mouse, selezziunu "Crea un volume simile ..."
  5. Si duverà "Statu di creazione di un Volume Solu"in chì avete bisognu di cliccà "Prossimu".

    In a prossima finestra, cunfirmate a dimensione di a partizione creata, allora cliccate torna. "Prossimu".

    Assumbe ora a lettera necessaria, sceglie una persona chì ti piace in a lista da pernugallu, andate à u passu chì seguite.

    Selezziunate u formatu di u sistema di file, setate un nome per a nova partizione (preferibbilmente usando l'alfabetu latinu, senza spazi).

    In l'ultima finestra, verificate dopu tutti i parametri stabiliti in precedenza, allora cliccate "Fatti".

  6. Questu finisce l'operazione, dopu pochi secondi apparirà una nova partizione in u sistema, pronta à travaglià. U riavrugghiu hè cumplettamente superfluu, tuttu sarà fattu in a sessione attuale.

    L'utunu di sistema integratu fornisce tutte e impostazioni necessarie per a partizione creata, sò abbastanza abbastanza per un uteru ordinariu. Ma quì ci vole à fà ogni passu manualmente, è trà tra quelli solu basta e aspettate per un certu tempu mentre u sistema raccoglie i dati necessarii. È a raccolta di i dati pò esse bellu ritardata in i computer impurtati. Allora l'usu di software di terze parti sarà a scelta migliore per una separazione rapida è di alta qualità di u discu duru in u numaru impiegatu di pezzi.

    Fate attenzione prima di effettuà tutte e operazioni di dati, assicuratevi di fà una copia di saluta è ricontrolla i parametri stabiliti manualmente. A creazione di più partizioni in un computer aiuta à organizà chjaramente a struttura di u sistema di file è dividi i file usati in diversi posti per conservà sicuru.