Cumu flip di u schermu nantu à u monitoru di un computer portatile

Bonu ghjornu.

Questu articulu hè apparutu à causa di una festa, nantu à chì parechje persone avianu da esse permesso à ghjucà ghjochi da u mo laptop (chì ùn hè da stupisce chì dicenu Un PC hè un computer personale ... ). Ùn sì micca ciò chì era pressu quì, ma in 15-20 minuti mi ne avia amparatu chì l'immagine nantu à u schermu di u monitor era avutu rimbombata. Ci vole à corregge (è ancu di mantene qualchi punti in memoria per questu articulu).

A propositu, pensu chì stu scopu pò fà in altre circostanze - per esempiu, un gattu pò accadà accidentalmente i tasti; i zitelli cù i tasti attivi è affilati in un ghjornu à l'ordinatore; quandu un computer hè infettatu cù un virus o prugrammi falliti.

È cusì, principiamu per

1. Aghjunghje

Per fà girà rapidamente l'immagine nantu à i computer è urdinatori, ci sò chjavi "rapidi" (una cumbinazione di pulsanti in cui l'imagine nantu à a schermata ruota entro un paru di seconde).

CTRL + ALT + freccia in su - rotate l'imagine nantu à u monitoru per a posizione normale. À propositu, queste combinazioni di bottoni rapidi ponu esse discuplicate in l'impostazioni di u driver in u vostru computer (o, pudete micca esse ancu disposti. A propositu quì dopu in articulu ...).

L'immagine nantu à u schermu portatili si girò in ringraziamenti à mezu à i tasti di brevi.

2. Configurate i driver

Per entrà in a configurazione di u driver, fate attenzione à a barra di applicazioni di Windows: in u angulu inghjettu a destra, accantu à l'orologio, ci deve esse un'icona di u software installatu per a vostra scheda video (più popolari: Intel HD, AMD Radeon, NVidia). L'icona deve esse in 99,9% di casi (se non, hè pussibule chì avete installatu driver universali installati da u sistema operativu Windows 7/8 stessa (a cosiddetta auto-installazione)). Inoltre, u pannellu di cuntrollu di a scheda video pò esse u menu Start.

Sì ùn ci hè nè icona, aghju raccomandatu à l'upgrade di i driver da u situ di u fabbricante, o aduprà unu di i prugrammi da st'articulu:

Nvidia

Aprite u pannellu di cuntrollu NVIDIA cù l'icona di u cassaforte (accantu à l'orologio).

nvidia sceglite a configurazione di u driver di a scheda video.

Dopu, andate à a sezione "Display", allora aprite a scheda "Rotate display" (a colonna cù sezioni hè a sinistra). Poi sceglite semplicemente l'orientazione di u visu: paisaghju, ritrattu, paesu pieghiatu, ritrattu pieghju. Dopu, premete u pulsante applicà è l'immagine nantu à u schermu cambia (a propositu, vi hà dunque bisognu à confermà i cambiamenti rializeghjini in 15 secondi; se ùn cunfirmi micca, e l'impostazioni ritorneranu à quelle precedenti. I pruduttori ponenu in pratica una procedura simile in caso - se cessa di vede l'immagine nantu à u monitor dopu à l'impostazioni entrate).

AMD Radeon

In AMD Radeon, rotate l'image hè ancu abbastanza semplici: avete bisognu di aprite u pannellu di cuntrollu di a scheda video, poi andate in a "Gestione di Display" sezione, è dopu sceglite a opzione di rotazione di u display: per esempio, "Paesu standard 0 gr.".

À propositu, certi nomi di e sezioni di l'impostazioni è a so posizione pò differisce cun pocu: dipende da a versione di i driver chì installate!

Intel HD

Accumandà rapidamente popularità di a scheda video. U utilizzu me in u travagliu (Intel HD 4400) è sò assai soddisfacente: ùn accede micca, dà una bona impresa, abbastanza veloce (almenu, ghjochi antichi finu u 2012-2013 funzionanu bè bè), è in l'impostazioni di i driver di questa scheda video. , inclusi i tasti veloci per rotà l'imagine nantu à u monitoru di u portatile (Ctrl + Alt + frecce)!

Per andà à l'impostazioni di INTEL HD, pudete ancu aduprà l'icona in u paniere (veda sottu da l'immagine).

Intel HD - transizzione à e impostazioni di e caratteristiche grafiche.

Successivamente aprirà u pannellu di cuntrollu HD - Intel Graphics: in "Display" ghjustu è pudete girà a schermata nantu à u monitor di l'ordinatore.

3. Cumu girà a schermata sì u schermu ùn si micca ...

Forse so ...

1) Prima, forse i conducenti si "torcanu" o anu installatu qualchi driver "beta" (è micca u successu). Suggerisce di scaricà una versione diversa di i driver da u situ di u fabbricante è di stallà a verifica. In ogni casu, quandu cambiate l'impostazioni in i driver - a foto in u monitor deve cambià (qualchì volta ùn ne fate perchè è "curvi" di i piloti o a presenza di virus ...)

- articulu nantu à l'aggiornu è a ricerca di i piloti.

2) Dopu, vi pruponi di cuntrullà u cunsigliu di u travagliu: sò qualchì prucessi suspetti (più quì nantu à elli: Alcuni di i processi micca chjamati ponu esse chiusi guardendu a reazione di l'immagine nantu à u monitor.

A propositu, parechji prugrammi di primu novu amanu fà piccoli prugrammi "teasers": chì pò girà a maghjina nantu à u monitor, apri le finestre, i banners, etc.

Ctrl + Shift + Esc - aprite u manager di e attività in Windows 7, 8.

A propositu, pudete puru provà à avvicinà u computer in modalità sicura (Sicuru, a foto in u monitor hè cun "orientazione" normale ...

3) È l'ultimu ...

Ùn esse micca male di fà una scansione piena di computer per virus. Hè pussibule chì u vostru PC sia infettatu cù una pusteria di prugramma publicitariu chì, quandu pruvava à inserisce un annunziu, cambiò senza risurtatu a risoluzione o abbattutu i parallelli di a scheda video.

Antivirus populu per prutezzi u vostru PC:

PS

A propositu, in certi casi, hè ancu pratticu di girà u schermu: per esempiu, guardate attraversu e foto, è certi di esse fate in verticale - premete i tasti di scelta rapida e guardate di più ...

Cunsiglii!