Picozu - editor editor graficu liberu in linea

Hà trattatu ripetutamente u tema di edituri di foto online è di grafica, è in u articulu nantu à a migliore photoshop in ligna, aghju pigliatu duie di i più popolari di elli: Pixlr Editor è Sumopaint. Entrambi dispuniscenu di una spaziosa gamma di strumenti di fotoritettura (tuttavia, in a seconda parte di esse sò accessibili cun abbonamentu pagatu) è, chì hè impurtante per parechji utilizatori, in rusa. (Pò esse interessante: u megliu photoshop hè in rete in russe)

L'editor graficu in linea di Picozu hè un altru strumentu in linea di stu tipu è, forse, in termini di numeri di funzioni è di capacità, supera ancu i duie produtti sopra, puru chì a presenza di a lingua russa sia qualcosa chì si pudete fà.

Caratteristiche di Picozu

Probabilmente ùn avete micca scrittu chì in questu editor ponu girà e ritruvà una foto, ridimensionarla, edità parechje foto in Windows separate cume è fate altre operazioni semplici;

Finestra principale di l'editor graficu

Cosa altra cosa pò offre stu editoru di foto?

U travagliu cù i strati

Un travagliu in tutte e coppie con strati è supportatu, a so trasparenza (ancu per qualchì ragu ci sò solu 10 livelli, è solu più di i soliti 100), i modi di mescolanza (più di in Photoshop). In questu casu, i strati ponu esse micca solu raster, ma cuntenenu dinù forme di vettore (Shape Layer), strati di testu.

Effetti

Parechje persone cercanu servizii simili, chjamendu un editor di foto cù effetti - cusì, ci hè parechje: certamente di più chè nantu à Instagram o in altre applicazioni chì cunnoscu - eccu sò Pop Art è effetti di foto retro è assai effetti digitali per u travagliu cù i culori. In combinazione cù l'elemento precedente (strati, trasparenza, vari opzioni di blending), pudete avè un numeru illimitatu di opzioni per a foto finale.

L'effetti ùn sò micca limitati à i vari generi di stilizazione di l'immagine, ci sò altre funzioni utili, per esempio, pudete aghjunghje a fotogramme in una foto, sfocate una foto o fate qualchì altru.

Strumenti

Ùn sarà micca nantu à tali attrezzi cume pennellu, selezzione, ritruvamentu d'immagine, riempimentu o testu (ma sò tutti quì), ma nantu à l'elemento di menù di l'editor graficu "Strumenti".

In quest'elemento di menù, andendu à l'uppuntu "Più Strumenti" truverete un generatore di memes, demotivators, strumenti per creà un collage.

È sì andate in Estensioni, puderete truvà strumenti per catturà foto da una webcam, importendu è esportate per magazzini in nube è reti sociali, travagliendu cù cliparts è creà frattali o grafici. Selezziunate l'utili desideratu è cliccate "Install", dopu chì aprisca ancu in a lista di strumenti.

Un collage di foto online cù Picozu

Vede ancu: cume fà un collage di foto in linea

Tra l'altro, cù l'aiutu di Picozu, pudete creà un collage di foto, l'attellu per questo hè in Strumenti - Altri Strumenti - Collage. U collage hà una forma simile à a foto. Avete bisognu di definisce a dimensione di l'immagine finale, u numeru di ripetizioni di ogni immagine è a so dimensione, allora selezziunate e foto in u computer chì saranu usate per questa azzione. Pudete ancu spuntà a casella Create Layers per ciascuna immagine hè piazzata nantu à un stratu separatu è pudete editare u collage.

Sintendu, picozu hè un piuttostu putente, cù una larga gamma di funzioni, un editor di foto è altre images. Benintesa, trà l'applicazioni informatica ci sò prugrammi chì sò assai superiori a ellu, ma ùn si deve micca scurdà chì si tratta di una versione in linea, è quì u editore hè chiaru unu di i capi.

Aghju dettu luntanu da tutte e funzioni di l'editor, per esempiu, supporta Darg-And-Drop (pudete trà e foto direttamente da una cartella di un computer), temi (mentre hè abbastanza praticu d'usu nantu à un telefonu o un tablet), forse qualchì tempu in a lingua russa apparirà quì (esiste un articulu per cambià a lingua, ma ci hè solu Inglese), pò esse installatu cume una app Chrome. Vogghiu sulu chì vi informassi chì un redattore di foto ci hè, è vale a so attenzione se sì interessatu à sta discussa.

Lanciu l'editor graficu in linea Picozu: //www.picozu.com/editor/