Comu probabilmente sapete, l'iTunes Store hè un negoziu online di Apple, chì vende una varietà di contenuti mediaticu: musica, film, ghjochi, applicazioni, libri, etc. Parechji utenti fate cumparazione in stu magazinu cù u prugramma iTunes Store. Tuttavia, u desideriu di visità u negoziu integratu ùn pò micca sempre riesce se iTunes ùn pò cunnesse à l'iTunes Store.
A rifiuta d'accessu à l'iTunes Store pò verificà per diverse ragioni. In st'articulu pruvaremu di considerà tutte e ragioni, sapendu chì, pudete aduprà l'accessu à u magazinu.
Perchè iTunes ùn pò cunnesse à l'iTunes Store?
Reason 1: No Connection Internet
Principiamu cù u più banale, ma dinò u mutivu più popularu per a mancanza di cunnessione cù l'iTunes Store.
Assicuratevi chì u vostru computer sia connessu à una cunnessione Internet stabile à alta velocità.
Reason 2: iTunes obsoleto
E versioni più vecchi di iTunes forse ùn funzionanu micca bè in u vostru computer, chì mostra una varietà di prublemi, per esempio a mancanza di cunnessione à l'iTunes Store.
Tuttu u vostru bisognu à fà hè verificate iTunes per l'aggiornamenti. Se una versione aggiornata di u prugramma hè dispunibule da scaricà, avete bisognu di stallà.
Vede ancu: Cumu verificate iTunes per aggiornamenti
Reason 3: iTunes hà blocatu i prucessi antivirus
U prublemu prughjettu più ghjovente hè di blocà parechji processi iTunes da antivirus. U prugrama stessu pò funzionà bè, ma quandu pruvate à aprite l'iTunes Store, pudete truvà un fallimentu.
In questu casu, avete da provà à disattivà u travagliu di l'antivirus, è poi testu l'iTunes Store. Se dopu finitu di sti passi, u magazinu hè statu scaricatu, avete bisognu di andà à e regolazioni di l'antivirus è pruvate à aghjuntà iTunes in a lista di eccezioni, è pruvate ancu di disattivà a scansione di rete
Reason 4: file hosts hosts
Stu prublema hè di solitu causatu da virus chì si sò solu pè u vostru computer.
Per cumincià, fate una scansione profonda di u vostru antivirus. Inoltre, per a stissa procedura, pudete aduprà l'utilità gratuita Dr.Web CureIt, chì vi permetterà micca solu di truvà e minacce, ma ancu di eliminate li sicuru.
Scaricate Dr.Web CureIt
Dopu avà completatu a rimozione di virus, assicuratevi di riavvene u computer. Avà bisognu à verificà u status file di l'ospite è, s'ellu ci hè un prublemu bisognu, rimandate à u so primu statu. Cumu fà sta hè descritta più in dettu à stu link in u situ web ufficiale di Microsoft.
Reason 5: Windows Update
À sente à Apple stessa, Windows non-aggiornatu pò ancu causà incapacità di cunnessu à u iTunes Store.
Per eliminà sta possibilità, in Windows 10 avete bisognu di aprite a finestra "Opzioni" scelta rapida Win + Iè poi andate in sezione "Aggiorna è Sicurezza".
In a nova finestra, cliccate nantu à u pulsante. "Cercate l'aggiornamentu". Se l'aghjurnazioni sò trovu per voi, installate li.
E listessu vale per e versioni più ghjovani di Windows. Aprite u menu "Pannello di cuntrollu" - "Centro di controllo di Windows", verificate e attualizazioni è installate tutte l'aggiornamenti senza eccezione.
Reason 6: Problema cù i servitori Apple
A ragione finale chì ùn nascenu da a forma di l'utente.
In stu casu, ùn avete nunda di vene ma aspettate. Forse u prublema serà riparatu in pochi minuti, è forse in poche ore. Ma cum'è in regula, tali situazioni sò risolte abbastanza à fretu.
In st'articulu, avemu guardatu i principali motivi perchè ùn pudete micca cunnesse à l'iTunes Store. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.