Hè accadutu chì cù u tempu, i lettori di MP3 sò assai perduti in importanza, perchè sò facilmente rimpiazzati da qualunque smartphone. U mutivu principale hè a comodità, perchè, per esempiu, se sì un pruprietariu di l'iPhone, pudete trasferì a musica in u vostru dispositivo in modi completamente diversi.
Modi per trasmette a musica da iPhone à u computer
Cum'è hè andata, l'utili di l'importazione di musica da u computer à l'iPhone sò assai più di ciò chì pudete avè pensatu. Tutti saranu discuvuti dopu in articulu.
Metudu 1: iTunes
Aytyuns - u prugramma principale di qualunque utilizatore di Apple, perchè hè una combinazione multifunzionale, chì serve primariamente come mezu per trasmette i file à u vostru smartphone. In u primu situ, in u situ, avemu descrittu in dettu cume a musica hè stata trasferita da iTunes à i-dispositivo, perchè ùn invichemu micca nantu à sta questione.
Leggi più: Cumu aghjunghje musica à l'iPhone via iTunes
Metudu 2: AcePlayer
Invece di AcePlayer ci ponu esse quasi tutti i lettori musicali o gestori di file, in quantu queste applicazioni supportanu assai più formati di musica chì u lettore standard di l'iPhone. Cusì, usando AcePlayer, pudete ghjucà u furmatu FLAC, chì hè carattarizatu da una alta qualità sonora. Ma tutte l'azzioni successive saranu effettuate via iTunes.
Leggi ancu: Gestori di file per iPhone
- Scaricate AcePlayer nantu à u vostru smartphone.
- Connettu u vostru dispositivo Apple à u vostru computer è lanciatu Ityuns. Vai à u menu di gestione di dispositivi.
- In a parte sinistra di a finestra aprite a sezione "Fili cumuni".
- In a lista di applicazioni, truvate AcePlayer, selezziunu cù un clic di mouse. Una finestra à a destra apparirà induve avete bisognu di trà i file musicali.
- Aytyuns avvia automaticamente a sincronizazione di i file. Una volta finitu, lanciate AcePlayer nantu à u vostru telefonu è selezziunate a partizione "Documenti" - A musica apparecerà in l'applicazione.
Scaricate AcePlayer
Metru 3: VLC
Parechji utilizatori di PC sunnu cunnosciuti cù un lettore tali popularu cume VLC, chì hè dispunibule non solu per i computer, ma ancu per i dispositivi iOS. In casu chì sia u vostru computer sia l'iPhone sò cunnessi à a stessa rete, u trasferimentu di musica pò esse effettuatu cù questu applicazione.
Scaricate VLC per Mobile
- Installate u VLC per l'applicazione Mobile. Pudete scaricarlo gratuitamente da l'App Store cù u ligame sopra.
- Fate andà l'applicazione installata. Prima ci vole à attivà a funzione di trasferimentu di schedari via Wi-Fi - per fà cusì, tocca u menù di u lettore in lu angulu in alto à sinistra è poi spostà u selettore di bascula vicinu à l'elemento "Accessu per WiFi" in situazione attiva.
- Fate attenzione à l'indirizzu di rete chì hè statu piazzatu sottu à questu articulu - avete bisognu di aprite un prugramma qualsiasi di u vostru computer è seguite stu link.
- Addu musica in a finestra di cuntrollu di VLC chì si apre: pudete trascinarlo da a vittura di u navigatore, o cliccate nant'à l'icona di segnu più, dopu chì l'Esplora di Windows apparirà nant'à u schermu.
- Appena i file musicali sò importati, a sincronizazione accumarà automaticamente. Dopu aspittendu ch'ellu sia finitu, puderete gestì VLC nantu à u vostru smartphone.
- Comu pudete vede, tutte e musica sò messe in l'applicazione, è avà dispunibule per ascultà senza accede à a rete. Allora pudete aghjunghje ogni numeru di i vostri tracce preferiti finu chì a memoria si agghi à.
Metudu 4: Dropbox
In fattu, assolutamente ogni nuttamentu di nuvellu pò esse adupratu quì, ma daremo à dimustrà u prucessu prucessu di trasmissione di musica in iPhone cù l'esempiu di u serviziu di Dropbox.
- Per travaglià, avete bisognu di stallà l'applicazione Dropbox nantu à u vostru dispositivo. Se ùn l'avete micca scaricata ancu, scaricala da l'App Store.
- Trasferisce a musica in u vostru cartulare di Dropbox nantu à u vostru computer è aspettate a sincronizazione finisce.
- Ora pudete scappà Dropbox nellu iPhone. Appena esce a sincronizazione, i schedari apparinu nantu à u dispositivo è saranu dispunibuli da ascultà direttamente da l'applicazione, ma cun un lieve perfezionamentu - bisognu a cunnessu à a rete per ghjucà.
- In u listessu casu, se vulete ascoltà musica senza Internet, i canzoni duveranu esse esportati versu un'altra applicazione - questu pò esse qualchì lettore musicale di terze parti.
- Per fà quessa, tocca u pulsante di menu in u angulu in dirittu superiore, è poi selezziunu "Esporta".
- Selezziunu un bottinu "Aprite in ..."è dopu l'applicazione à a quale u lima musicale sarà esportatu, per esempiu, per u listessu VLC, chì hè statu discufertu in precedenza.
Scaricate Dropbox
Leggi ancu: I migliori lettori di iPhone
Metudu 5: iTools
In alternativa à iTunes, ci sò stati sviluppati parechji prugrammi analoghi di successu, tra i quali mi vogliu parlà di iTools grazie à una semplice interfaccia cù supportu per a lingua russa, alta funzionalità è capacità di trasmissione di liga in un dispositiu Apple. Hè cù l'esempiu di stu strumentu chì cunsiderà u prucessu prucessu di copia musica.
Di più: Analogi di iTunes
- Connettu u vostru iPhone à u vostru computer cun un cavu USB, è allora lanciate iTools. In a parte sinistra di a finestra aprite a tab "Musica"è in cima sceglite l'elemento "Importu".
- A schermata visualizera a finestra di l'Esploratore, induve avete bisognu di sceglie e tracce chì saranu trasferite in a dispositiva. A sceglie di confermà a copia di musica.
- U prucessu di trasmissione principia. Una volta finitu, pudete verificà u risultatu - tutte e canzoni scaricate apparse in l'iPhone in a app Music.
Ognunu di i metudi presentati hè simile in esecuzione è ti permette di trasferì tutti i vostri tracce preferite per u vostru smartphone. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.