Dopu avete configuratu un account in Microsoft Outlook, à volte avete bisognu di una configurazione in più di i parametri individuali. Inoltre, ci sò i casi in cui u fornitore di servizi postale cambia certi requisiti, è cusì hè necessariu apportà cambiamenti à a configurazione di u contu in u prugramma clientela. Scopemu cumu cunfigurà un account in Microsoft Outlook 2010.
Setup di cuntu
Per avvicinà a configurazione, andate in a sezione di menu di u prugramma "File".
Cliccate nantu à u "Pulsu Account Account". In a lista chì compare, cliccate nantu à u listessu nome.
In a finestra chì si apre, selezziunate u account chì scaricà, è dopu cliccate nantu à u cù u bottinu di u mouse.
A finestra di configurazione di u contu si apre. In a parte superiore di a sezione di l'impostazioni "Informazione per l'utente", pudete cambià u vostru nome è indirizzu e-mail. Tuttavia, questu questu hè fattu solu sì l'indirizzu era inizialmente erronu.
In a colonna "Informazione di u servitore", i indirizzi di e posta in entrata è in uscita sò modificati s'i sò cambiati da u servitore postale. Ma, editendu stu gruppu di impostazioni hè estremamente rare. Ma u tipu di cuntu (POP3 o IMAP) ùn pò micca esse editatu.
Più spessu, l'edizione hè fatta in u blocu "Imposta di u sistema". Specifica u login è a parola d'accessu per accede in u cuntu mail in u serviziu. Parechji utilizatori, per ragioni di sicurezza, spessu cambianu a password in u so account, è certi eseguenu a prucedura di recuperu, perchè anu perdutu i so dati di login. In ogni casu, quandu cambiate a password in u contu di u serviziu di posta, avete bisognu di cambià ancu in u cuntinu in corrispondenza in Microsoft Outlook 2010.
Inoltre, in l'impostazioni puderete attivà o disattivà a chjave di ricordà a password (abilita per difettu), è a verifica di a password sicura (disattivata per difettu).
Quandu tutte e cambiamenti è impostazioni sò fate, cliccate nantu à u bottinu "Verificate u Account".
Ci hè un scambiu di dati cù u server di posta, è l'impostazioni fatte sò sincronizati.
Altre impostazioni
In più, ci sò parechje impostazioni addizionali. Per andà da elli, cliccate nantu à u bottu "Altro Impostazioni" in a stessa finestra di configurazione di u cuntu.
In a scheda Generale di l'impostazioni avanzate, pudete inserire un nome per i ligami versu u cuntu, l'infurmazioni nantu à l'organizazione è l'indirizzu per e risposte.
In a scheda "Posta in uscita", vi specificate e impostazioni per accede à stu servitore. Pò esse simili à quelli per u servitore di posta in entrata, pudete accede à u servitore prima di mandà o avete un login è una password separata. Indieghja ancu se u servitore SMTP impone autenticazione.
In a scheda "Connessione", pudete sceglie u tipu di cunnessione: cun rete, linea telefonica (in stu casu, devi specificà u percorso per u modem), o via u dialer.
A tabulazione "Avanzata" mostra i numeri di portu di i servitori POP3 è SMTP, u timeout di u servitore, u tippu di cunnessione criptata. Indieghja ancu se dighjà copiare e copie di i messaghji nantu à u servitore, è a so tempu di conservazione. Dopu avè inseritu tutte e impostazioni supplementari necessarie, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Tornà à a finestra di configurazione di l'account principale, affinchì i cambiamenti entranu in vigore, cliccate nantu à u bottinu "Avanti" o "Cuntate u cuntu".
Comu pudete vede, i conti in Microsoft Outlook 2010 sò divisi in dui tippi: principali è altri. L'introduzione di u primu di elli hè obbligatoria per ogni tippu di cunnessioni, ma altre impostazioni sò cambiate parà in l'impostazioni predefinite solu s'ellu hè richiestu da un prestatore di servizii particulare.