Cume accede à Google Photos

A foto hè un serviziu popularu da Google chì permette à i so utenti di stà un numeru illimitatu di immagini è video in a so qualità originali in u nuvellu, almenu se a risoluzione di questi file ùn supera micca 16 Mp (per e immagini) è 1080p (per video). Questu pruduttu hà ancu qualchì altre funzioni è funzioni ancu di più utili, ma per avè accesso à elli, ci hè u primu bisognu di logà in u situ di serviziu o di u clientela di l'applicazione. U compitu hè assai simprettu, ma micca per i principianti. Nisumemu ancu di più à a so soluzione.

Accedi à Google Photos

Come quasi tutti i servizii di a Corporation of Good, Google Photo hè cross-platform, cioè accessibile in quasi ogni ambientu di u sistema operativu, sia Windows, macOS, Linux o iOS, Android, è nantu à qualunque dispositivu - un laptop, un computer, un smartphone o un tablet. Dunque, in u casu di l'OS di desktop, si sarà accessu da un navigatore, è in mobile - per via di un'applicazione privativa. Considerà e possibili opzioni di autorizazione in più dettu.

Computer è navigatore

Indipindendu quale sistema operativu di u vostru computer o laptop sia in esecuzione, pudete accede à Google Photos per mezu di e tutti i navigatori installati, chì in stu casu, u serviziu hè un situ regale. In l'esempiu di seguito, u standard per Windows 10 Microsoft Edge sarà adupratu, ma pudete dumandà di l'aiutu per ogni altra soluzione disponibile.

Google Photos U Web site ufficiale

  1. A realtà, a transizione à u ligame sopra vi porta a a destinazione. Per cumincià, cliccate nantu à u bottinu "Andate à Google Photos"

    Poi specificate u login (telefonu o email) da u vostru contu di Google è cliccate "Prossimu",

    è poi inserite a password è premete torna. "Prossimu".

    Nota: Cù alta prubabilità, pudemu presupunà chì, inserendu Google Photos, previsti di accede à e stesse foto è video chì sò sincronizati in sta conservazione da un dispositivo mobile. Perciò, i dati vene imposti da stu account.

    Leggi ancu: Cumu accede à un account Google da u computer

  2. Dopu accede, avete accesso à tutti i vostri video è e foto chì sò state precedentemente inviate à Google Photos da un smartphone o da un tablet connessu. Ma questu ùn hè micca l'unica manera per accede à u serviziu.
  3. Cum'è Photo hè unu di i tanti prudutti chì sò inclusi in un unicu ecosistema di a Corporation of Good, pudete andà à stu situ nantu à u vostru computer da qualsiasi altro serviziu Google, chì u situ hè aperto in u navigatore, in questo casu solu Youtube hè un'eccezione. Per fà quessa, ghjustu aduprà u bottu marcatu in l'imagine sottu.

    Mentre nantu à u situ di tutti i servizii incrudenti di Google, cliccate nantu à u bottinu situatu in u angulu in dirittu superiore (à a sinistra di a foto di profilo) "Google Apps" e selezziunate Google Photos da a lista chì si apre.

    Questu pò esse fattu direttamente da a homepage di Google.

    è ancu in a pagina di ricerca.

    E, naturalmente, pudete digià spiegà a vostra richiesta di ricerca "google photo" senza quotazione è stampate "ENTER" o cerca un bottinu à a fine di a stringa di ricerca. U primu in a edizione sarà u situ di a Foto, prusente è i so clienti ufficiali per e piattaforme mobili, circa chì spiegeremo.


  4. Vede ancu: Cumu aghjunghje un situ à i segnalatori di navigatore

    Cusì pudete logà in Google Photos da qualunque computer. Ùn ti cunsigliate u salvamentu di u link specificatu à l'iniziu per i vostri segnalibri, pudete solu basà una nota di l'altre opzioni. Inoltre, cum'è si pò avè notatu, u bottinu "Google Apps" Permette ancu di cambià subitamente à qualsiasi altru pruduttu produttu di l'azienda, per esempiu, Calendario, l'usu di u nostru ancu avemu dettu.

    Vede ancu: Cumu aduprà Google Calendar

    Android

    In parechji smartfoni è compresse cù l'applicazione Android, Google Photos hè preinstallatu. S'ellu hè accussì, ùn duverà micca esse logu (dicu autorizazioni specifichi, è micca un semplice lanciu), perchè u login è a password da u account saranu automaticamente trascate da u sistema. In tutti l'altri casi, avete bisognu di prima installà u clientu ufficiali di u serviziu.

    Scaricate Google Photos da Google Play Market

    1. Una volta nantu à a pagina di l'applicazione in u Store, tocca u pulsante "Install". Aspettate finu chì a procedura sia finita, allora cliccate "Apertu".

      Nota: Se Google Photo sia digià in u vostru smartphone o tablet, ma per una ragione ùn sapete micca cume accede à stu serviziu, o per una ragione chì ùn pudete micca fà, lanciate a prima applicazione cù a so scorciava in u menù o in u schermu principale è poi andate à u passu chì vene.

    2. Avianu lanciatu l'applicazione installata, s'ellu ci hè bisognu, accede in essa sottu à u vostru contu di Google, specificendu u login (numeru o email) è password. Subitu dopu, in a finestra, cù una richiesta di accessu à e foto, multimedia è file, duverete dà u vostru permessu.
    3. Nantu à a maggior parte di i casi, ùn hè micca necessariu login, hè basta à assicurà chì u sistema hà identificatu in modo currettale, o selezziunate sì l'apprunganu perchì più di un sughjettu sò usati. Avendu fattu sta, tocca u pulsante "Prossimu".

      Vede ancu: cume accede in un account Google nantu à Android
    4. In a prossima finestra, selezziunate a qualità in cui vulete carregà una foto - originale o alta. Come dicemu in l'introduzione, s'ellu ci hè a risoluzione di a fotocamera nantu à u vostru smartphone o tavoletta ùn supera micca 16 Mp, a seconda opzione farà, in particulare perchè dà spaziu illimitatu in u nube. U primu conserva a qualità originali di i schedari, ma à prupunisce spaziu in l'archiviu.

      Inoltre, devi specificà se e fotografie è video sò scaricati solu via Wi-Fi (cunfirmata per difettu) o ancu via Internet mobile. In u secondu casu, avete bisognu di mette l'interruttore in a situazione attiva à l'opposizione di l'elemento corrispondente. Avendu definitu i parametri di avvicinamentu, cliccate "OK" entrà.

    5. Da ora in poi, vi puderete logà per Google Photos per Android è avete accesso à tutti i vostri file in u repository, è pudete mandà automaticamente un cuntenutu novu.
    6. Ancu una volta, nantu à un dispositivo mobile cun Android, più spessu ùn ci hè micca bisognu di cunnessu specificamente à l'applicazione Foto, basta à principiatu. Sì avete bisognu di logà, ora sapete esattamente cumu fà.

    iOS

    Nantu à l'iPhone è l'iPad pruduttu da Apple, l'applicazione Google Photos hè assente. Ma, cum'è tutti l'altri, pò esse installatu da l'App Store. Hè u listinu algoritmu di entrata, chì ci interessi in u primu locu, differisce in molti modi per ciò chì nantu à Android, perciò fate una veduta più stretta.

    Scaricate Google Photos da l'App Store

    1. Installate l'applicazione clientela cù u ligame furnutu sopra, o truvate tu.
    2. Lanciate Google Photos cliccando nantu à u bottinu. "Apertu" in u magazinu o tuccà in a so scorciava nantu à a schermata principale.
    3. Concede à l'applicazione i permessi necessarii, permessu o, anzi, impediscenu di inviarti notifiche.
    4. Selezziunate l'opzione adatta per autoloading è sincronizà e foto è video (qualità alta o originale), definisci i parametri di download di file (solu Wi-Fi o Internet mobile). "Login". In a finestra popup, accordate un'altra permessa, sta volta per aduprà i dati di login, cliccendu "Prossimu"è aspettate u cummattimentu di una scarica.
    5. Inserite u username è a password di u cuntu di Google chì un cuntenutu avete previsto di accede, premendu "Prossimu" per andà à u prossimu stadiu.
    6. Dopu avete logatu cunnessu in u vostru contu, testate i parametri stabiliti in precedenza. "Startup and Sync", allora toccate u pulsante "Conferma".
    7. Congratulazioni, sò logu in l'app Google Photos nantu à u vostru dispositivo mobile cù IOS.
    8. Riassuntu tutte le opzioni di sopra per entrà in u serviziu di interesse per noi, pudemu dì chì sicuru chì si trova nantu à i dispositivi Apple chì questu richiede u più sforzu. È tuttavia, di chjama à sta procedura una lingua diffusa ùn si volta.

    Conclusione

    Ora sapete esattamente cume accede in Google Photos, indipende u tippu di dispositivo impiantatu è u sistema operativu installatu. Speremu chì questu articulu sia statu utile per voi, noi ne finemu nantu à sta.