Cumu attivà Windows 10?

Windows 10 - l'ultima versione di l'OS da Microsoft. È sembra chì persisterà nantu à i computer per un bellu pezzu: alcuni dicenu ancu chì tutti quelli successivi saranu solu i so aggiornamenti. U più urgente diventa l'attivazione di Windows 10. Siamo onesti, micca tutti uttenenu metodi legali per quessa, cum'è a cummerciu in un magazinu, quandu ci hè una rete in spazi aperti. Windows 10 activator.

Sottu chì parlanu di i diversi metodi di attivazione. È ancu ciò chì si deve fà se Windows 10 ùn hè micca attivatu.

U cuntenutu

  • 1. Perchè attivate Windows 10
  • 2. Cumu attivare Windows 10?
    • 2.1. Attiva Windows 10 per telefonu
    • 2.2. Cumprà una chjave per Windows 10
    • 2.3. Cumu attivà Windows 10 senza una chiave
  • 3. Prugrammi per attivà Windows 10
    • 3.1. Windows 10 KMS Activator
    • 3.2. Altri attivatori
  • 4. Cosa fate se Windows 10 ùn hè micca attivatu?

1. Perchè attivate Windows 10

Perchè arrabbiarete tramuntà cù un qualcunu di attivazione? E vechje versioni anu cumu travagliatu senza sti. In verità, in u "top ten" un tale regimimentu hè ancu prumove. Ma vedemu ciò chì accade se ùn attivate micca Windows 10 è pruvate à cuntenere.

Cosa vi sarà, se ùn attivate micca Windows 10?

I cambiamenti cosmetici chiari cum'è chì lascianu cadere u sfondo di u desktop è chì perde continuamente notifiche di a necessità di attivà ponu esse chjamate fiori. A mancanza di supportu ufficiali hè ancu difficiule. È quì l'impossibilità di personalizà correttamente a personalizazione dà à u so aghjunghje in a sedia. Ma u più sgradevule hè u ripartimentu automaticu constante dopu un paiu d'ore di travagliu. È chì cunnosce ciò chì sfrutteranu ingegneri Microsoft in i prossimi aggiornamenti. Dunque a questione di l'attivazione hè megliu da risolve appena possibile.

2. Cumu attivare Windows 10?

Per attivà u sistema operativu prevede l'usu di una licenza digitale o di una chiave di 25 caratteri.

Licenza digitale permette à uttene Windows attivatu senza entrà una chjave in tuttu. Questu metudu hè pertinente quandu un avanamentu libaru da a "licenza" "septu" o "ottu", cù l'acquistu di "decine" in u Negoziu di Windows, è à i membri di u testu Preview di Insider. In questu casu, u sistema hè attivatu automaticamente dopu stabilitu a cunnessione cù Internet è custruendu i dati nantu à i servitori Microsoft.

If acquista chjave per Windows 10Tandu, durante l'installazione, questa chjave deve esse inserita à a richiesta di u sistema. L'attivazione hè effettuata automaticamente dopu à a cunnessione à u World Wide Web. Simili, l'autentificazione hè effettuata cù una stallazione pulita.

Attentu! L'inserzione è l'attivazione di a chjave manuale sò necessarie solu quandu tu per primu stallu una revisione specifica nantu à u dispositiu. U serviziu Microsoft li ricurderà è chì in futuro aghjone u so OS automaticamente.

2.1. Attiva Windows 10 per telefonu

S'ellu ùn hè micca una cunnessione à Internet o u servore Microsoft hè troppu occupatu è ùn risponde micca (stu fattu accade), questu hè u serviziu Attivazione di Windows 10 per telefunu. Sò quandu vi diceraghju chì a ricerca di l'elemento corrispondente in u menù è di l'impostazioni hè più lunga di quessa:

  • Cliccate Win + Rscrivite slui 4 e premete Invescia.
  • Una finestra si vede cù una scelta di paese, selezzi u vostru propriu e cliccate Next.
  • Ristona à chjamà u numeru chì u sistema mette in ballu, è seguite chiaramente e istruzioni da u segretariu. Megliu prumettite di registrà ciò chì dirate.
  • Poi entra in u codice di attivazione Windows 10 ricevutu è cliccate Attiva Windows.

Comu pudete vede, nunda di complicatu.

2.2. Cumprà una chjave per Windows 10

Se avete bisognu di una chjave di pruduttu per Windows 10, a chjave di licenza per e versioni più vechje di l'OS, cume XP, ùn funzionerà micca. Avete bisognu esattamente u codice attuale di 25 caratteri. Eccu alcuni modi per ottenerinu: cun u sistema operativu in scatula (s'è decidite à andà à u magazinu per u discu), cù una copia digitale di u sistema operativo (uguale, ma in u magazinu online ufficiale, per esempiu nantu à u situ di Microsoft), sia cum'è una licenza d'impresa Abbonamenti MSDN.

L'ultima di e opzioni giuridiche - a chjave in a dispositiva, chì hè venduta cù una "dieci" à a bordu. S'ellu hè necessariu, hà bisognu di esse inseritu à a richiesta di u sistema. Francu, questu ùn hè micca l'impostazione più barata - a menu casu chì avete bisognu davanti à un novu tablet o smartphone di Windows.

2.3. Cumu attivà Windows 10 senza una chiave

È avà vi diceraghju cume di attivà Windows 10. s'ellu ùn hè micca chiave - cusì, u bonu stilu pirata di vechju. Considerà chì, secondu l'accordu di licenza, ùn vi fate micca, è ancu per leghje. So agisca à u vostru risicu.

Allora, s'è vo circate per attivà Windows 10 senza una chjave è senza acquistà una licenza per soldi sferzati, allora avete bisognu di un attivatore. Ci hè parechje di esse in rete, ma sceglite attentamente. U fattu hè chì i scampatori anu adattatu à travaglià i virus più veri. Quandu provate à aduprà un tali "attivatore" vi infettà solu u sistema, puderete perde i dati, è, in u peggiu casu, inserisci i dati di carta di banca in maniera imprudente e perde tuttu u risparmiu.

3. Prugrammi per attivà Windows 10

Un bonu prugramma per attivà Windows 10 hà da evità cun muvimentu di prutezzione è rende l'OS conforme, cume un cane manuale. Un bonu prugramma ùn vi mette micca pubblicità o rallenta u sistema. Un bonu prugramma hè prima. KMSAuto Net. Prima, hè sempre costantemente aggiornatu è miglioratu. Dopu, risolve veramente a quistione di cume attivà Windows 10 per liberu è per sempre. Bè, o finu chì Microsoft impari cum'è di blocchi, è finu à una nova versione di l'attivatore hè liberatu. In terzu, u creatore di u prugramma Ratiborus nantu à u forum ru-board.com hà un argumu impurtante, chì risponde à e dumande è mette in opera l'ultime versioni di u so travagliu.

3.1. Windows 10 KMS Activator

Per Windows 10 KMS activator pò esse chjamatu u megliu mezu. Prima, hè statu sviluppatu per un bellu tempu, affinchì l'autore ùn hà micca da occupà l'esperienza. Dopu, semplice per l'utenti cumuni. Tandu, funziona veloce.

Cù l'attivazione di Windows 10 KMSAuto Net, u più pratice, a mio parè, a versione di u prugramma face capuniu senza sforzamentu. Nota chì per u funziunamentu normale, pò esigere di u .NET Framework (in parechji impianti hè già quì).

Iu elencanu e so caratteristiche principali:

  • un prugramma molto simplici, ùn necessita di cunniscenze speciali da aduprà;
  • Ci hè un mode avanzatu per quelli chì necessitanu fine-tuning;
  • libaru;
  • controlla l'attivazione (tutte e cose sò sempre per voi, ma ùn avete micca saputu);
  • sustene tutta a gamma di sistemi da Vista à 10;
  • sustene e versioni servore di u sistema operativo;
  • lungo u modu, pò attivare MS Office di versioni attuali;
  • utilizza un inseme di attrezzi per bypassà u meccanismo di attivazione, è per difettu selezziunu unu ottimale.

È hè ancu fornitu cunquistate istruzioni in parechje lingue, tra cui u russo. Descrive in dettaglio i suttilità di u travagliu in diversi modi è altre informazioni avanzate.

Allora, cumu si usa. Eccu una guida puntuale.

1. Prima, naturalmente, scaricate è installate. Se ùn vulete installà - scarica una versione portatile (portable).

2. Run u prugramma cù diritti di amministratore: cliccate à dirittu cliccendu nantu à l'icona - selezziunate Run in Administrator.

3. A finestra principale si aprirà cù dui tasti - Attivazione è Informazione.

4. L'informazione vi mostrerà u statutu di Windows è Office. Se vulete - assicuratevi chì avete bisognu di attivà.

5. Fate clic su Attiva. L'utile sceglie u megliu modu è l'attivare. E dopu scrive i risultati in u campu di uscita appena sottu à i pulsanti. Assicuratevi chì l'attivazione hè cumpleta.
Avà configureremu un bypass di attivazione automatica - installeremo u nostru serviziu KMS. Ciò hè un serviziu speciale chì sustituisce u sistema di sicurezza pertinente da Microsoft, è cusì a verifica di e chiavi hè eseguita in a macchina locale. In altre parole, u vostru computer penserà chì hà verificato l'attivazione da Microsoft, eppuru chì in realtà ciò ùn hè vera.

6. Cliccate nantu à a scheda Sistema.

7. Cliccate nantu à u bottinu Installa KMS-Service. L'iscrizzione nantu à u bottinu cambia in "In esecuzione", allora l'utile ripurtarà nantu à l'installazione riesce. Fatto, u sistema hè attivatu è hà da contattà avà u serviziu installatu da l'attivatore per verificà u statu.

Se ùn vulete installà un serviziu addizionale, pudete configurà Windows Scheduler. Dopu, ellu hà da fà indipendentemente un "colpu di cuntrollu" (riavi attivu se hè necessariu) dopu u numeru specificatu di ghjorni. Per fà quessa, in a scheda Sistema in a sezione Pianificatore, cliccate nantu à u bottinu Crea creata. L'attivatori pò avisce chì creà una missione in a cartella di prugrammi - ci sò d'accordu cun ellu.

È oghji pochi paroli in i modi avanzati. Se andate à a tabulazione A propositu è ​​cliccate nantu à u buttu di Modu Professionale, pochi più tabs cun impostazioni appariranu.

Ma questu hè per quelli chì sò interessati à tutti i generi di sottigliezze cum'è impostazioni IP, è micca solu a risposta à a dumanda di cume attivà Windows 10.

Sulla scheda Avanzate, pudete salvà i dati di attivazione è pruvate l'attivazione standard.

A tabulazione Utilità contiene parechji più attrezzi per attivà.

3.2. Altri attivatori

In più di l'attivatore di KMS, ci sò ancu altri, menu popolari. Per esempiu, Re-Loader Activator - chiede ancu .NET, hè capace di attivare Office, è hè ancu abbastanza semplici.

Ma a traduzione russa hè zoppu.

4. Cosa fate se Windows 10 ùn hè micca attivatu?

Ùn aghju dinò chì u sistema hà fattu funzionà, è subitu l'attivazione di Windows 10 si hè cascata. Sì avete una copia in licenza, allora avete un accessu directu à i servizii di supporto Microsoft. Pudete pre-leggere a lista di errori à u ligame //support.microsoft.com/ru-ru/help/10738/windows-10-get-help-with-activation-errors.

S'ellu hà fattu u travagliu di l'attivatore, allora hà bisognu di riavule. Antivirus interferisce - aghjunghje i file di attivatori è u serviziu installatu da ellu à eccezioni. In casi estremi, spegni l'antivirus à a volta di a attivazione.

Ora pudete attivà di modu indipendente u "top ten". Se qualcosa ùn hè andatu - scrive in i commenti, capemu.