AeroAdmin 4.4.2918

L'implementazione di i principali prughjetti di custruzzioni, riparazioni o altre attività simili principia cù a furmazione di un pianu per e spese prossime per e necessità diverse. Hè più faciule di fà una stima in prugrammi spiciali chì offrenu tuttu ciò chì pò esse necessariu durante stu prucessu. Inoltre, aiutanu à sistematizà è ordinà l'infurmazioni.

WinAvers

U scopu di stu prugramma hè nantu à a cunfigurazione di u budget. Tuttavia, pudete creà una tavula per qualunque prughjettu, avete solu abbandunà alcune di e funzioni incorporate, ùn saranu micca necessarie. WinAvers permette di conservà un numeru illimitatu di prughjetti è travaglià cù parechji à u tempu. U catalogu hà un cercatore è un attrezzu di edizione chì aiutanu à u travagliu.

Fate attenzione à a basa di i libri di riferenza. U prugramma ordina i dati conservati in essu è li mostra in tabelle tematiche. Andate in u menu di menu, perchè ci hè una lista di righe presenti. Quale di esse pò esse stampata immediatamente dopu l'apertura. A versione prucera di WinAvers hè disponibile gratuitamente in u situ ufficiale, ma per completà u travagliu duverete à cumprà a versione completa.

Scaricate WinAvers

AvanSMETA

AvanSMETA offre una serie di strumenti per fà una stima per travagliu di custruzzioni o di riparazione. Stu rapprisentu si differisce da altre basi dettagliate cù e task, futuri premessi è pianu di travagliu. Incù l'aiutu di u mago, l'utente crea un novu objettu, aghjusta camere, impianti idraulici, soffitto, pavimentu è transizioni ad essa.

Staccà un certificatu di cumpletività aiuterà à cunnosce sempre i costi è i progressi in u prugettu. Dopu à ogni azzione, u prugramma registra i cambiamenti in una tavula cun transazzioni in numerariu, induve l'utente può tracciate u statu di u so budget. Aduprate un prughjettu o crea u vostru direttore di materiali per ùn passà tantu tempu à monitorà i prezzi in futuro.

Scaricate AvanSMETA

Cors Smeta

Kors Smeta hè u prugrammu più simplici è più cunsideratu di tutti quelli chì sò in a nostra lista. Permette di creà rapidamente un prugettu, aghjuntà attività, specificà i materiali necessarii. Ci hè un set di documenti integer che sò ricercati da una finestra separata.

Dopu avè acquistatu a versione completa, accede à i cartulari. Questu software salva ogni stringa inserita, allora u ordinamenta è crea e tabelle tematiche. Inoltre, l'occasione di travaglià cù i magazzini. Ma davanti à cumprà, cunsiglii scaricà a versione demo, per studà u prugramma in dettaglio.

Scaricate Kors Smeta

WinSmeta

L'ultimu rapprisentante nantu à a nostra lista era WinSmeta. I novu utenti sò immediatamente raccomandati per familiarità cù i mudelli integrati, sò ancu adatti per a prima cunniscenza cù e funzioni di u prugramma. Tutte e azzioni si effettuanu in una finestra, avete bisognu di cambià trà e tabulette in lu fondu di u spaziu di lavoro.

I sviluppatori aghjunghjenu funzioni di ordinamentu di dati à vari tavuli. Sò in a finestra cù e proprietà di a stima. E grafiche sò cumparate, tutte e transazzioni finanziarie è infurmazioni in più nantu à u travagliu fattu sò visualizzati. Dopu avè elaboratu u prugettu, specificà tutti i parametri necessarii in e so proprietà. A versione prova di WinSmet hè dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale.

Scaricate WinSmeta

In questu articulu, avemu sceltu un software speciale per voi, chì u so missione principale hè di stima. Ma l'utili è funzioni adatti si pò truvà in altri prugrammi simuli orientati à l'impresa.

Vedi ancu: Programmi per l'imprese