R-Studio: un algoritmu per aduprà u prugramma

Nisun utilizatore hè immune da a perdita di dati da un computer, o da un discu esternu. Questu pò accadere in un casu di fallimentu di u discu, attacu di u virus, mancanza d'alimentu brusca, cancellazione erroneu di dati impurtanti, bypassing the basket, o from the basket. Povera prublemi se l'infurmazione di intrattenimentu hè cancellata, ma sì u mezu di comunicazione cuntene dati preziosi? Per recuperà e perdite di informazioni, ci sò utilità speciali. Unu di i megliu di elli hè chjamatu R-Studio. Parliamo di più nantu à cumu si usa R-Studio.

Scaricate l'ultima versione di R-Studio

Recuperazione di dati da u discu dur

A funzione primaria di u prugramma hè di recuperà i dati peri.

Per truvà un file eliminatu, pudete prima vede u cuntenutu di a partizione di u discu in u situ ch'ellu era situatu in precedenza. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di a partizione di u discu è cliccate nantu à u bottinu in u pannellu superiore "Mostra u cuntenutu di u discu".

L'elaborazione di l'infurmazioni da u discu da u prugramma R-Studio principia.

Dopu avè accadutu a prucessione, pudemu osservà i schedari è i cartulari situati in sta partizione di u discu, cumprendu quelli salvati. I cartulti è i file eliminati sò marcati cù una croce rossa.

Per risturà u cartulare ou lima desiderata, selezziunela cun una cudiera, è cliccate nantu à u bottinu in a barra di l'instrumenti "Riprova u marcatu".

Dopu à quessa, a finestra in cui avemu a specificà opzioni di recuperu hè scappatu. U più impurtante hè di specificà u cartulare induve a cartulina o u file sarà ripristinatu. Dopu avemu sceltu u directory di salvataggio è, se vulete, hà fattu altre impostazioni, cliccate nantu à u "Si".

Dopu, dopu, u schedariu hè risturatu in u cartulare chì avemu specificatu in precedenza.

Dighjà chì in a versione demo di u prugramma pudete risturà solu un schedariu à tempu è dopu micca più di 256 KB in dimensione. Se l'utente hà acquistatu una licenza, allora a riparazione illimitata di partite di dimensioni di file è cartulari diventa u dispusitivu.

Ripresa di firma

Se ùn truvate micca u cartulare o file chì avete bisognu di navigazione in u discu, questu significa chì a so struttura hè già stata spezata, per via di scrittura nantu à l'elementi eliminati di i nuovi file, o hè stata una violazione di emergenza di a struttura di u discu. In questu casu, una semplice visione di u cuntenutu di u discu ùn aiuta micca, è avete bisognu di effettuà una scansione cumpleta di e firme. Per fà quessa, selezziunate a partizione di dischi avè bisognu, è cliccate nantu à u pulsante "Scansione".

Dopu à ciò, una finestra si apre in cui pudete specificà a regolazione di scansione. L'utenti avanzati ponu fà cambiamenti à elli, ma se ùn si capisce micca bè per queste cose, allora è megliu à ùn toccà nunda, cumu i sviluppatori anu stabilitu l'impostazioni ottimali per difettu per a maiò parte di i casi. Cliccate nantu à u pulsante "Scansione".

U prucedimentu di scansione principia. Ci vole un tempu relativu longu, allora avete a aspettà.

Dopu a scansione hè finita, andate à a sezione "Trovata da firma".

Dopu, cliccate nantu à l'inserzione in a finestra di destra di u prugramma R-Studio.

Dopu un breve trattamentu di i dati, si apre una lista di i file trovati. Stanu raggruppati in cartulari separati per tippu di contenuti (archivi, multimedia, grafica, etc.).

In i schedari truvati da e firme, a struttura di u so postu nantu à u discu duru ùn hè micca conservata, cume era u casu in u prucedimentu di recuperu precedente, è i nomi è i timestamps anu persi. Dunque, per truvà l'elementu chì ci vole, avemu da guardà da u cuntenutu di tutti i file di a stessa estensione finu di truvà quellu quistione. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à u file, cum'è in un manager di file regule. Dopu à quessa, u spettatore di stu tipu di file hè aperto, chì hè installatu in u sistema per difettu.

Ripristinemu i dati, cum'è in l'ultimu tempu: verificate u file o cartulare desideratu cù un segno di spezialità è cliccate nantu à u bottinu "Riprova u marcatu" in a barra di strumenti.

Modificà dati di discu

U fattu chì u prugramma R-Studio ùn hè micca solu una applicazione di riparazione di dati, ma una combinazione multifunzionale per travaglià cù dischi, hè dimustrata da u fattu chì hà un strumentu per edità l'infurmazioni di u discu, chì hè un editor esadecimale. Cun duie, pudete editare e proprietà di i file NTFS.

Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u file chì volete edità è selezziunate a vocazione "Viewer-Editor" in u menù contestuale. Oppure, pudete semplicemente digià a combinazione di tasti Ctrl + E.

Dopu à quì, l'editore si apre. Ma, ci vogliu notà chì solu i prufessiunali ponu travaglià in sti, è utilizatori assai curati. Un utilizatore cumudiale pò causà serii danni à u schedariu, inettamente aduprà stu uttenu.

A creazione di una immagine di discu

In più, u prugramma R-Studio ti permette di creà immagini di u discu fisicu in tuttu, e so partizioni è directory specifica. Questa pratica pò esse aduprata sia cume una copia di backup, sia per e successive manipolazioni cun contenuti di discu senza u risicu di perde l'infurmazioni.

Per inizià stu prucessu, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à l'oggiu avemu bisognu (discu fisicu, partizione di discu o cartella), è in u menù contestuale chì vene, vai à l'elemento "Crea un'immagine".

Dopu à quessa, una finestra si apre per l'utente pò fà impostazioni per creà una immagine per ellu, in particulare, specificà u cartulare di situazione per a immagine chì hè creata. E megliu di tuttu, s'ellu hè mezu amovibile. Pudete ancu lasciare i valori di difettu. Per inizià direttamente u prucessu di creazione di una immagine, cliccate nantu à u pulsante "Sì".

Dopu à quessa, u prucessu di creazione di un'imagine cumincia.

Comu pudete vede, u prugramma R-Studio ùn hè micca solu un'applicazione di recuperu di file abituale. Ci sò parechje altre caratteristiche in a so funzionalità. In u algoritmu dettagliatu per effettuà alcune azzioni dispunibili in u prugramma, avemu fermatu à sta revisione. Questu istruzione per u travagliu in R-Studio sarà senza dubbiu utile per entrambi i principianti assoluti è quelli chì anu avè certa esperienza.