Upgrade Windows 7 to Service Pack 1

Android hè un sistema operativu chì hè in costante evoluzione, dunque, i so sviluppatori liberanu regolarmente novu versioni. Alcuni dispositivi sò capaci di scopre di modu indipendente l'aggiornamentu di u sistema publicatu di recente è installatu cù u permessu di l'utente. Ma chì cosa si deve fà se notificazioni nantu à l'aggiornamentu ùn venenu? Pò attualizà Android nantu à u mo telefonu o tablet per me?

Aghjurnamentu di Android in dispositivi mobili

L'aggiornamenti vene veramente raramente, soprattuttu quandu si tratta di dispositivi obsoleti. Tuttavia, ogni utilizatore pò mette in opera a forza, ma in questo casu, a garanzia da u dispositivo hè rimossa, cusì tene in considerazione stu passu.

Prima di stallà a nova versione di Android, hè megliu per fà una copia di backup di tutti i dati importanti di l'utente - backup. Grazie, quessa, se qualcosa esce, allora puderete restituire i dati salvati.

Vede ancu: Cumu fà un backup prima lampà

In u nostru situ pudete truvà infurmazione nantu à u firmware di i dispositivi popolari di Android. Per fà sta in a categoria "Firmware" usa a ricerca.

Metudu 1: l'aggiornu standard

Questu metudu hè u più sicuru, postu chì l'aggiornamenti in stu casu seranu stabiliti à u 100% di cumportamentu, ma ci sò alcune limitazioni. Per esempiu, pudete mandà solu un'aggiornamentu rilasciatu ufficialmente, è solu se hè solu per u vostru dispositivo. Altrimenti, u dispositiu ùn pò puru micca dittallà l'aggiornamenti.

L'istruzzioni per questu metudu sò:

  1. Andà à "Impostazioni".
  2. Trova un puntu "Circa u telefunu". Andate in ellu.
  3. Ci deve esse un articulu quì. "Aggiornamentu di u sistema"/"Aggiornamentu di u Software". Altrò, cliccate nantu à "Versione Android".
  4. Dopu, dopu, u sistema cumincerà à verificà u dispositivo per l'aggiornamenti è a dispunibilità di l'aggiornamenti dispunibili.
  5. Se ùn ci sò micca aggiornamenti per u vostru dispositivo, u visuale mostrerà "U sistema hè l'ultima versione". Se l'aghjurnamenti dispunibuli sò stati trovati, vedete un'offerta di stallà. Cliccate nantu à sta.
  6. Avà avete bisognu di avè u telefunu / tablet in pettu à a Wi-Fi è avè una carica piena di batteria (o almenu almenu a mità). Quì potete esse dumandatu à leggere l'accordu di licenza è marcateci chì sì d'accordu.
  7. Dopu à l'iniziu di l'aggiornu di u sistema. Durante questu, u dispositiu pò riavvià un paiu di volte, o si fermi "in strettu". Ùn dite micca fà nulla, u sistema hà da fà un escursione indipendente in giru, dopu chì u persunale si scaricà cum'è di solitu.

Metudu 2: Installate u Firmware Locale

Per impostazione predefinita, parechji smartphone Android tenenu una copia di backup di u firmware attuale cù l'aggiornamenti. Questu metudu pò esse attribuitu ancu à u standard, postu chì hè effettuatu solu cù e capacità di un smartphone. L'istruzzioni per questo sò cumprì e:

  1. Andà à "Impostazioni".
  2. Allora andate à u puntu. "Circa u telefunu". Di solitu hè situatu à u fondu di u listinu dispunibile cù i parametri.
  3. Articulu apri "Aggiornamentu di u sistema".
  4. Cliccate nantu à l'ellipsis in a parte superiore à a destra. Se ùn hè micca, allora stu metudu ùn funziona micca per voi.
  5. Da u listinu in goccia, selezziunate l'elemento "Installu u firmware locale" o "Selezziunu i cunfirmatori".
  6. Conferma l'installazione è aspettate ch'ellu sia finitu.

In questu modu, pudete installà solu u firmware chì hè digià scrittu in a memoria di u dispositivo. Tuttavia, pudete scaricà u firmware scaricatu da altre fonti in a sua memoria cù i prugrammi spiciali è a presenza di diritti di root in u dispositivo.

Metudu 3: ROM Manager

Questu metudu hè pertinente in i casi in cui u dispositiu ùn hà trovu micca aggiornamenti ufficiali è ùn pò micca dì installarli. Cè stu prugramma, pudete mandà micca solu qualchì attualizazioni ufficiali, ma chjamate persunite, cioè, sviluppate da creaturi indipendenti. Tuttavia, per u funziunamentu normale di u prugramma dighjà i diritti di l'utente root.

Vede ancu: Cumu uttene diritti di root su Android

Per mette à l'uparazioni in questu modu, avete bisognu di scaricà u firmware necessariu è u trasferisce sia in a memoria interna di u dispositivo o in a carta SD. U file d'aggiornu deve esse un archiviu ZIP. Quandu trasferisce u so dispositivo, metti l'archiu in u cartulare radice di a carta SD, o in a memoria interna di u dispositivo. È ancu per a comodità di e ricerche rinominà l'archive.

Quandu a preparazione hè cumpleta, pudete procedere direttamente à l'aggiornamentu di Android:

  1. Scaricate è installate ROM Manager in u vostru dispositivo. Questu pò esse fattu da u Market Play.
  2. In a finestra principale, trova l'oggetto "Installazione di ROM da una scheda SD". Ancu se u schedariu di l'aggiornamentu hè in a memoria interna di u dispositivo, selezziunate sempre sta opzione.
  3. Sottu a voce "Directory corrente" specificate u caminu per l'archivio zip cù l'aggiornamenti. Per fà quessa, cliccate nantu à a linea, è in apertura "Esploratore" selezziunu u file desideratu. Pò esse situatu sia in a carta SD sia in a memoria esterna di u dispositiu.
  4. Scorri un pocu più bassu. Qui vi truverete un paragrafo "Salvà a ROM attuale". Hè cunsigliatu à messe u valore "Sì", chì in casu di installazione chì ùn hà micca sucessu, pudete tornà rapidamente à a vecchia versione di Android.
  5. Dopu cliccate nantu à l'elemento "Reboot and install".
  6. U dispositivo riavanu. Dopu à quessa, l'installazione di l'aggiornamenti cumincerà. U dispositiu torna à inizià à appesi o cumportatu inadeguatamente. Ùn toccate micca finu à ch'ella sia finita l'aggiornamentu.

Quandu scarichi u firmware da sviluppatori di terze parti, leggere a revisione di u firmware. Se u sviluppatore furnisce un elencu di dispositivi, caratteristiche di dispositivi è versioni di Android, cù i quali u firmware sarà compatibile, allora assicuratevi di studialu. Puru chì u vostru dispositivo ùn sia micca cunsigliatu à unu di i parametri, ùn avete micca bisognu à risicu.

Vedi ancu: Cumu reflash Android

Metudu 4: Recovery ClockWorkMod

ClockWorkMod Recovery hè un strumentu più putente per u travagliu cù l'installazione di l'aggiornamenti è à l'altri firmware. Tuttavia, a so installazione hè assai più complicata di u Gestore di ROM. In realtà, questu hè un add-on à l'usu Recovery (BIOS analogu nantu à un PC) dispositivi Android. Cù sì, pudete installà una lista più larga di l'aggiornamenti è di u firmware per u vostru dispositivo, è u prucessu di stallazione hè più liscia.

U sfruttamentu di stu metudiu implica u restituzione di u vostru dispositivo à u so statu di fabbrica. Hè cunsigliatu di trasferisce tutti i file importanti da u vostru telefonu / tablet à un altru trasportatore per anticipu.

Ma a installazione di CWM Recovery hà una certa complessità, è hè impussibile truvà in u Play Store. Di conseguenza, devi scaricà l'imagine in un computer è installatu nantu à Android cù l'aiutu di qualchi prugrammi di terza parte. L'istruzzioni di installazione per ClockWorkMod Recovery cù u ROM Manager sò i seguenti:

  1. Trasferisce l'archive da u CWM in a carta SD, o a memoria interna di u dispositivo. Per installà, avete bisognu di diritti di l'utente root.
  2. In blocu "Recuperu" selezziunate "Rinnuvamentu Flash ClockWorkMod" o "Setup di riparazione".
  3. Sotto "Directory corrente" toccà a linea bianca. Si apre "Esploratore"induve avete bisognu di specificà u parcorsu à u file di installazione.
  4. Ora selezziunate "Reboot and install". Aspetta chì u prucedimentu di l'installazione sia finitu.

Cusì, ora u vostru dispositivo hà un add-on per ClockWorkMod Recovery, chì hè una versione migliorata di recuperu regule. Da quì pudete mettere l'aggiornamenti:

  1. Scaricate u zip-archive cù l'aggiornamenti di a carta SD o di a memoria interna di u dispositivo.
  2. Spegni u smartphone.
  3. Accedi in Recuperu tenendu premutu u bottinu di l'alimentazione è unu di i tasti di u volume à u tempu. Chi di e chjave si deve tene dipende da u mudellu di u vostru dispositivo. Di solitu, tutte le scorciagure sò scritte in a documentazione per u dispositiu o in u situ di u fabbricante.
  4. Quandu u menu di recuperu si carica, selezziunu "Cancellazione di dati / reset di fabbrica". Quì, u cuntrollu hè effettuatu per mezu di i tasti di u volume (navigà da e voci di u menù) è di u tastu di accensione (seleziona l'oggetto).
  5. In questu, selezziunate l'elemento "Sì - cancellà tutti i dati di l'utente".
  6. Ora andate à "Installate ZIP da a SD-card".
  7. Qui ci vole à sceglie un archiu ZIP cù l'aggiornamenti.
  8. Conferma a vostra scelta cliccendu nantu à l'elemento. "Sì - installa /sdcard/update.zip".
  9. Aspetta chì l'aggiornu sia finitu.

Pudete attualizà u vostru dispositivo in u sistema operativu Android in parechji maneri. Per i utilizatori senza esperienza si consiglia di aduprà solu u primu metudu, chì in questu modu pudete diffici da causà dannu seriu à u firmware di u dispositivo.