Configurazione di u router TP-LINK TL-WR702N


U router wireless TP-LINK TL-WR702N si adatta in a tasca è puru da una bona velocità. Pudete configurà u router per chì Internet sia in tutti i dispositivi in ​​pochi minuti.

Impostazione iniziale

A prima cosa da fà cun ognu di i router hè di determinà induve hè in posu di Internet per travaglià in ogni locu in a stanza. Sò ancu un socket. Dopu fà quellu, u dispositiu deve esse cacciu à u computer cun un cavu ethernet.

  1. Ora aprite u navigatore è in a barra di indirizzu inserite u indirizzu chì seguita:
    tplinklogin.net
    Sì ùn ci succede nunda, pudete tenta u seguitu:
    192.168.1.1
    192.168.0.1
  2. A pagina di autorizazione verrà visualizzata, quì vi tocca à inserisce u vostru username è password. In i dui casi hè admin.
  3. Se tuttu hè fattu correttamente, vedite a pagina successiva, chì mostra l'infurmazioni nantu à u statu di u dispositivo.

Configurazione rapida

Ci sò parechji fornitori di Internet diversi, certi di elli credenu chì a so Internet anu travaglià fora di a scatula, cioè, subitu, appena u dispositivu hè cunnessu. Per questo casu, assai bè adattatu "Prisentazione rapida"dove in u modu di dialogu pudete fà a configurazione necessaria di i parametri è Internet funzionerà.

  1. L'iniziale di a configurazione di i cumpunenti di base hè faciule, questu hè u secondu elementu di a sinistra in u menù di u router.
  2. A prima pagina, pudete immediatamente preme u pulsante "Prossimu", perchè spiega ciò chì sta elementu di menu.
  3. In stu stadiu, avete bisognu di sceglie in chì manera u router opererà:
    • In a modalità di l'accessu, u router cuntene a rete cablata è, grazie à questu, à traversu ciò, tutti i dispositivi ponu cunnesse à Internet. Ma nant'à u tempu, se per u travagliu di l'Internet avete bisognu di configurà qualcosa, allora duverà esse fattu per ogni dispositiu.
    • In modalità router, u router funziona un pocu diversamente. E impostazioni per u travagliu di l'Internet sò fatte solu una volta, pudete limità a velocità è abilite u firewall, è ancu di più. Cunsiderà ogni modu à volta.

Mode Access Point

  1. Per uttene u router in u mode di l'accessu, selezziunu "AP" è spingà u pulsante "Prossimu".
  2. Per difettu, parechji parametri saranu già cum'è necessariu, u restu bisognu à esse riempitu. Una attenzione speciale deve esse prestata à i seguenti campi:
    • "SSID" - Questu hè u nomu di a rete WiFi, sarà visualizata nantu à tutti i dispositivi chì vogliono cunnessu à u router.
    • "Modu" - determina chì protocolli operanu a rete. Più spessu, u travagliu annantu à i dispositivi mobili richiede 11 bgn.
    • "Opzioni di sicurezza" - Eccu indicu s'ellu sarà pussibule di cunnesse à a rete senza filu senza una password è bisognu di entrà in a.
    • Opzione "Disable security" permette di cunnesse senza una password, in altre parole, a rete senza filu sarà aperta. Questu hè ghjustificatu in a cunfigurazione iniziale di a rete, quandu hè impurtante à definisce tuttu u più prestu pussibule e assicurarsi chì a cunnessione sia di travagliu. A maggior parte di i casi, a password hè megliu à mette. A cumplessità di a password hè megliu determinata dipende da e possibilità di selezzione.

    Mediante l'impostazione di i parametri necessarii, pudete preme u pulsante "Prossimu".

  3. U prossimu passu hè di riavvià u router. Pudete fà subitu cliccando nantu à u pulsante. "Reboot", ma pudete andà à i passi precedenti è cambiate qualcosa.

Modu router

  1. Per u router di travaglià in router, ci vole à sceglie "Router" è spingà u pulsante "Prossimu".
  2. U prucessu di configurazione di una cunnessione senza filu hè esattamente uguale cum'è a metà di l'accessu.
  3. A stadi, sceglite u tipu di cunnessione Internet. Di solitu l'infurmazioni necessarie ponu esse ottenute da u fornitore. Considerà ogni tipu separatamente.

    • Tipu di cunnessione "IP dinamica" implica chì u fornitore emette un indirizzu IP automaticamente, cioè, ùn hè micca bisognu di fà qualcosa sè.
    • "IP statica" bisognu inserisce tutti i parametri manualmente. In u campu "Indirizzu IP" avete bisognu di inserisce l'indirizzu attribuitu da u fornitore, "Subnet Mask" apparisce automaticamente in "Default Gateway" specificate l'indirizzu di u fornitore di router chì permette a cunnessione à a rete, è "DNS primariu" Pudete mettere un servitore di nomi di duminiu.
    • "PPPOE" Configuratu inserendu un username è una password, cù a quale u router si cunnesse à i gateway di u fornitore. I dati di cunnessione PPPOE ponu esse spessu ottenuti da un accordu cun un fornitore di Internet.
  4. L'installazione finisce cume in a metà di l'accessu - ci vole à riavvià u router.

Configurazione di router manuali

A configurazione manuale di u router permette di specificà ogni parametru separatamente. Questu dà più funzioni, ma duverà aprire menu diversi per unu.

Prima ci vole à sceglie in chì modalità u router funziona, questu pò esse fattu aprendu u terzu articulu in u menù di u router à a sinistra.

Mode Access Point

  1. Selezzione di l'oggetto "AP", ci vole à premete un bottinu "Salvà" è se davanti à u router era in una manera diversa, allora riavanu è poi pudete procedere à u passu chì vene.
  2. Cum'è a modalità di l'accessu implica u cuntinuazione di a rete cablata, hè necessariu configurà a cunnessione senza filu. Per fà quessa, selezziunu u menu in sinistra "Wireless" - A prima voce si apre "Impostazioni senza filu".
  3. Questu hè primariamente indicatu "SSID ", o nome di a rete. Poi "Modu" - U modu in u quale a rete senza fili funziula hè meglio indicatu "11bgn mischiatu"accussì chì tutti i dispositivi ponu cunnesse. Pudete ancu attenti à l'opzione "Abilita SSID Broadcast". S'ellu hè disinseritu, allora a rete senza filu sarà nascosta, ùn serà visualizzata nant'à a lista di reti WiFi dispunibili. Per cunnessione cù essa, avete da scrive manualmente u nomu di a rete. Da un latu, questu hè scunfortu, d'altra parte, e fatti sò tantu diminuiti chì quellu chì si pone capì à a rete è si pone à cunnessu.
  4. Avendu stabilitu i parametri necessarii, andate a configurazione di password per cunnessu à a rete. Questu hè fattu à u prossimu paragrafo. "Sicurezza senza filu". A stu puntu, à u principiu, hè impurtante di sceglie l'algitimu di sicurezza presentatu. Hà cusì chì u router li elenca incrementalmente in termini di affidabilità è sicurezza. Allora, hè megliu à sceglie WPA-PSK / WPA2-PSK. Tra l'ultime opzioni presentate, avete bisognu di sceglie a versione WPA2-PSK, A crittografia AES, è specificà una password.
  5. Questu cumpleta l'impostazione in u mode di u access point. Premendu u pulsante "Salvà", pudete vede in cima di u missaghju chì e impostazioni ùn funzionanu micca finchè u router non hè ripartitu.
  6. Per fà quessa, apri "Strumenti di sistema"selezzione articulu "Reboot" è spingà u pulsante "Reboot".
  7. Dopu u reiniziziu, pudete tenta di cunnessu à u puntu di accessu.

Modu router

  1. Per cambià in modalità router, selezziunu "Router" è spingà u pulsante "Salvà".
  2. Dopu à quessa, un missaghju apparirà chì u dispositiu sarà riaviatu, è à u listessu tempu travaglia un pocu altru.
  3. In modalità router, a configurazione senza filu hè u listessu cum'è in a modalità di l'accessu. Prima ci vole à andà à "Wireless".

    Poi specificate tutti i parametri necessarii di a rete wireless.

    È ùn vi scurdate di definisce una password per cunnessu à a rete.

    Apparirà un missaghju chì nunda aghjone prima di u riavvicinamentu, ma in questa fase, u riavvintu hè cumpletamente optativu, cusì puderete procedere à u passu chì seguite.
  4. Ciò chì seguita hè a configurazione di a cunnessione cù i gateway di u fornitore. Cliccando nantu à l'elemento "Rete"aprirà "WAN". In "Tipu di cunnessione WAN" selezziunate u tippu di cunnessione.
    • A personalizazione "IP dinamica" è "IP statica" Ciò accade in a stessa manera cum'è in l'impostazione rapida.
    • Quandu configurassi "PPPOE" username è password sò specificati. In "Modu cunnessione WAN" avete bisognu di specificà cumu a cunnessione sarà stabilita, "Cunnessa nantu à a dumanda" significa dì cunnessione à dumande "Connect Connectally" - automaticamente, "Cunniscenza basata à u tempu" - Durante intervalli di tempu è "Cunnessu manualmente" - manualmente. Dopu, avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu "Connect"per stabilisce una cunnessione è "Salvà"per salvà l'impostazioni.
    • In "L2TP" username è password, indirizzu server in "Indirizzu IP di Server / Nome"dopu chì pudete pressà "Connect".
    • Parametri per u travagliu "PPTP" simu i tipi di cunnessione precedenti: username è password, indirizzu di u servitore è a modalità di cunnessione.
  5. Dopu avè impiantatu una cunnessione Internet è una rete wireless, pudete procedere à a configurazione di trasmissione di indirizzi IP. Questu pò esse fattu andendu à "DHCP"unni si aprirà subitu "Impostazioni DHCP". Quì pudete attivà o disattivà a trasmissione di indirizzi IP, specificate l'ampiezza di indirizzi da emigrà, u gateway è u servitore di nomi di dominio.
  6. Di norma, questi passi sò generalmente abbastanza per chì u router abbia funzionu normalmente. Dunque, l'ultima tappa sarà seguita da un riavule di u router.

Conclusione

Questu completa a configurazione di u router di tasca TP-LINK TL-WR702N. Comu pudete vede, questu pò esse fattu sia cù l'aiutu di una messa in furmazione rapida è manualmente. Se u fornitore ùn impiega micca qualcosa di particulare, pudete persunalizà in ogni modu.