L'utente di Windows pò gestì u travagliu non solu di i prugrammi chì hà installatu indipendentemente, ma ancu di qualchi cumpiunori di sistema. Per fà quellu, l'OS hà una sezione speciale chì permette micca solu di disattivà inutilmente, ma ancu attivà varie applicazioni di sistema. Considerà cumu si faci in Windows 10.
Gestisce i componenti integrati in Windows 10
A procedura per entrà in a rùbbrica cun componenti ùn hè micca diversa da quella implementata in versioni precedenti di Windows. Malgradu u fattu chì a sezione cù a rimozione di prugrammi hè stata muta à "Opzioni" "Duende", un ligame chì conduce à u travagliu cù i cumpunenti, hè ancu lanciatu "Pannello di cuntrollu".
- Dunque, per arriva quì, passendu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu"Inserendu u so nome in u campu di ricerca.
- Piazzà u modu di vista "Piccole icone" (o grande) è aprite in "Programmi è Componenti".
- Tramite u pannello di sinistra andate in a sezione "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows".
- Si aprirà una finestra in a quale tutti i cumpi dispunibili sò visualizati. Una marca di spuntà indica ciò chì hè attivatu, una scatula chjuca - ciò chì hè in parte annantu, una scatula vuota, rispettivamente, significa un modu disattivatu.
Cosa pò esse disattivatu
Per evità e cumpà di travagliu irrilevanti, l'usu pò aduprà a lista sottu, è se necessaria, torna à a stissa sezione è accende quella necessaria. Spiegate ciò chì à includere, ùn ne - cusì ogni utente decide per se. Ma cù disconnessione, l'utenti pò avè domande - micca chiunque sàchì quale di esse pò esse disattivata senza aduprà u funziunamentu stabili di l'OS. In generale, vale a dì chì l'usioni potenzialmente inutili sò dighjà discuplicati, è hè megliu à ùn tocchi quiddi chì travaglianu, in particulare senza capisce ciò chì fate generalmente.
Per piacè, avete a notazione chì a disattivazione di i componenti ùn hà micca praticamente influenza nantu à e prestazioni di u vostru computer è ùn scarica u discu dur. Hà un sensu di fà solu sì chì sì sicuru chì un determinatu componente ùn hè micca utile o u so travagliu interferisce (per esempio, a virtualizazione integrata Hyper-V hè in lite cun software di terze parti) - allora a disattivazione sarà ghjustificata.
Pudete decidere per se stessi di chì disattivà ponendu sopra ogni componente cù u cursore del mouse - una descrizione di u so scopu apparirà immediatamente.
Hè sicuramente da disattivà una di e seguenti componenti:
- "Internet Explorer 11" - s'è aduprà altri navigatori. Tuttavia, tene à mente chì diversi prugrammi ponu esse programmati per aprite i ligami in seia solu attraverso IE.
- Hyper-V - componente per a creazione di macchine virtuale in Windows. Pò esse disattivatu se l'utente ùn cunnosce micca ciò chì e macchine virtuale sò in principiu o aduprà hypervisors di terze parti cum'è VirtualBox.
- ".NET Framework 3.5" (cumprì e versioni 2.5 è 3.0) - in generale, ùn hà sensu di disattivarla, ma certi programmi ponu qualchì volta aduprà sta versione, invece di a novità 4. + è superiore. Se un errore esce quandu avviate un anzianu prugrammu chì funziona solu solu cù 3,5 è sottu, avete bisognu di riavvià stu cumpunente (a situazione hè rara, ma possibile).
- "Windows Identity Foundation 3.5" - Oltre à u .NET Framework 3.5. Ùn hè necessariu disconnetti se u stissu era fattu cù l'elemento precedente di sta lista.
- "Protocollo SNMP" - Assistente di perfezionamentu di vecchi router. Nè i novu router nè ancu vecchi sò necessarii s'elli sò configurati per u usu di casa normale.
- "Inserendu IIS Web Core" - applicazione per sviluppatori, inutili per l'utente media.
- "Avanciu di Shell Launcher" - scrive l'applicazioni in modu isolatu, puru ch'elli supportanu sta caratteristica. L'utente media ùn hà micca bisognu di sta funzione.
- "Cliente Telnet" è "Cliente TFTP". U primu hè capace di cunnesse remotamente à a linea di cumunicazione, u secondu hè di trasferisce i file via u protocollo TFTP. Entrambe ùn sò spessu usate da a genti cumuna.
- "Cartella di travagliu Client", "RIP Listener", "Servizi TCPIP semplici", "Servizi di Active Directory per l'Accessu à l'Annuau Ligere", IIS Services è Connettore MultiPoint - Strumenti per u scopu d'impresa.
- "Componenti Legacy" - hè raramente adupratu da applicazioni assai vecchie è hè attivatu da quessi se necessariu.
- "RAS Connection Manager Administration Package" - Disignatu per travaglià cù VPN cù e capacità di Windows. Ùn hè micca bisognu di VPN esterno è pò esse attivatu automaticamente quandu hè necessariu.
- "Servizio di attivazione di Windows" - Un strumentu per sviluppatori, micca cunnessu à a licenza di u sistema operativu.
- "Filtrà Windows TIFF IFilter" - accelera u lance di i TIFF-files (immagini raster) è pò esse disattivatu se ùn travagliate micca cù stu furmatu.
Alcuni di i cumpunenti elencati sò prubabili di esse disabilitati. Ciò significa chì ùn avete più bisognu di a so attivazione. Inoltre, in parechji assemblei amatoriali, certi di i cumpi elencati (è unmentioned too) ponu esse cumplettamenti assenti - quessa significa chì l'autore di a distribuzione li hà già eliminatu di per se quandu cambia a maghjina standard di Windows.
Risolvendu i problemi prublemi
U travagliu cù i cumpunenti ùn hè micca sempre andatu: à certi utilizatori ùn pò mancu aprire nisuna finestra o cambià u so status.
Schermu biancu invece di a finestra component
Ci hè un prublema in a esecuzione di a finestra di componenti per una persunalizazione in più. Invece di una finestra cù una lista, solu una finestra bianca bianca hè posta, chì ùn carica micca ancu dopu pruvemi ripetuti di lanciatu. Ci hè un modu faciule per correggere questu errore.
- Aprite Editor Editorpremendu i tasti Win + R è inscritta in a finestra
regedit
. - Inserite u seguitu in a barra di indirizzu:
SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Controlla Windows
è cliccate Enter. - In a parte principale di a finestra truemu u parametru "CSDVersion", cliccate velocemente nantu à elli due volte cù u bottinu sinu di u mouse per aprire, è ponu u valore 0.
Componente ùn hè micca inclusu
Quandu hè impossibile traduce u statu di ogni elementu in attivu, inserisci una di e opzioni seguenti:
- Scrivite da qualchì parte un elencu di tutti i componenti attualmente in esecuzione, disattivarli è riavvià u PC. Allora cerca di accende u prublema, dopu à tutti quelli chì sò stati disattivati, è dopu ripartite u sistema. Verificate se u cumpunente impiegatu hè attivatu.
- Entra "Modu praticu cù supportu di driver di rete" e attivate u componentu quì.
Vede ancu: Avemu entratu in modalità sicura nantu à Windows 10
Immagazzinamentu di i componenti era dannatu
Una causa cumuna di i prublemi elencati sopra hè a corruzzione di i file di sistema chì facenu falli a partizione di i componenti. Pudete eliminà quandu seguite e istruzioni dettagliate in l'articolo à u ligame sottu.
Per di più: Uteghjendu è ripristinà a verità di integrità di i file di sistema in Windows 10
Ora sapete à ciò chì precisamente pò esse disattivatu in "Componenti di Windows" è cum'è per risolve i prublemi problematichi in u so lanciu.