Quandu più spessu accettate è mandate e scrizzioni, più carta di correspondenza hè conservata in u vostru computer. È, naturalmente, questu porta à u fattu chì u discu finisce di spaziu. Inoltre, questu pudere purtà à u fattu chì Outlook ùn smetta micca di riceve lettere. In tali casi, pudete cuntrullà a taglia di a vostra mailbox è, se hè necessariu, eliminà e lettere inutili.
Tuttavia, per liberà spaziu, ùn hè necessariu cancellà tutte e lettere. E i più impurtanti pò esse puru archiviu. Cumu fà sta, discutemu in stu manuale.
In tuttu, Outlook furnisce dui modi per archivà e-mail. U primu hè automaticu è u secondu hè manuale.
Archiviazione automatica di e-mail
Cominciamo cù u modu più praticu - questu hè l'archiviu automaticu di mail.
I vantaggi di stu metanu sò chì Outlook persegue automaticamente e lettere senza a vostra participazione.
L'inconvenienti includenu u fattu chì tutte e lettere saranu archiviate è necessarie, è ùn necessarie.
Per configurà l'archiviu automaticu, in u menu "File", cliccate nantu à u pulsante "Parametri".
Dopu, andate à la scheda "Avanzata" è in u gruppu "AutoArchive", cliccate u pulsu "AutoArchive Settings".
Ora resta à fà i parametri necessarii. Per fà quessa, selezziunate a casella "Autoarchive ogni ... ghjorni" è ponu u periodu di l'archivu in ghjorni.
C'è dinu in i parametri à a nostra discrezione. Se vulete Outlook à dumandà a cunfirmazione prima di iniziare u backup, selezziunate a casella "Richiesta prima di l'archiviazione automatica", se quessa ùn hè micca necessaria, allora selezziunate a casella è u prugramma farà tuttu.
Di seguito pudete configurà a cancellazione automatica di e vecchie lettere, induve pudete ancu definisce a "età" massima di a lettera. È dinò per determinà ciò chì fà cù e vecchie lettere - spostà li à una cartulina separata, o solu sguassate li.
Una volta dopu avè fattu l'impostazioni necessarie, pudete cliccà nantu à u "Pulsante applicà a tutte e cartelle".
Se volete sceglie e cartelle chì vene archivendu da voi stessi, allora in questo casu vi hà da andà in e proprietà di ogni cartella è configurà quì l'archiviazione automatica.
Infine, cliccate à u bottu "OK" per confermà e impostazioni fatte.
Per annullà l'archiu autocustu, hè basta à deselezzione a casella "Archiviu autumatu ogni ... ghjorni".
Archiviazione manuale di e lettere
Ora analizzate u modu manualu di l'archiviu.
Stu metudu hè abbastanza sèmplice è ùn richiede micca impostazioni addizionali da l'utenti
Per mandà una lettera à l'archiviu, devi selezziutu in a lista di lettere è cliccate nantu à u bottinu "Archivi". Per archivà un gruppu di lettere, selezziunate e lettere necessarie è poi preme u mo pulsante.
Questu metudu hà ancu i so pro e contro.
I vantaghji includenu u fattu chì voi scelte chì lettere necessite archiviare. Ebbè, u minus hè archiviazione manuale.
Cusì, u client di posta elettronica Outlook offre à i so utenti cun varie opzioni per creà un archiu di lettere. Per più fiducia, pudete aduprà entrambe. Hè cusì, per principiu, configurà l'archiviazione automatica è dopu, cum'è necessariu, mandà e lettere à l'archive, è sguete i più.