Aghju chjoveru aduprà e istruzioni novu e più aggiornate per cambià u firmware è installà un router Wi-Fi per u funziunamentu aghjustatu cù Beeline Go.
Vede ancu: Configurazione di u router D-Link DIR-300
Router Wi-Fi D-Link DIR-300 NRU riv. B7
Un duchju ghjornu fa era pussibile configurà un novu router WiFi D-Link DIR-300 NRU rev. B7, ùn ci hè nunda di prublemi cù sti, in generale. Di conseguenza, discurremu cume cunfigurà stu router da solo. Malgradu u D-link hà cambiatu in tuttu u design di u dispositivo, chì ùn hè micca cambiatu per parechji anni, u firmware è l'interfaccia di a tintura ripieghja completamente l'interfaccia di e duie revisioni precedenti cù u firmware partendu da 1.3.0 è finisce cù l'ultimu. 1.4.1. Di l'importanti, a mio parè, cambiamenti in B7 - questu hè a mancanza di un'antenna esterna - ùn sò micca cunnosce cumu ciò influenzerà a qualità di l'accusazione / trasmissione. DIR-300 è cusì ùn hè micca diversa a putenza di u signale Beh, va, u tempu ti dirà. Dunque, andate à u sughjettu - cume configurà u router DIR-300 B7 per travaglià cù u fornitore di Internet Beeline.
Vede ancu: Configurazione di video DIR-300
Connessione DIR-300 B7
Router Wi-Fi D-Link DIR-300 NRU riv. B7 vista posteriore
U router appena acquistatu è spacchiatu hè cunnessu cumpru: cunnessu u cavu di u fornitore (in u nostru casu, Beeline) à u portu giallu di u posteru di u router, firmatu da Internet. Attaccà u cavu blu cù una estremità ci spigliu in una di e quattru zucche restanti di u router, l'altra in u connettore di a scheda di rete di u vostru computer. Cunnessu l'alimentu à u router è aspettà ch'ellu sia iniziò, è u computer determinerà i parametri di a nova connessione di rete (in stu casu, ùn sia micca sorpresu chì sia “limitu” è necessariu).
Nota: durante a configurazione di u router, ùn usate micca a cunnessione Beeline chì avete in u vostru computer per accede à Internet. Deve esse disattivata. Dopu, dopu avè impiantatu u router, ùn hè ancu micca necessaria - u router in ellu stabilisce a cunnessione.
Hè ancu meriteghjate di sì chì e impostazioni di cunnessione di a zona locale per u protocollo IPV4 sò impostate: per riceve l'indirizzu IP è l'indirizzi di server DNS automaticamente. Per fà quessa, in Windows 7, cliccate nantu à l'icona di cunnessione in u dirittu inferiore, selezziunate "Rete è Spartimentu", poi cambiate e impostazioni di l'adattatore, fate un clic destro nantu à "Pruprietà di cunnessione di rete locale è assicuratevi chì ùn ci sia nè o indirizzi statichi. In Windows XP, queste proprietà ponu esse viste in Pannellu di cuntrollu - cunnessioni di rete. Pari chì i principali motivi per i quali qualcosa ùn pò funziunà, anu presu in considerazione.
Configurazione di a cunnessione in DIR-300 rev. B7
U primu passu per configurà L2TP (usando u protocolu hè Beeline) nantu à D-Link DIR-300 hè di lanciare u vostru navigatore Internet preferitu (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari in Mac OS X, etc.) 192.168.0.1 (inseremu questu indirizzu in a barra di indirizzu di u navigatore è premete invesce). Cusì avemu da vede una richiesta di login è password per entrà in u pannellu di admin di u router DIR-300 B7.
Login è password per DIR-300 rev. B7
U login predefinitu hè admin, a password hè u listessu. Se per una ragione ùn si inseriscenu, allora forse tu o qualchì altru cambiati. In stu casu, pudete ripresentà u router à l'impostazioni di a fabbrica. Per fà quessa, premete è tene un pocu sottu (io usa un stuzzicadillo) per 5 secondi u bottinu RESET nantu à u spaziu di u router. E dopu ripetite u primu passu.
Dopu avè inseritu u login è password, entreremo in u menu di configurazione di u D-Link DIR-300 router riv. B7. Purtroppu, ùn aghju micca l'accessu fisicu per stu router, cusì nant'à i screenshot ci hè u pannellu di amministrazione di a revisione precedente. Ci sò micca differenze in l'interfaccia è in u prucessu di configurazione.
D-Link DIR-300 rev. B7 - pannellu di amministratore
Quì ci vole à sceglie "Configure manual", dopu chì vedete una pagina nantu à a quale u mudellu di u vostru router Wi-Fi, versione di firmware è altre informazioni saranu visualizati.
L'informazione nantu à u router DIR-300 B7
In u menu superiore, seleziona "Rete" è ghjunghje à a lista di e cunnessioni WAN.
Connessioni WAN
In l'imagine di sopra, sta lista hè vacante. Avete u listessu, se avete appena acquistatu un router, ci sarà una cunnessione. Ùn ùn agite micca attenta à quessa (scumparerà dopu à u prossimu tappa) è cliccate nant'à "Add" in u fondu à sinistra.
Configurazione di cunnessione L2TP in D-Link DIR-300 NRU riv. B7
In u campu "Tipu di Connessione", selezziunate "L2TP + IP Dinamica". Dopu, invece di u nome di cunnessione standard, pudete inserisce ogni altra (per esempiu, aghju una linea), inserisci u vostru username da Internet Beeline in u campu "Username", inserisci a password è cunfermà a password in i campi, rispettivamente, a password Beeline. L'indirizzu di u server VPN per Beeline hè tp.internet.beeline.ru. Mettite una marcata nantu à Keep Alive è cliccate "Salva". In a prossima pagina, induve a cunnessione appena creata sarà visualizata, ci sarà una volta offerta per salvà a configurazione. Salvemu.
Ora, se tutte l'operazioni sopra cullute sò state eseguite in modo currettu, se ùn eri micca sbagliatu in a introduzione di i parametri di cunnessione, allora quandu andate à la scheda "Status", vi vedete a foto allegra chì seguita:
DIR-300 B7 - un ritrattu cuntentuu
Se tutte e trè cunnessioni sò attivi, allora questu cunfonde chì a cosa più impurtante hè di configurà u D-Link DIR-300 NRU riv. B7 avemu finitu avè, è pudemu cuntinuà à u passu chì vene.
Configurazione di a cunnessione WI-FI DIR-300 NRU B7
In generale, pudete aduprà una cunnessione senza fili Wi-Fi subito dopu a cambiamentu di u router à a rete, ma in a maggior parte di i casi hè utile per configurà alcuni di i so parametri, in particulare, per definisce una parola d'accessu in un puntu di accessu Wi-Fi per chì i vicini ùn usanu micca u vostru Internet. Ancu s'ellu ùn vi dispiace, puderà affettà a velocità di a rete, è i "freni" quandu travagliani nantu à Internet, anu prublemi ùn seranu micca piacevuli per voi. Vai à la scheda Wi-Fi, l'impostazioni principali. Quì si pò definisce u nome di u puntu di accessu (SSID), pò esse qualsiasi, hè desiderabile aduprà l'alfabeto latinu. Dopu ciò hè fattu, cliccate nantu à edit.
Impostazioni WiFi - SSID
Ora andate à i tabulazione "Impostazioni di sicurezza". Quì ci vole à sceglie u tipu di autenticazione di rete (preferibilmente WPA2-PSK, cum'è in figura) è setate una password à u vostru puntu di accessu WiFi - lettere è numeri, almenu 8. Cliccate "Cambia". Hè fattu. Ora pudete cunnesse à un puntu di accesso Wi-Fi da qualsiasi dispositiu equipe cù un modulu di cumunicazione adatta - sì un laptop, smartphone, tablet o Smart TV.UPD: s'ellu ùn funziona micca, prova a cambià l'indirizzu LAN di u router à 192.168.1.1 in l'impostazioni - network - LAN
Cosa avete bisognu di travaglià in TV da Beeline
Per guadagnà IPTV da Beeline, andate in a prima pagina di l'impostazioni DIR-300 NRU riv. B7 (per fà quissa, pudete cliccà nantu à u logo D-Link in u angulu in alto à sinu) è selezziunate "Configure IPTV"
Configurazione IPTV D-Link DIR-300 NRU riv. B7
Allora tuttu hè semplice: sceglite a portu duve u Beeline top-box hè connectatu. Cliccate à cambià. È ùn vi scurdate di cunnessu u set-top box à a porta specifica.
Per ciò chì, forse, tuttu. Se avete domande - scrive in i commenti, pruvaraghju di risponde à tutti.