Cosa fà se Yandex Browser rallenta

Malgradu a grande popularità di YouTube, dispunibule da aduprà, ancu nantu à Android, certi pruprietari di dispositivi mobili vole à liberà di quessa. Più spessu, tali bisogni nascenu da u telefuninu è tablet smarrati è obsoleti, chì a dimensione di u stoccaggio interno chì hè assai limitata. In realtà, u mutivu uriginale chì ùn ne interessanu micca particu u sensu, ma u scopu finale - a rimozione di l'applicazione - questu hè esattamente ciò chì avemu da parlà oghje.

Vede ancu: Cumu liberà spaziu in Android

Remove YouTube on Android

Come u sistema operativu Android, YouTube hè pruprietariu di Google, è cuscrittu hè spessu preinstallatu nantu à i dispositivi mobili chì gestiscenu questu sistema operativo. In questu casu, a procedura per rimuovere l'applicazione sarà un pocu più complicata chè quandu era installatu da solu - via Google Play Store o in qualchì altro mezu dispunibile. Cominciamo cù l'ultimu, chì hè semplice.

Vede ancu: Cumu installà applicazioni nantu à Android

Opzione 1: Utente Installatu Applicazione

Se YouTube fù installatu nantu à un smartphone o tablet da voi personalmente (o da qualchì altru), ùn sarà micca difficiule da disinstallarlo. Inoltre, questu pò esse fattu in unu di dui modi dispunibili.

Metudu 1: Schermata principale o Menu
Tutte e applicazioni nantu à Android sò trovu in u menù generale, è i principali è quelli chì sò attivamente usati sò spessu aghjuntu à a schermata principale. Ovunque YouTube sia situatu, truvate u procedete per cancellarlo. Questu hè fattu di a seguita.

  1. Tocca l'icona di l'applicazione di YouTube cù u vostru dittu è ùn sceglite micca. Aspettate finu à una lista di azzioni possibili apparse sottu a linea di notificazioni.
  2. Mentre tene sempre l'etichetta evidenziata, spostala à l'elementu chjamatu cù a pula è a firma "Elimina". "Spartite" l'applicazione liberendu u vostru dittu.
  3. Assicurà a rimozione di YouTube facendo clic "OK" in una finestra popup. Dopu à qualchi secondi, l'applicazione sarà cancellata, è a cunferma di u serviziu sarà a notificazione rispettiva è a scorciatura mancante.

Metudu 2: "Impostazioni"
U metudiu sopraelenciu di disinstallazione di YouTube nantu à qualchi smartfoni è tablet (o, piuttostu, per qualchì fucile è lanciari) ùn funziona micca - opzione "Elimina" micca sempre dispunibile. In stu casu, avete da andà un modu più tradiziunale.

  1. Tuttu u modu pratice per curriri "Impostazioni" u vostru dispositivo mobile è andate à "Applicazioni è Notificazioni" (pò esse chjamatu dinò "Applicazioni").
  2. Aprite a lista cù tutte e applicazioni installate (per questo, dipende da a shell e a versione di l'OS, esiste un articulu separatu, tabulazione o opzione in u menù "Più"). Trova YouTube e tocca.
  3. A pagina cù l'infurmazioni generali nantu à l'applicazione, aduprà u pulsante "Elimina"dopu in a finestra pop-up cliccate "OK" per a cunfirmazione.
  4. Fighjà di i metudi proposti, chì Youtube ùn sia statu primu installatu nant'à u vostru dispositivo Android, a so rimozione ùn duverà micca duvimenti è duverà qualchi secondi. Altrimenti, a rimozione di ogni altra applicazione hè effettuata, è avemu descrivutu altri metudi in un articulu separatu.

    Vedi ancu: Cumu rimuovere l'applicazione nantu à Android

Opzione 2: Applicazione preinstallata

A sferita cusì semplice di YouTube, cum'è in u casu descrittu sopra, forse ùn sempre. Moltu più spessu, sta applicazione hè preinstallata è ùn pò micca esse disinstallata cù i mezzi usuali. È tuttavia, se hè necessariu, pudete sbarazzallu di lu.

Metudu 1: disattivà l'applicazione
YouTube hè luntanu da l'unica applicazione chì Google chiede educativamente di preinstallà nantu à i dispositivi Android. Fortunatamente, a maiò parte di esse ponu fermu è disabilitatu. Ié, questu azzione pò esse difficilmente chjamata cancellazione cumpleta, ma ùn libererà micca spaziu nantu à l'unità interna, postu chì tutti i dati è cache saranu cancellati, ma ancu nascondisceranno cumplettamente u client di hosting in u sistema operativu.

  1. Ripetite i passi descritti in i paragrafi №1-2 di u metudu precedente.
  2. Avendu trovatu Youtube in a lista di applicazioni installate è andendu à a pagina cun informazioni nantu à questu, prima cliccate nantu à u bottinu "Stop" e cunfirmi l'azione in a finestra popup

    è poi cliccate "Disable" è date u vostru permessu "Disable Application"dopu tata "OK".
  3. YouTube sarà scurdatu di dati, resettatu à a versione originali è disattivata. U solu locu in cui pudete vede a so etichetta sarà "Impostazioni"o megliu, una lista di tutte e applicazioni. Se vulete, pudete sempre turnà u.
  4. Vede ancu: Cumu rimuovere Telegram in Android

Metudu 2: Rimozione completa
Se, per qualchì u causa, disattivà u Youtube preinstallatu per voi, ùn sembra micca basta, è site decisu di disinstalla u, vi propemu di familiarizzià cù l'articolo qui sottu. Ùn ti hà dettu cume per sguassà una applicazione disinstallata da un smartphone o un tablet cu Android à bordu. Per rializà i raccomandazioni in stu materiale, avete da prudente estremamente, perchè l'azzioni sbagliate pò comportà una serie di conseguenze assai negative chì afectanu a prestazione di tuttu u sistema operativu.

Leggi più: Cumu smarriri una applicazione disinstallata nantu à u dispositiu Android

Conclusione

Oghje avemu riesaminatu tutte le opzioni esistenti per caccià YouTube in Android. Chì a procedura sia simile è eseguita in parechji toghje in u schermu, o ci vole un pocu sforzu per implementarlo, dipende se l'applicazione hè in passatu preinstallata nant'à un dispositivo mobile o micca. In ogni casu, hè pussibule di sbarazzallu.