Cumu sbloccà iPhone, iPad o iPod via iTunes

VirtualDub hè una applicazione di edizione video famosa. Malgradu l'interfaccia relativamente semplice paragunatu à giganti cum'è Adobe After Effects è Sony Vegas Pro, u software descrittu hà una funzionalità assai larga. Oghje ci spieghjarete esattamente ciò chì operazione pò esse effettuata cù VirtualDub, è ancu dare esempi pratichi.

Scaricate l'ultima versione di VirtualDub

Cumu aduprà VirtualDub

VirtualDub hà guasgiu tutte e stesse funzioni cum'è un altru editor. Pudete tagliare tracce di filmati, pezzi di culletta di un clip, taglià è rimpiazzi tracce audio, applica filtri, converti dati, è ancu registra video di varie fonti. Inoltre, tuttu ciò hè accumpagnatu da a presenza di codec incastunati. Ora analizzate per ordine più in particulare tutte e funzioni chì un uteru ordinariu ponu avè bisognu.

Aprite i file per a mudificazione

Probabilmente, ogni utilizatore cunnosce e capisce chì prima di principià a creazione di un video, bisogna prima aprire lu in l'applicazione. Hè cusì fate in VirtualDub.

  1. Fighjate l'applicazione. Fortunatamente, ùn hè micca necessariu di stallà, è hè unu di i vantaggi.
  2. In u angulu in alto à sinistra truverete a linea "File". Cliccate nantu à quessa una volta cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. Un menu verticalu caduta apparirà. In questione vi vole cliccà nantu à a prima linea "Aprite u schedariu video". À propositu, a stessa funzione hè fatta da a combinazione di tasti nantu à a tastiera. "Ctrl + O".
  4. Cusì, una finestra si aprà in cui avete bisognu di selezzià i dati da aprire. Selezziunu u documentu desideratu cliccendu una volta nantu à u selvagghiu sinu di u mouse, è poi preme "Apertu" in a zona inferiore.
  5. Ci vole à avvalendu chì per difettu, u prugrammu ùn pò aprà i file MP4 è MOV. Ciò hè ancu quì sò listati in a lista di formati supportati. Per abilità sta caratteristica, avete bisognu di una serie di azzioni in relazione à l'installazione di u plugin, creendu un cartulare addizionale è parametri di configurazione. Cumu esattamente per fà questu, vi diremu à a fine di l'articolo.

  6. Se u schedariu hè apertu senza errori, in a finestra di prugramma vedi duie zone cù l'image di u clip desideratu - input è output. Ciò significa chì pudete andà à u passu chì seguite - edità u materiale.

Tagliate è salvate un estruscia di clip

Se vulete tagliare u vostru fragmentu preferitu da un video o un filmu e poi salvarli, avete bisognu di fà a serie di azzioni seguenti.

  1. Aprite u documentu da cui vulete taglià una parte. Avemu descrittu cumu fà ciò in a sezione precedente.
  2. Ora vi tucate à definisce u cursore in a linea tempu approssuale chì a parte necessaria di u clip comincerà. Dopu, scorrendo a rotella di u mouse in diretta è in sopra, pudete piazzare una posizione più precisa di u cursore sinu in una cornice specifica.
  3. Dopu, nantu à a barra di strumenti situata in u fondu di a finestra di prugramma, avete cliccatu nantu à u bottinu per impostà l'iniziu di a selezzione. Avemu enfatizatu in l'immagine sottu. Sce dina funzione hè fatta da a chjave. "Casa" in a tastiera.
  4. Ora muvimentu u listinu cursore à u locu induve u passaghju seleziunatu devia finisce. Dopu à quellu nantu à a barra di strumentu in u fondu, cliccate "Finisce a selezzione" o chiave "End" in a tastiera.
  5. Dopu, truvate a linea in cima di a finestra di software "Video". Cliccate nantu à quessa una volta cù u bottinu sinu di u mouse. Selezziunu u menù di menu à tendenza, selezziunate l'opzione "Direct streaming". Solu cliccate nantu à u leggiu spiccatu una volta. Cusì vedi un marcatu di cuntrollu à a sinistra di u parametru.
  6. Egee simili sò necessarie per esse ripetute cù a tab "Audio". Chiama u menù drop-down corrispondente è permette ancu à l'opzione "Direct streaming". Com'è a tab "Video" Un punto si vede à fiancu a linea di opzione.
  7. Dopu, aprite la tabulazione cu u nome "File". In u menu di cuntestu aperto, cliccate una volta nantu à a linea "Salvà u segmentu AVI ...".
  8. Cusì si aprirà una nova finestra. Hè necessariu specificà a situazione per a futura clip, cume u so nome. Dopu chì queste azzioni sanu chjamate, cliccate "Salvà". Per piacè, avà a nota chì ci sò opzioni addizionale quì. Ùn bisognu micca cambià nunda, lasciemu tuttu cum'è.
  9. Una finestra piccanu apparirà nantu à u schermu, chì mostrerà l'andamentu di a missione. Quandu u salvamentu di u fragmentu hè finitu, si fermerà automaticamente. Sè u passu hè chjucu, allora ùn puderete micca avè a so apparenza.

Duvete solu seguitu u parcorsu di salvà a fighjone è assicuratevi chì u prucessu hè cumpletatu cù successu.

Tagliate un pezzu extra da u clip

Cù VirtualDub, pudete ancu facilmente micca salvà u passaghju selezionatu, ma ancu completamente smintarli di u filmu / cartoon / clip. Questa azzione hè eseguita in solu qualchi minuti.

  1. Aprite u schedariu chì volete edità. Cumu fà sta, avemu dittatu à l'iniziu di l'articolo.
  2. Poi stabilisci a marca à l'iniziu è a fine di u fragmentu tagliatu. Questu hè fattu cù i pulsanti speciali in a barra di strumenti in basso. Avemu dinò dettu stu prucessu in a sezione precedente.
  3. Ora premete a chiavi di a tastiera "Del" o "Elimina".
  4. A parte selezziunata hè immediatamente rimossa. U risultatu pò esse immediatamente guardatu prima di salvà. Se selezziunate accidentalmente un fotogramma in più, allora premete a combinazione di tasti "Ctrl + Z". Questu darà u ritornu à u fragmentu eliminatu è puderete selezzià a parte desiderata di più precisamente.
  5. Prima di salvà, bisogna attivà u parametru "Direct streaming" in tabs "Audio" è "Video". Avemu riesaminatu stu prucessu in dettaglio in a ultima parte di l'articolo.
  6. Quandu tutte queste azzioni sò finite, pudete procedere à a conservazione. Per fà quessa, andate in tab "File" in u top pannellu di cuntrollu è cliccate nantu à a linea "Salvà cum'è AVI ...". O pudete appi pressà una tasca. "F7" in a tastiera.
  7. A finestra chì avete già sapè aprirà. In essa, sceglite un locu per salvà u documentu editatu è inventà un novu nomu per elli. Dopu à quessa, pressu "Salvà".
  8. Apparirà una finestra cù u prugressu di u salvu. Quandu l'operazione hè finita, sparirà automaticamente. In attesa di a fine di l'azione.

Avà avete da andà à u cartulare in cui avete salvatu u schedariu. Hè pronta per a visione o per aduprà l'usu.

Cambia risoluzione di video

A volte ci sò situazioni chì avete bisognu di cambià a risoluzione di u video. Per esempiu, vulete guardà una serie nantu à un dispositivo mobile o tablet, ma per una ragione ùn pò micca ghjucà un clip cù alta risoluzione. In stu casu, pudete puru ricorrerà à aduprà VirtualDub.

  1. Aprite u video desideratu in u prugramma.
  2. Dopu, aprite a sezione "Video" annantu à u topu è cliccate nantu à a pittura nantu à a prima linea "Filtri".
  3. In u spaziu apertu truvate u pulsu "Add" è cliccate nantu à ellu.
  4. Un'altra finestra si aprirà. In stu vedi una larga lista di filtri. In sta lista vi vole à truvà quellu chjamatu "Ridimensiona". Cliccate una volta nantu à u nome cù u nomu, allora cliccate "OK" proprio quì
  5. Dopu, avete bisognu di cambià à a modalità di ridimensionamentu di pixel è specificà a risoluzione desiderata. Per piacè avà a nota chì in paragrafo "Proporzioni" deve esse messu "Cum'è una fonte". Altrimenti, u risultatu sarà instabile. Mediante l'impostazione di a risoluzione desiderata, avete cliccatu "OK".
  6. U filtru specificatu cù l'impostazioni sarà aghjuntu à a lista generale. Assicuratevi chì vicinu à u nomu di u filtru debba esse selezionatu in a casella di verifica. Dopu, chjode a zona cù u listinu stessa prema u pulsante "OK".
  7. In a zona di travagliu di u prugramma, vi vedete immediatamente u risultatu.
  8. Ùn manca solu per salvà u filmu resultatu. Prima di quì, assicuratevi chì a scheda cù u listessimu nome sia abilitata "Modu di piena elaborazione".
  9. Dopu à quessa, premete a chiavi di a tastiera "F7". A finestra s'è aperta in cui devi specificà u locu per salvà u schedariu è u so nome. À a fine cliccate nant'à "Salvà".
  10. Dopu à ciò, una piccola finestra apparirà. In stu, pudete seguitu u prucessu di salvamentu. Quandu u salvu hè finitu, si fermerà automaticamente.

Andà à u cartulare selezionatu in precedenza, vedete un video cù una nova risoluzione. Hè effettivamente u tuttu di u prucedimentu di cambià a risoluzione.

Rotate video

Spessu ci sò situazioni quandu a fotocamera hè tenuta in una posizione sbagliata quandu si spara. U risultatu hè un rulli investiti. Cù VirtualDub, pudete facilmente risolve un prublema simile. Nota chì in stu software pudete sceglie o un angulu arbitrariu di rotazione, oltre à valori fissu cum'è 90, 180 è 270 gradi. Oghji di tuttu in ordine.

  1. Avemu a carica di u clip in u prugramma, chì vierneremo.
  2. Dopu, andate in tab "Video" è in a lista di sì u menu cliccate nantu à a linea "Filtri".
  3. In a prossima finestra, cliccate "Add". Questu aghjunghje u filtru à a lista è l'applica à u schedariu.
  4. A lista si apre in cui avete bisognu di selezziunu un filtru, a seconda di e vostre esigenze. Se u angulu standard di rotazione ti serve, allora cerca "Rotate". Per specificà manualmente l'angulu, selezziunu "Rotate2". Sò situati vicinu. Selezziunu u filtru desideratu è cliccate nantu à u bottinu. "OK" in a stessa finestra.
  5. S'ellu hè sceltu un filtru "Rotate", allora un area apparirà, induve trè tipi di rotazione sò messe in mostra - 90 gradi (sinu o dirittu) è 180 gradi. Selezziunate l'elemento desideratu è cliccate nantu à "OK".
  6. In u casu di "Rotate2" tuttu hè guasi uguale. Apparirà una area di travagliu in cui avete bisognu di entrà l'angulu di rotazione in u campu rispettu. Dopu avè specificatu l'angulu, devi confermà l'entrata di dati premendu "OK".
  7. Avendu sceltu u filtru necessariu, chjude una finestra cù a so lista. Per fà quessa, premete torna u pulsante. "OK".
  8. Novi opzioni entreranu in vigore immediatamente. Vedite u risultu in a zona di travagliu.
  9. Avà verificà chì in a tab "Video" travagliatu "Modu di piena elaborazione".
  10. À a conclusione, vi pò salvà u risultatu. Facemu pressione di a tastiera "F7" nant'à a tastiera, selezziunu un locu per salvà in a finestra chì si apre, è ancu specificà u nome di u file. Dopu à chì cliccate "Salvà".
  11. Dopu un pocu di ghjornu, u prucedimentu di salvamentu finisce è pudete usà u video già editatu.

Comu pudete vede, flipping un film in VirtualDub hè assai faciule. Ma quessa ùn hè micca tuttu ciò chì questu prugramma pò fà.

A creazione di una animazione GIF

Se avete apprezzatu una qualchì parte di u mentre guardanu u video, pudete facilmente trasformarla in un'animazione. In u futuru, pò esse adupratu in parechji fori, correspondenza in rete sociali eccetera.

  1. Aprite u documentu da u quale creemu u gif.
  2. Ulteriormente ci vole à lasciare sulu quellu pezzu cù chì lavàvanu. Per fà quessa, pudete aduprà e guide da a sezione "Tagliate è salvate un fragmentu di u video" di st'articulu, o selezziunate solu e sguete e parti innecessarie di u video.
  3. U passu chì seguitu hè di cambià a risoluzione di l'immagine. Un file d'animazione in alta risoluzione assumerà troppu spaziu. Per fà quessa, andate in tab "Video" è aprite a sezione "Filtri".
  4. Ora devi aghjunghje un novu filtru chì cambierà a risoluzione di l'animazione futura. Pressu "Add" in a finestra chì si apre.
  5. Da a lista, selezziunu u filtru "Ridimensiona" è premete u pulsante "OK".
  6. Dopu, selezziunu a risoluzione chì sarà applicata in futuro à l'animazione. Conferma i cambiamenti, cliccendu "OK".
  7. Chiudite a finestra cù u listinu di filtri. Per fà quessa, cliccate torna "OK".
  8. Ora aprite a tabulazione di novu. "Video". Questu tempu da a lista di sblocca select elementu "Frame rate".
  9. Hè necessariu attivà u parametru "Traduzione in fotogramma / sec" è inserite u valore in u campu currisariu «15». Questu hè u più prestatore di fotogrammi ottimale à chì a foto sarà sughjettu pianamente. Ma pudete sceglie una opzione più adatta, dipende da e vostre necessità è situazione. Dopu avè installatu l'indicatore, cliccate "OK".
  10. Per salvà u gif ricevutu, avete bisognu di andà à a sezione "File", cliccate nantu à "Esporta" è in u menù di diritta selezziunate l'elemento "Crea una animazione GIF".
  11. In a piccola finestra chì si apre, pudete sceglie u parcorsu per salvà u gif (fate clicse nantu à u bottinu cù l'imagine di trè punti) è specificate u modalità di riproduzione di l'animazione (riprendite una volta, falla o ripetite un certu numero di volte). Avendu specificatu tutti questi parametri, pudete preme "OK".
  12. Dopu à qualchi secondi, l'animazione cù l'estensione desiderata sarà salvata in a situazione precedentemente specificata. Ora pudete aduprà ancu di per te. L'editor stissu pò esse chjamatu.

Registra e fotografie da u schermu

Una di e funzioni di VirtualDub hè a capacità di registra in video tutte e azzioni chì sò eseguite nantu à un computer. Benintesa, ci sò un lugiziale focalizatu di software per tali operazioni.

Per di più: Prugrammi per catturà video da una schermata di computer

L'erone di u nostru articulu oghje hà sparatu cù questu à un livellu decente. Eccu cumu hè implementatu quì:

  1. In u pannellu superiore di e sezioni, selezziunate l'elemento "File". In u menù drop-down truvamu a linea "Catturà video à AVI" è cliccate nantu à u passatu una volta cù u bottinu sinu di u mouse.
  2. Cusì, un menu cun impostazioni è una previsione di l'immagine catturata si aprirà. In a parte superiore di a finestra truemu u menu. "Dispositiu" è in l'elencu à sì, selezziunate l'elemento "Captura di l'aghju".
  3. Puderete vede una piccola area chì catturà a zona selezionata di u desktop. Per stabilisce una risoluzione normale andate à u puntu "Video" è selezziunate l'elemento menu "Set Format".
  4. Sottu vedite una casella di spuntà vacante accanto à a linea "Altro Dimanche". Mettemu in u casu di spuntà marcatu è entremu in i campi chì si trovanu appena sottu, a risoluzione richiesta. U formatu di dati ùn hè micca cambiatu - "ARGB a 32 bit". Dopu, premete u pulsante "OK".
  5. In a zona di travagliu di u prugramma vedi assai finestre chì sò aperte unu in l'altru. Questu hè una preview. Per praticità è per ùn caricate micca u PC ancu una volta, disattivà sta funzione. Vai à la tabulazione "Video" è cliccate nantu à a prima linea "Ùn mostri micca".
  6. Ora premete u pulsante "C" in a tastiera. Questu arriva un menù cù impostazioni di compressione. Hè necessariu, perchè altrimenti a video registrata hà da assai spaziu nantu à u vostru discu duru. Per piacè avà a notà chì, per fà vede parechje codecs in a finestra, devi installà pacchetti di codec di u tipu K-Lite. Ùn pudemu micca recomandà alcun codec particulare, postu chì tuttu dipende i travagli da fà. Qualchì passà a qualità hè necessariu, è in certi situazioni pò esse trascurata. In generale, selezziunu u desideratu è cliccate "OK".
  7. Ora premete u pulsante "F2" in a tastiera. A finestra s'è aperta in cui avete bisognu di specificà a situazione di u documentu chì hè in scena è u so nome. Dopu à chì cliccate "Salvà".
  8. Ora pudete andà direttamente à a registrazione. Aprite a tab "Capture" da a barra di strumentu in cima è selezziunate l'elemento in esse "Capture Video".
  9. U fattu chì a cattura video hà principiatu signale a iscrizzione "Capture in progress" in l'intestazione di a finestra principale.
  10. Per fermà a registrazione, bisogna aprire nuvamente a finestra di prugramma è andà à a sezione "Capture". Un menu già cunniscitu per voi apparirà, in chì sta volta avete bisognu di cliccà nantu à a linea "Abort capturazione".
  11. Dopu aduprà a registrazione, pudete dopu chjare u prugramma. A clip hè in u locu spicificatu in prima menu à u nome assignatu à ellu.

Hè cusì cum'è u prucessu di catturà una immagine cù l'applicazione VirtualDub.

Rimuovi a traccia audio

Infine, vulemu parlà di una funzione simile cum'è rimuovere a traccia audio da u video selezionatu. Questu hè fattu assai semplicemente.

  1. Sceglite un filmu da u quali pudemu rimuovere u sonu.
  2. A primu supranu aprite a tab "Audio" è selezziunate a linea in u menù "Senza audio".
  3. Hè tuttu. Ùn manca solu per salvà u schedariu. Per fà quessa, cliccate nantu à a tonalità di a tastiera "F7", selezziunu in a finestra aperta u postu di u video è assignatu un nome novu. Dopu, premete u pulsante "Salvà".

Cusì, u sonu di u vostru clip sarà completamente eliminatu.

Cumu aprite clip MP4 è MOV

À u principiu di u articulu avemu amparatu chì l'editor avia qualchi prublemi cù l'apertura di i schedari di i fori sopra citati. Cum'è un bonus, vi diceremu cume di riparà stu difettu. Ùn ne spieghjaremu micca tuttu in dettu, ma dinò in menzu generale. Sì ùn fate micca tutti i azzioni prumessi, scrivevi in ​​i commenti. Eccu ciò chì avete bisognu di fà.

  1. Prima andate in u cartulare radice di l'applicazione è scopri se ci sò sottocartelle cù nomi in essa "Plugins32" è "Plugins64". Sì ùn ci hè nè, allora basta creali.
  2. Avà avete bisognu di truvà un plugin in Internet. "FccHandler Mirror" per VirtualDub. Scaricate u schedariu cun essa. Dentru vi truverete i file "QuickTime.vdplugin" è "QuickTime64.vdplugin". U primu deve esse copiatu in a cartella. "Plugins32"è u secondu, rispettivamente, in "Plugins64".
  3. Dopu avete bisognu di un codec chjamatu "Ffdshow". Si pò ancu esse facilmente truvatu in Internet. Scaricate u pacchettu d'installazione è stallatilu in u vostru computer. Per piacè, avà a nota chì a larghezza di u bit di còdec deve esse chè a larghezza di bit di VirtualDub
  4. Dopu, fate un editore è pruvate à aprite i video cù l'estensione MP4 o MOV. Sta volta, tuttu deve ghjudicà.

Questu conclude u nostru articulu. Avemu avutu parlatu di e caratteristiche principali di VirtualDub chì ponu esse utenu per l'utenti media. In più di e funzioni descritte, l'editore hà parechje funzioni è filtri. Ma per u so usu adupratu, vi tuccherà più cunniscenza in profondità, perciò ùn li toccavamu micca in st'articulu. Sì avete bisognu di cunsiglii per risolve certi prublemi, allora sì benvenutu in i commenti.