Recuperate password da u account Skype

Spessu l'ultimu scopu di travaglià un documentu Excel hè di stamparli. Ma, purtroppu, ùn tutti i utilizatori sapenu cume dì questu prucedimentu, soprattuttu se volete stampà micca u cuntenutu interu di u libru, ma certi pagine. Facemu capisce cumu stampà un documentu in Excel.

Vede ancu: Stampa di documenti in MS Word

Documentu in uscita in stampatore

Prima di procedere à stampà un documentu, assicuratevi chì a stampatrice sia correctamente cunnessa à u vostru computer è e so impostazioni necessarie sò fatte in u sistema operativu di Windows. Inoltre, u nomu di u dispositiu in cui avete intenzione di stampà deve esse visualizatu cù l'interfaccia di Excel. Per assicurà chì a cunnessione è l'impostazioni sò veru, andate in tab "File". Dopu, andate a sezione "Stampa". In a parte centrali di a finestra aperta in u blocu "Stampante" U nome di u dispositiu in cui state pianificendu stampà i documenti deve esse visualizatu.

Ma ancu se u dispositiu hè cumparatu bè, ùn garantisce micca di esse collegatu. Stu fattu significa solamente chì esse sia correttamente configuratu in u prugramma. Cume, prima di effettuà a stampa, assicuratevi chì a stampante sia collegata è cunnessa à u computer via cavi o reti wireless.

Metudu 1: stampà u documentu in tuttu

Dopu chì a cunnessione sia verificata, pudete procedere à stampà u cuntenutu di u file Excel. U modu più faciule hè di stampà u documentu in tuttu. Da quessa cumincemu.

  1. Vai à la tabulazione "File".
  2. Dopu, andate a sezione "Stampa"cliccendu nantu à l'elemento corrispondente in u menu di sinistra di a finestra chì si apre.
  3. A finestra di stampa hè iniziata. Dopu, andate à a scelta di un dispositivo. In u campu "Stampante" U nome di u dispositiu in cui state pianificendu stampà deve esse visti. Se u nome di un'altra stampante hè cumparata, ci vole à cliccà nantu à ellu è selezziunate a opzione chì ti risponde da l'elencu di menù a disce.
  4. Dopu à ciò, avemu muvutu in u blocu di impostazioni situate sottu. Chì avemu bisognu di stampà tuttu u cuntenutu di u schedariu, cliccemu nantu à u primu campu è selezziunu da a lista chì si apre "Stampa in tutto u libru".
  5. In u campu chì seguita, pudete sceglie chì tippu di stampa da produce:
    • Stampa unilaterale;
    • A doppia faccia è un flip relativamente lì lungu;
    • Bilaterale cù un flip relativamente scuru.

    Ci hè u bisognu di fà una scelta in cunfurmia cù scopi specifici, ma a prumessa hè a prima opzione.

  6. In u prossimu paragrafo, avemu a sceglie di copierà o materiale stampatu o micca. In u primu casu, se stampate parechje copie di u listessu documentu, tutte e foglie saranu stampate immediatamente: a prima copia, e dopu a seconda, e sì. In u secondu casu, a stampante stampa in una volta tutte e copie di u primu fogliu di tutte e copie, dopu a seconda, e sì. Questu opzione hè particolarmente utile si l'utente stampe parechje copie di u documentu è facilità di sicuru l'ordine di i so elementi. Se stampate una copia, sta impostazione ùn hè micca ancu micca importante per l'utente.
  7. Una impostazione assai impurtante hè "Orientazione". Questu campu determina in chì orientazione a stampa sarà fatta: in ritrattu o in paisaghju. In u primu casu, l'altezza di u zuccaru hè più grande di a so larghezza. In orientamentu paisajisticu, a larghezza di u zuccaru hè più grande chè l'altezza.
  8. U prossimu campu definisce a taglia di u fogliu stampatu. A scelta di stu criteriu, prima di tuttu, dipende da a dimensione di a carta è da e capacità di a stampatrice. Nantu à a maggior parte di i casi, aduprate u furmatu A4. Hè stabilitu in a regolazione di difettu. Ma à volte ci vole à aduprà altre dimensioni dispunibili.
  9. In u prossimu campu pudete definisce a dimensione di i campi. U valore predefinitu hè "Campi Regulari". Cè stu tippu di impostazioni, a dimensione di i campi superiore è u inferiore hè 1,91 cm, diritta è sinistra - 1,78 cm. In più, è possibile installà i seguenti tippi di dimensioni di campu:
    • Wide;
    • Stretta;
    • Ultimu valore personalizatu.

    Inoltre, a taglia di u campu pò esse stabilitu manualmente, cumu discuprà sottu.

  10. U prossimu campu hà a messa in scala Ci sò opzioni per a scelta di questa opzione:
    • Current (stampa di fogli cù e dimensioni attuali) - per difettu;
    • Scrive un fogliu in una pagina;
    • Scrive tutte e colonne in una pagina.;
    • Scrive tutte e righe in una pagina..
  11. Inoltre, se vulete setà a scala manualmente, definendu un valore specificu, ma senza aduprà i cunfunzioni sopra, pudete andà à traversu "Opzioni di scala personalizzata".

    In alternativa, pudete cliccà nantu à a didicazione "Impostazioni di pagina"chì hè situatu in fondo à a fine di a lista di campi di impostazioni.

  12. Per una qualsiasi di e azzioni di sopra, una transizione si faci da una finestra chjamata "Impostazioni di pagina". Se in l'impostazioni di cui sopra era pussibule di sceglie trà l'opzioni preimpostate, allora l'utente hà l'occasione di personalizà a visualizzazione di u documentu chì vulete.

    In u primu tab di questa finestra, chì si chjama "Pagina" Pudete aduprà a scala specificendu u so valore esattu in percentuale, orientamentu (ritrattu o paisaghju), dimensione di carta è qualità di stampa (per difettu 600 punti per inch).

  13. In a tabulazione "Campi" fine accordu di i valori di campu. Ricordate, avemu parlatu di sta opportunità un pocu più altu. Eccu pudete piantà l'esatta, espressa in valori assoluti, i parametri di ogni campu. Inoltre, pudete mettere immediatamente a centratura orizzontale o verticale.
  14. In a tabulazione "Footer" Pudete creà headers è footer.
  15. In a tabulazione "Foglio" Pudete personalizà a mostra di linee end-to-end, cusì, tali linee chì saranu stampate nantu à ogni stratch in un locu determinatu. In più, pudete configurà immediatamente a sequenza di fogli di uscita à a stampatrice. È ancu pussibule di stampà a griglia di fogli stessa, chì per difettu ùn stampa micca, intestine di righe è colonne, è ancu altri elementi.
  16. Una volta in a finestra "Impostazioni di pagina" realizatu tutte e impostazioni, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u bottinu "OK" à u so fondu per salvarli per stampa.
  17. Ci ritornu à a sezione "Stampa" tabs "File". A parte destra di a finestra aperta hè a zona di previsione. Mostra a parte di u documentu chì vene à a stampatrice. Per impostazione predefinita, se ùn avete micca fattu cambiamenti addiziunali à l'impostazioni, u file sanu deve esse stampatu, vale à dì chì u documentu sanu sanu in a zona di previsione. Per verificate ciò, pudete scorrere a barra di scorrimentu.
  18. Dopu chè tali impostazioni chì cunsiderate necessarie per esse sò indicate, cliccate nantu à u bottinu "Stampa"situatu in a tabulazione di u listessu nome "File".
  19. Dopu à quessa, tuttu u cuntenutu di u schedariu sarà stampatu nantu à a stampatrice.

Ci hè ancu una opzione alternativa di l'impostazioni di stampa. Si pò fà da andendu à la tabulazione "Layout di pagina". I controlli di visualizzazione di stampa sò situati in a casella di attrezzi. "Impostazioni di pagina". Comu pudete vede, sò quasi u listessu cum'è in tab "File" è sò governate da stessi principii.

Per andà à a finestra "Impostazioni di pagina" Avete bisognu di cliccà nantu à l'icona in forma di una freccia obliqua in u angulu inghjustu inferiore di u blocu di u listessimu.

Dopu à quessa, a finestra di parametri, chì ci hè dighjà familiare, sarà lanciata, in cui pudete fà azzioni usando l'algititiu sopra.

Metudu 2: stampà una gamma di pagine specificate

Di sopra, fighjavà cumu persunalizà l'impressione di un libbra cum'è u spechju, è esaminemu cumu si faci per elementi individuali, se ùn vulemu stampà u documentu in tuttu.

  1. Prima di tuttu, avemu bisognu di determinà quali pagine nantu à u cuntu necessarie sò stampate. Per fà sta missione, andate in a modalità pagina. Questu pò esse fattu cliccendu nantu à l'icona. "Pagina"chì hè situatu in a barra di stato in a parte diritta di essa.

    Ci hè ancu un'altra opzione di transizione. Per fà ciò, andate in tab "Vede". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Modu a pagina"chì hè messu nantu à u nastro in a scatula di impostazioni "Modi di vista di Book".

  2. Dopu à quessa cume a modalità pagine di visione u documentu. Come si vede, in u righjine sò separate da un altru per e cunfitture punteggiate, è a so numerazione hè visibile contr'à u fondu di u documentu. Ora vi vole à ricordà i numeri di quelle pagine chì avemu da stampà.
  3. Com'è u tempu precedente, vai à la tabulazione "File". Allora andate à a sezione "Stampa".
  4. Ci hè dui campi in l'impostazioni. "Pagine". In u primu campu, indichi a prima pagina di u spaziu chì vulemu stampà, è in u secondu - l'ultimu.

    Se avete bisognu di stampà una sola pagina, allora in dui campi avete bisognu di specificà u so numeru.

  5. Dopu à quellu, se hè necessariu, eseghemu tutte e impostazioni chì sò state discusse quandu usavanu Metudu 1. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Stampa".
  6. Dopu, a stampatrice stamperà u numaru di pagine specificatu o un unicu fogliu specificatu in l'impostazioni.

Metudu 3: Stampa singole pagine

Ma chì fate se avete bisognu di stampà micca una gamma, ma parechji intervalli di pagine o parechji strutti? Se in Word, i fogli è i spazii pò esse spiccati separati da virgole, allora ùn ci hè nisuna opzione in Excel. Eppuru, ci hè un modu per scansu da sta situazione, è consiste in un strumentu chjamatu "Area di stampa".

  1. A muvimentu versu u cumunamentu di paginazione Excel hè unu di i modi per chì parlamu sopra. Poi, tene premutu u bottinu sinu di u mouse è selezziunate i spazii di quelle pagine chì avemu da stampà. Se avete bisognu di selezziunate un grande spaziu, allora cliccate subitu nantu à u so elementu di cima (cella), allora andate in l'ultima cella di u intervallu è cliccate nantu à u cù u bottu sinu di u mouse mentre tenendu u pulsu Shift. In questu modu, pudete sceglie parechje pagine consecutive. Se vulemu stampà dinò un numaru di altri spazii o stracci, selezziunu i fogli desiderati cù u bottinu trattatu. Ctrl. Cusì, tutti l'elementi necessarii saranu evidenziati.
  2. Dopu à chì passà à a tab "Layout di pagina". In u blocu di l'utili "Impostazioni di pagina" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante "Area di stampa". Poi apparisce un menu menu. Sceglite un articulu in essa "Set".
  3. Dopu à questu azzione torna à a tabulazione "File".
  4. Dopu, andate a sezione "Stampa".
  5. In l'impostazioni in u campu pertinente, selezziunate l'elemento "Selezzione di stampa".
  6. Se hè necessariu, facemu altre impostazioni chì sò descritte in dettaglio in Metudu 1. Dopu à chì, in a zona di previsione, guardamu quali fogli sò stampati. Deve esse esiste solu i frammenti chì anu identificatu in u primu passu di stu metudu.
  7. Quandu tutte e impostazioni sò state inserite è vi cunvincu di a giustizia di u so visu in a finestra di anteprima, cliccate nantu à u pulsante. "Stampa".
  8. Dopu à quest'azione, i fogli eletti sò stampati nantu à a stampante cunnessa à u computer.

À propositu, u listessu metudu ti permette di stampà micca solu pagine individuali, ma dinò ciascuna gamma individuale di cellule o tabelle ind'un dittu aduprendu l'impostazione di a zona di selezzione. U principiu d'isolamentu rimane u listessu cum'è in situazione descritta sopra.

Lezione: Cumu definisce una zona di stampa in Excel 2010

Comu pudete vede, per personalizà l'impressione di l'elementi necessarii in Excel in a forma in cui vulete, avete bisognu di piglià un pocu. Problemi poveri, se avete bisognu di stampà u documentu in tuttu, ma si vulete stampà i so elementi individuali (spazii, fogli, ecc.), Principia e difficoltà. Tuttavia, se cunniscite e regule per stampà i documenti in stu processore tabulari, pudete risolve cun bellu u problema. Ebbè, questu articulu spiega cume risolve lu, in particulare, ponendu a zona di stampa.