Ricunnisciite a revisione di a scheda madre da Gigabyte


Per molti utenti di Runet per un tantu tempu, l'unica fonte di musica era VKontakte registrazioni audio. È ora a maiò parte di e persone continuanu à aduprà stu reta sociale cum'è una specie di hub musicale. Ma i tempi cambianu, è i servizii di streaming, stabiliti in i paesi occidentali, diventanu sempre più popolari in a CIS.

Ascolta a musica in linea

A scelta di un serviziu musicale à l'azardu, malgradu u fattu chì a basa di e tracce sia circa u listessu, sicuramente ùn ne meriteghja micca. Ciascuna risorsa hà e so caratteristiche è e funzioni uniche, tenendu in considerazione di e quali devianu esse concluse. Vedemu chì soluzioni di streaming sò presenti in u nostru mercatu è ciò chì li distinguisce da ogni l'altru.

Metudu 1: Yandex.Music

U miglior serviziu musicale di a "pruduzzioni" domestica. In a versione browser, permette di ascoltà canzoni cù una bitrate ottimale (192 kb / s) è senza restrizioni. Benintesa, cù sta risorsa mostra annunci in i so pagine, ma cum'è questu hè senza abbonamentu è a necessità di registrà nantu à u situ, l'opzione hè abbastanza accettabile.

U serviziu in linea Yandex.Music

Dopu iscrizzione, ampliate sempre a vostra capacità di travaglià cù u serviziu. Hà pussibule di salvà e tracce ti piaci à una playlist, è cunnessendu u vostru contu VK ottiene raccomandazioni più pertinenti basate nantu à e canzoni in a registrazione audio.

Se aghjusta dinò "cumprimentu" di LastFM, puderete mandà automaticamente tutta a musica ascolta in stu reta sociale (fate tracce scrobbling).

A media library di u serviziu hè assai larga, ancu se ùn arriva micca à i so concorrenti. Tuttavia, ci hè sicuramente qualcosa da ascoltà quì: ci sò selezzione automatica, elenchi redazionali ed è musica da umore, tabulati di novità è altre categorie di musica.

Assicurativamente, vale a ritenu pertinente u sistema di raccomandazioni - Yandex.Music si capisce ciò chì ti piace e ciò chì piste in un generu particulare per voi à sceglie. Ci hè una funzione assai utile - Playlist di u ghjornu. Questu hè una raccolta aggiornata ogni ghjornu chì risponde à e vostre preferenze. È ci funziona veramente cum'è prevu.

U serviziu hè largamente rapprisintatu da u palcuscenimentu naziunale, cù tutti i prestatori dispunibili in discografie complete. Cù una libreria media straniera, tuttu hè un pocu peghju: certi artisti è gruppi ùn sò micca esistiti, o micca tutte e cumpusizioni sò dispunibule. Tuttavia, i sviluppatori dicenu chì u prublemu serà eliminatu in un prossimu futuru.

In quantu à l'abbonamentu à Yandex.Musica, allora u so costu mensile à a volta di sta scrittura (Maghju 2018) hè di 99 rubli. Se acquisti per un annu, si pò fà un pocu piu scevule - 990 rubli (82,5 rubli per mese).

Paghendu un abbonamentu vi permetterà di sguassà in i so pruprietà di publicità, attiva un flussu di alta qualità (320 kbps) è aprirà a possibilità di scaricà tracce in u clientela mobile di u serviziu.

Vede ancu: Annullà u vostru abbonamentu Yandex.Musica

In generale, Yandex.Music hè un rappresentante degnu di risorse in streaming. Hè cunsideratu di aduprà, ci hè un'occasione di ascoltà a musica gratuitamente, è a mancanza di alcune cumpusizioni straniere è di l'artisti è cumplettamente compensata da un avanzatu sistema di raccomandazioni.

Metudu 2: Deezer

U serviziu populu francese per ascoltà a musica, strettamente stabilitu in u mercatu di i paesi di l'antica URSS. Grazie à l'impressione di una basa di composizione (più di 53 milioni), l'organizazioni più pratiche di a biblioteca media è u taghje di prezzi umani per un abbonamentu, sta risorsa hè cunnisciuta da quasi tutti i amanti di a musica.

U serviziu in linea di Deezer

Com'è a decisione da Yandex, per ascultà a musica in Dieser, ùn hè micca necessariu acquistà un abbonamentu. A versione di navigatore di u serviziu pò esse aduprata cù a quant'è senza restrizioni. In sta manera, a qualità di u flussu hè 128 kbps, chì hè abbastanza accettabile, è a publicità hè mostra in e pagine di risorse.

Di e funzioni, una attenzione particulare deve esse prestata à a "funzione" principale di u serviziu - a funzione di Flusu. Basatu nantu à l'infurmazioni minimale ancu nantu à e voste preferenze è e cumpezzioni chì avete ascoltatu, u serviziu crea una playlist senza fine chì si regula dinamicamente in voi. A musica più diversa ti ascolta, u più intelligente u flussu diventa. Durante a ripruduzione di sta collezione personale, ogni traccia pò esse annunziata cum'è piacè o, inversamente, inaccettabile. A funzione ripiglia immediatamente questu è cambierà i criteri per formà una playlist in passatu.

Ricca cù Deezer è selezzioni musicali di alta qualità create da editori professionali o autori invitati. Nisunu hà annullatu playlists di l'utente - ci sò assai di elli.

Se vulete, pudete caricare i vostri propri file MP3 in u serviziu è li ascolta nantu à tutti i dispositivi dispunibili. Hè vera, u volume massimu di piste importate hè limitatu à 700 unità, ma questu, vedete, hè un numeru numeru di tracce.

Per annullà a publicità, aumentate a bitrate di tracce in via di riprisu à 320 Kbps, è ancu attivà a capacità di ascultà musica in linea, pudete acquistà un abbonamentu mensile. A scelta individuale costerà 169 rubli / mese. L'abbonamentu di a famiglia hè un pocu più costu - 255 rubli. Ci hè un periodu di prova gratuitu, chì hè 1 mese.

Questu serviziu hà tuttu - un'interfaccia conveniente è pensosa, supportu per tutte e piattaforme dispunibili, una enorme basa di musica. Sì avete a valenza a qualità di i servizii forniti, Deezer hè sicuramente a vostra scelta.

Metru 3: Zvooq

Un altru serviziu russo di diffusione, creatu cum'è una vera e vera alternativa à e soluzioni di u straniere. A risorsa vanta un design impurtante è un'interfaccia user-friendly, ma nant'à u tempu avene a biblioteca di musica micca di tutte e soluzioni in a nostra accumulazione.

Zvooq servizio in linea

Malgradu u rigenerazione intensiva di a biblioteca musicale, solu i pruvinciari interni sò rapprisentati quì. Tuttavia, Sound crea una diversità à causa di u numeru impurtante di playlists di copyright è tutti i generi di collezioni tematiche. Ci hè filtri di ricerca per genere, situazione, umore è annata di liberazione di album o traccia.

Ascolta a musica in stu serviziu hè di rigalu, ma cù publicità, limitendu u numaru di riavvolgi è a qualità media di sonu. In più, senza cumprà una abbonamentu, ùn pudete micca creà playlists personalizati.

A rimozione di tutte e restrizioni pò costà 149 rubles / mese, è se cumprate per sei mesi o un annu, sarà più costu. Ci hè un periodu di prova di 30 ghjorni durante a quale pudete decidere di limità a vostra utenza libera di u serviziu o ancu spenderà soldi in un abbonamentu.

Quale prupone à Zvooq? Prima di tutti, u publicu target più impurtante di u serviziu - fanu di a scena domestica. A risorsa sarà adatta per amanti di a musica classica cume a messa in u Cuncu u Focus hè quì.

Metudu 4: Musica Google Play

U serviziu di streaming musicale corporativo di Google, chì face parte di un grande ecosistema di prudutti web Good Products Corporation.

U serviziu in linea di Google Play Music

Accussì cum'è altre grandi solu di stu tipu, a risorsa offre una larga gamma di composizioni per tutti i gusti, tutti i tipi di collezioni di sughjetti è playlists personali. In generale, l'insieme di funzioni hè simule à quellu di i concorrenti.

In più di travaglià cù a libreria cumunale globale, pudete caricare e so propri tracce in u serviziu. Fudu impurtati finu 50 mil canzoni, chì piacessenu ancu à l'amante più ardente di a musica.

U primu mese di u serviziu pò esse adupratu gratuitamente, è dopu da pagà. In curità, si pò dì chì u costu di un abbonamentu hè assai democraticu. Per una persona chjude à 159 rubli à u mese. L'abbonamentu di a famiglia costa 239 rubli.

Play Music chiaramente interessa in primis à i fans di i servizii di Google, è dinò l'amanti di conservà a so libreria musicale in u nube. Inoltre, se aduprate Android, un'applicazione privativa s'incasterà perfettamente in l'ecosistema di dispositivi.

Metudu 5: SoundCloud

Ebbè, sta risorsa hè assai diversa da tutti l'altri servizii musicali. Ùn sempre andate per ascoltà a musica di massa. U fattu hè chì SoundCloud hè una specie di piattaforma per a distribuzione audio, chì cuntene milioni di argumenti unici di cuntenutu autore, è questu ùn hè micca necessariamente tracce di musica - ci sò registrazioni radio, suoni specifici, etc.

U serviziu in linea di SoundCloud

In generale, SoundKlaud hè a risorsa di musica più popolari in quellu ghjornu. Hè adupratu ancu da bandi assai giovani è inaccidentali, artisti indie, è djs - sia principianti sia personalità di prima monda.

Per un utilizatore abituale, tutte e funzioni di altre piattaforme di trasmissione sò dispunibuli: grafici, collezioni di autori, elenchi di lettura personalizati, è applicazioni mobili per Android è iOS.

Ùn hè micca bisognu di pagà per aduprà u serviziu: pudete ascoltà a musica in qualunque dispositivu senza restrizioni, senza spendere un centuu. L'abbonamentu Premium in SoundCloud hè pensatu per l'artisti. Permettenu di riceve dati analitichi nantu à l'ascoltate di tracce, scaricà quantità illimitate di musica è solu più interattivamente interagisce cun ascultatori.

Tuttu ciò ci permetta, l'utenti, di avè un accessu libaru à una grande biblioteca di cuntenutu originale, chì spessu ùn si trova nè in altrove.

Vede ancu: Applicazioni per ascoltà musica in u iPhone

Quandu sceglite un serviziu di trasmissione, prima si deve ghjunghje da e vostre preferenze musicali. Se a copertura di a scena musicale naziunale hè impurtante per voi, vale a pena circà in direzione di Yandex.Music o Zvooq. Raccomandazioni di alta qualità è una varietà di canzoni si trovanu in Deezer è Google Play Music. A varietà di registrazioni di spettacoli radio è tracce di artisti indie sò sempre dispunibili in SoundCloud.