Cumu aumentà a cache in Google Chrome browser


I portatili, cum'è e mubile mobili, cù tutti i vantaggi evidenti, anu un impotente maghju - a possibilità limitata di l'upgrade. Per esempiu, ùn hè micca sempre pussibule di sostitu una scheda video cù una di più forte. Questu succede à causa di a mancanza di connettori necessarii nantu à a scheda madre di u laptop. Inoltre, e schede grafiche mobili ùn sò micca largamente rappresentate in u retail cum'è quelle di desktop.

A maiò parte di l'utenti chì anu un laptop, vulanu trasformà a so scrivania in un mostru di ghjocu putente, puru ùn dà micca una fortuna per e soluzioni prontu da i pruduttori reputati. Ci hè un modu per ottene u desideratu cunnessendu una scheda video externa à u laptop.

Connettu una scheda video à un laptop

Ci hè dui opzioni per "fà amichi" cun un adattatore graficu per desktop. U primu hè di aduprà a squadra spicca chiamata stazione d'accessuu secondu hè di cunnessu u dispositivu à u slot interno mPCI-E.

Metudu 1: Docking Station

Oghje, u mercatu hà una selezzione abbastanza larga di attrezzature chì ti permettenu di cunnessu una scheda video externa. A stazione hè un dispositivo cun una fossa PCI-E, elementi di cuntrollu è potenza da a prupietà. Scheda di video ùn hè micca inclusa.

U dispositiu hè cunnessu cù u laptop via u portu Thunderbolt, oghje avà u largu di banda più altu in i porti esterni.

Inoltre a docking station consiste in a so facilità d'usu: plug in un laptop è ghjucà. Pudete fà ancu senza riavvicinà u sistema operativu. U svantaghju di sta soluzione hè u prezzu, chì pò esse paragunatu cù u costu di una putente scheda video. In più, u connettore Thunderbolt ùn presenti micca in tutti i laptop.

Metudu 2: Connettore interno mPCI-E

Ogni laptop hà un integratu Modulo Wi-Ficunnessu à u connettore interno mini PCI-Express. Sì avete decisu di cunnesse una scheda video externa in stu modu, duverete sacrificà a cunnessione senza fili.

A cunnessione in questu casu si verifica cun un adattatore speciale. EXP GDCchì pò esse acquistatu à i nostri amichi cinesi nantu à Aliexpress o à altri siti simili.

U dispositiu hè un slot PCI-E cù i connettori "cablati" per a cunnessione à un laptop è l'alimentu supplementare. Inclusi sò i cavi necessarii è, qualchì volta, BP.

U prucessu di stallazione hè cumpratu:

  1. Cumandate una pila di laptop cù u cundiziunamentu in bocca.
  2. U tappu di u serviziu hè avvitatu, chì nascone tutti i cumpunenti amovibili: RAM, scheda video (s'ellu ci hè) è u modulu di cumunicazione senza filu.

  3. Prima di cunnessione à a scheda madre, un tandem hè riunitu da a carta di grafica è EXP GDC, tutti i cavi sò montati.
    • Cavu principale, cù mPCI-E à una fine è HDMI - à l'altra

      si cunnurisce à u connettore impiegatu di u dispositivo.

    • I fili di potenza supplementari sò dotati di una sola 6 pin connettore da un latu è doppiu 6 pin + 8 pin (6 + 2) à l'altra.

      Si cunnoscenu EXP GDC Connettore unicu 6 pin, è à a scheda video 6 o 8 pin, a seconda di e scie dispunibule nantu à a scheda video.

    • L'alimentatore hè desiderabile per aduprà quellu chì vene cù u dispositivo. Tali blocchi sò dighjà equipe cù u connettore necessariu 8-pin.

      Benintesa, pudete usà un urimentu di energia (urdinatore), ma hè inghjustu è micca sempre sicuru. Hè cunnessu cù vari adattatori chì sò attaccati à EXP GDC.

      U connettore di l'alimentu hè inseritu in u socket corrispondente.

  4. Allora avete bisognu di smuntà Modulo Wi-Fi. Per fà quessa, avete bisognu di svitavu i dui viti è scucciate un paiu di fili sottili.

  5. Dopu, u cavu di video hè cunnessu (mPCI-E-HDMI) à u connettore di a scheda madre.

L'installazione successiva ùn causerà micca difficoltà. Hè necessaria di rilasciare u filu à l'internu di u portatile in un modu tali da soffre minimamente spezzione è installà a copertura di serviziu. Tuttu hè prontu, pudete cunnesse l'alimentu è aduprà un puttariu di u portatile di ghjocu. Ùn vi scurdate di installà i driver pertinenti.

Vede ancu: Cumu cambià a scheda video à un altru in un laptop

Hè da capisce chì stu metudu, in quantu, u precedente ùn permetta micca di rivelà completamente a capacità di una scheda video, postu chì u produttività di i dui porti hè assai inferiore a quella di u standard PCI-Ex16 versioni 3.0. Per esempiu, u più veloce Thunderbolt 3 hà una capacità di 40 Gbit / s contro 126 y PCI-Ex16.

Tuttavia, cù una piccula risoluzione di u "taccuinu" sarà capace di ghjucà molto cunfortu ghjochi moderni.