Cumu cunnessu una camera di sorveglianza à un computer

Non parechji prugrammi di studiu di lingua inglesi dà à i studienti una varietà di testi è missioni in ee regioni, sia in lettura o in ascolta. U più spessu, un prugramma hè orientatu à insegnà qualcosa à unu, ma a Collezione Longman hà riunitu una quantità enorme di materiale chì aiutera à alzà a cunniscenza di l'inglese à un novu livello. Fighjà una veduta à stu prugramma.

Lettura

Questu hè unu di i tippi di esercitazioni chì sò presenti in u prugramma. Tuttu hè abbastanza semplici - initialmente avete bisognu di sceglie unu di i tippi di dumande chì vi saranu postu dopu a leghje u testu. Ci sò cinque opzioni quì.

Quandu sceglite "Vocabolario è Riferimentu" Avete bisognu di rispondere à e dumande, e risposte à chì sò associate à una parola da u testu litu. Hè necessariu di sceglie l'opzione cumuna da i quattru propositi.

In "Frasi" I domande sò dighjà associati à parti di u testu o frasi individuali. Sò, in qualchì misura, più cumplichebule di u modu precedente. Offre ancu quattru scelte di risposta, è a parte di u testu chì hè associata cu a quistione hè messa in risu in grisgiu per facilità.

Nome di Modu "Dettagli" parla di per sè. Quì u studiente deve tene attenta à i picculi detagli minori chì sò stati citati in u testu. E domande simplificanu u fattu chì indichi u paragrafo in chì a risposta. Più spessu, u fragmentu di testu desideratu hè marcatu cù una freccia per trovu più veloce.

Attraversu esercitazioni in mode "Inferenze", ci vole à pensà logicu è trà e conclusioni per risponde correttamente à a domanda. Per fà quessa, hè necessariu non solu studà u frammento di testu specificatu, ma dinò sapene a parte precedente, postu chì a risposta ùn sia micca in superficie - ùn hè per renda chì questu tipu di dumande hè chjamatu.

A scelta di u tipu di esercitazione U lettu à imparà, vi hà bisognu di leghje è di ricordà u testu interu, dopu allora apparecerà una nova finestra, induve ci sò già opzioni di risposta più ca in modi precedenti. Tri d'elli sò corretti. Hè necessariu esse distribuitu nantu à i punti spot, è poi cliccate "Verificate"per verificà a giustizia di a risposta.

Parlà

Stu tipu di esercitazione aumenta u livello di l'inglese conversazionale. Per risponda à e dumande, hè megliu avè un microfunu cunnessu à u computer - chì sarà più pratticu. Inizialmente, avete bisognu di sceglie unu di i sei temi per parlà. Hè dispunibule da sceglie da un sughjettu indipindente, è tale chì hè assuciatu cù a lettura o l'ascoltu.

Dopu, una questione sarà mustrata è un contaddu puderà cumincià, chì hè attribuitu per formà una risposta. Fighjate nantu à u microfunu cliccendu nantu à u bottinu pertinente. Dopu a registrazione, a risposta hè disponibile per ascoltà cliccendu nantu à u bottinu. "Play". Avendu risponde à una domanda, direttamente da a stessa finestra, pudete procedere à u prossimu.

Ascultà

Hè assai impurtante cunsultà à questu tippu di occupazione, se imparate l'inglese per comunicà cù parlanti nativi. Tali esercitazioni aiutanu à imparà velocemente à capisce a parla cù l'oreia. Prima, u prugramma offre à sceglie unu di i trè temi da ascultà.

Allora cumprende à ghjucà l'audio raccolta. U so volumu hè adatta in a stessa finestra. Sottu chì vedite una pista chì hè stata pensata per trà u tempu di u ghjocu. Dopu à ascultà, andate a finestra successiva.

Avà bisognu di risponde à e dumande chì l'altellu si dirà. Prima ascolta, se hè necessariu, fate torna. Ulteriori quattru risposte saranu date, trà quali avete bisognu di truvà una una curretta, dopu chì pudete andà à u prossimu travagliu simile.

Scrittura

In stu modalità, tuttu comincia cù a scelta di e travaglie - pò esse sia una questione integrata, sia una questione indipendente. Purtroppu, pudete sceglie da solu 2 tippi.

Se sceglite integrà, hè assine à a lettura o à l'audisci. Inizialmente, avete bisognu di ascultà a attività o leggere u testu cù a missione, è allora cumincià à scrive a risposta. U risultatu finitu hè immediatamente dispunibule da mandà à stampà, s'ellu ci hè una occasione di cunsultà u testu per u docente à vene.

Completi è Mini-testi

Oltre à a furmazione in le lezioni abitudinali separati per ogni argumu, ci sò insegnamenti nantu à i testi preparati. I test cumpluti implicanu assai domande chì saranu basate nantu à u materiale chì avete passatu prima durante a furmazione in vari modi. Quì vengono raccolti testu per ogni modalità separatamente.

I mini-testi consistenu in un picculu numaru di domande è sò adatti per esercitazioni ghjurnali, per consolidà u materiale studiu. Sceglite una di l'u tette prove è cumincianu à passà. E risposte sò cumparate proprio quì.

Statistiche

In più, a Collezione Longman mantene statistiche aperte nantu à i risultati dopu ogni sessione. Apparirà dopu u passaghju cumpletu di una lezzione. Una finestra cù statistiche apparirà automaticamente.

Hè ancu dispunibule per visione da u menù principale. Per ogni rubrica ci hè una statistica separata, cusì pudete truvà rapidamente a tavula desiderata è vede i risultati. Hè molto cunsideratu per e classi cun insegnante per chì puderà verificà u prugressu di u studiente.

Virtues

  • U prugramma hà parechji corsi diversi;
  • Esercizi sò prutetti à u più altru imparà;
  • Ci sò parechje sezioni cù temi diversi.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • U prugramma hè distribuitu nantu à CD.

Ciò hè tuttu ciò chì mi piacerebbe parlà di a Collezione Longman. In generale, questu hè un ottimu prugramma per chiunque vulhje per migliorà a so abilità di lingua inglese. Ci hè parechji CD cun esercizii differenti per e scopi diversi. Sceglite un adattu è cuminciate à imparà.

Cumu risolte l'errore cù manca window.dll VueScan Calrendar AFM: Scheduler 1/11

Share l'articolo in reti sociali:
Longman Collection - una collezione di esercizi per imparà l'inglese. Pudete sceglie unu di i tanti corsi chì sò più adatti per voi, è cumincià à imparà subitu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Pearson Education
Costu: Free
Dimensioni: 6170 MB
Lingua: inglese
Versione: